Prijavi
-
Zadnja sporočila
-
Ti tako praviš Moja čipirana trojka je bolj odzivna od ženine (višji navor pri manjših obratih), pa rada se zavrti do rdečih vrtljajev ( G120 po 4000 rpm nima smisla več gnati). Po števcu gre v 3. okrog 160, tako da ko prehitevaš ni treba "zgubljat časa" s prestavljanjem. Glede končne hitrosti pa ne vem. Tudi o porabi sem enkrat že napisal, na isti relaciji identična poraba (seveda pa bo ob živahnejši vožnji čipirana popila več). Primerjat z G165 pa ne morem, ker je nisem vozil.
-
Sprednji desni kolesni ležaj. Ko sem ugotovil, da je nekaj narobe, je imel že toliko "lufta", da je guma opletala kar za kakšne 3 cm...
-
Če so strukturno ok, niso spokane in se lamele ne cotajo jih prodam. Denar ne leži na cesti in prodam marsikaj na Bolhi. Če pa so take, da jih ne mislim prodat, jih peljem na odpad. Moj vulkanizer žal računa za stare gume, če ne vzameš novih pri njemu. Za nove pa ni konkurenčen.