Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Danes se mi je zgodila ena nevšečnost. Med vožnjo mi je, po pospeševanju od 2000 do 3000rpm, avto začel cukati in izgubljati moč, po eni minuti se je ugasnil sam od sebe in posvetila je lučka olja. Nato sem zapeljal iz vozišča in ustavil vozilo. Poskusil sem vžgati motor, rabil je dlje kot ponavadi in obrati so bili višji (cca 1000). Izpuh je bil čist, nobenega dima. Zvok motorja pa ni bil isti (rahlo se je slisilo kot nekakšno klenkanje). Pod haubo pri motorju ni nič vidnega da bi izpljunilo olje. Turbina se lepo sliši. Nato sem ga ugasnil in ponovno vžgal. Lučka od motorja sveti in avto nima nič moči. Zapeljal sem ga na bližnji parking in bo tam počakal "strokovno" pomoč.

 

 

Kaj menite da je šlo k vragu? Injektorji? Turbina? Avto mi sicer izvaja pogoste regeneracije dpfja in ga imam namen rešiti teh muk.

 

Mazda 6 2.2d 163hp 270k km. Vse je še original.

 

Hvala za kakšno info & lepe praznike!!

 

Lp Jan 

Napisano (urejeno)

Kter letnik je to? Če je Skyactiv, potem je vrjetno šla veriga oljne črpalke zarad zabitega sita. 😕

 

EDIT: Sodeč po profilu, to ni ta mazda, tak da, me ignoriraj :D

Popravljeno od 50keda
Napisano (urejeno)

prodej cimprej... js sm meu podobno zgodbo, odlocu sm se da ga vozim naprej  in ga zato zrihtu in vlozil vanj skor 1500e...  nakoc po slabem letu dni spet crknil in se ga takoj znebil ... jama brez dna ,verjemi

Popravljeno od gregc88
Napisano

če se je ugasnil je normalno da je posvetila lučka olja, važno da ni posvetila med potjo, oz. prižganim avtom?

Najverjetneje je kak od injektorjev šel po gobe, kaj pa je dejansko z avtom bo pokazal tester.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sedaj nimaš več 3500, samo še 1000, 1200  
    • Samo ta na prejšnji sliki. Prilagam znova, da ne bo screenshot. ChatGPT mi pravi takole: Seveda — bom razložil kratko, jasno in zelo razumljivo, brez tehničnih kompliciranj.     ---   🔎 Kaj se v resnici dogaja z avtom? (preprosta razlaga)   Tvoj avto ima verjetno napako pri merjenju tlaka v motorju — konkretno pri senzorju, ki meri, koliko zraka gre v motor (MAP senzor). Ta senzor daje podatke računalniku motorja.   Ko pa spustiš gas pri višji hitrosti (130 → 80, zaviranje z motorjem):   1. v motorju nastane zelo velik podtlak,     2. motorni računalnik pričakuje točno določeno vrednost,     3. ampak tvoj senzor (ali cevka ali kabel do njega) da napačen podatek.       Motorni računalnik si reče:   > "Podatki so napačni — ne morem več pravilno nadzorovati sistema."       In zato:   najprej izklopi SCBS (varnostno zaviranje),   nato še DSC (stabilizacijo),   izgine prikaz prestave,   po nekaj ponovitvah prižge še check engine.     Ko pa avto ugasneš → se računalnik resetira → napaka izgine, dokler se pri naslednjem dolgem spustu z gasa spet ne pojavi.   To točno ustreza napaki MAP senzorja ali njegove cevi/ožičenja.     ---   🟢 Zakaj se to zgodi samo pri zaviranju z motorjem?   Ker je takrat MAP senzor najbolj obremenjen — pritiski in podtlak so ekstremni.   Če je senzor:   umazan,   počasi odpoveduje,   ima slab stik,   ali ima cevka mikro razpoko,     potem se napaka pokaže samo v tem specifičnem trenutku.   Pri normalni vožnji ali pospeševanju je vse OK.     ---   🟢 Zakaj restart avta "popravi" napako?   Ker gre za občasno napako.   Računalnik po restartu ne vidi več napačnih podatkov, zato sistem deluje normalno — dokler se situacija ne ponovi.     ---   🟡 Zakaj se kasneje prižge še CHECK ENGINE?   Ker se ista napaka ponovi večkrat. Po določenem številu ponovitev jo računalnik označi kot stalno, zato ne izgine več z restartom.   To je normalno vedenje.     ---   🔴 Kaj VSE točno pojasni MAP senzor:   SCBS se prižge ✔   DSC se prižge ✔   prestava izgine ✔   zgodi se pri zaviranju z motorjem ✔   zgodi se tudi brez dotika zavor ✔   po restartu je OK ✔   po več ponovitvah pride check-engine ✔   Pelko je zamenjal kup stvari, ki s tem sploh niso povezane ✔   problem se NI rešil ✔     To je šolski primer napačne meritve tlaka v sesalnem kolektorju.     ---   ✔ Najbolj verjetni krivec   1️⃣ MAP senzor (senzor absolutnega tlaka v sesalnem kolektorju) ALI 2️⃣ cevka / kanal do njega (razpoka, olje, saje) ALI 3️⃣ ožičenje/konektor (slab stik, oksidacija)     ---   🛠️ Kaj naj se preveri (najenostavneje):   1. Snem MAP senzor iz sesalnega kolektorja → če je masten / zasušen / črn, je to to.     2. Preveri kabel in konektor → oksidacija, zrahljan pin.     3. Preveri, ali je senzor original Mazda/Denso → neoriginali delajo težave.         ---   🧠 Enostavna analogija   MAP senzor je kot nos, ki motorju pove, koliko zraka vdihuje.   Ko ti spustiš gas, pričakuje motor “velik vdih zraka”. Če senzor reče “nič ne vdihavam”, računalnik panično izklopi sisteme — da ne bi narobe reagiral.     ---   Če želiš, ti lahko napišem:   Kateri je pravi OEM del (točen delovni številčni kod)   Kako izgleda MAP senzor na tvoji Mazdi   Kako preveriti MAP senzor z OBD aplikacijo   Kakšne vrednosti mora pokazati (v kPa)     Samo reci.
    • Svašta. A pa se zalogira kakšna napaka takrat , si kaj gledal?
    • A pa nisi bil čist prepričan, da bi kupil novo? 😜
    • Mater, jaz sem pričakoval neko hightech posteljo s celim kupom motorčkov za dvigat in spuščat naslone pa kaj pa vem kaj še. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.