Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Prije nekoliko tjedana dogodilo mi se je da kad sam naglo zako?io ili naglo skretao, upalilo mi se je svijetlo za ru?nu ko?nicu(na kontrolnoj plo?i)! I nakon nekog kratkog vremena se je ugaslo!! Ovaj tjedan po?elo mi je stalno svjetliti, te je to trajalo nekolko dana dok nisam provjerio nivo ulja za ko?nice, te po?to je bilo na minimumu nato?io sam ga na maximum! I gle svijetlo se ugasilo!! Dva dana sam se vozio i nije niti malo zasvijetlilo i ju?er opet se upali i sad opet stalno svijetli!!!!

 

Nivo ulja za ko?nice je dobar, ru?na nije bila stezana ovih dana da se ne zamrzne!!

 

U ?emu je problem?????

Hvala

IPB Image

Shot at 2007-07-12

Napisano

Prije nekoliko tjedana dogodilo mi se je da kad sam naglo zako?io ili naglo skretao, upalilo mi se je svijetlo za ru?nu ko?nicu(na kontrolnoj plo?i)! I nakon nekog kratkog vremena se je ugaslo!! Ovaj tjedan po?elo mi je stalno svjetliti, te je to trajalo nekolko dana dok nisam provjerio nivo ulja za ko?nice, te po?to je bilo na minimumu nato?io sam ga na maximum! I gle svijetlo se ugasilo!! Dva dana sam se vozio i nije niti malo zasvijetlilo i ju?er opet se upali i sad opet stalno svijetli!!!!

 

Nivo ulja za ko?nice je dobar, ru?na nije bila stezana ovih dana da se ne zamrzne!!

 

U ?emu je problem?????

Hvala

 

Probaj isklju?it dava? nivoa olja pa pogledaj ?e ?e gori lu?. ?e ?e posle :ne vem: elektrika.

 

LP

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Verjetno ima? izrabljene zavorne plo??ice, na njih pa je kontakat ki drsa po disku, da te opozori, da je potrebno menjat zavorne plo??ice.Lahko pa se ti je samo kje pri?el kak kabel v kontakt z maso.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ba nima indikatorja (lu?ka) ampak ima na plo??ici kokr en plehk k za?ne prov nagrav?no tult kadar bremza? seveda ko je plo??ica zrabljena

Napisano

?e je use kul,bremza,n? ne cvili ,olja zadost!!

 

Po moje ostane samo ?e kaka napeljava!!!

Lahko je stikalo za ro?no k je v bli?ini ali pod ro?ko samo!!!

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo neki dan sam zamijenio disk plo?ice i svijetlo je prestalo SVIJETLITIIIIIIIIIIII!!!!!!

Hvala Bogu

 

Na ko?nicama se nalazi indikator za isto?enost plo?ica!!!

Evo sad ak vam po?ne svijetliti ru?na, sad znate gdhe je gre?ka:

 

1: ulje za ko?nice

2: prekida? ru?ne ko?nice:

3: DISK PLO?ICE

IPB Image

Shot at 2007-07-12

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.