Skoči na vsebino

muska

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

lep pozdrav vsem! jest mam v avtomobilu ?e vufer 450W, 4 zvo?nike (10cm premera od JBL) in 2 twiterja, ho?m pa zadevo ?e mal oja?at. na misu mi je pri?la oja?itev zadnje police, da bi loh dau notr 4-tonce mal mo?nej?e (kk?ne 300W). kej tazga sm meu u mislih:

http://www.bof.si/product.cp2?guid=08BFD24...C7-61DAF8819203

 

to je moja ideja, zdej me pa zanima ?e mnenje vs ostalih...kaj bi blo akusti?no najbol?, pa ne preve? drago?

 

LP, Rejc

Napisano

dobr premisl ?e bo? res to naredu!!!!

 

Zvo?niki so uredu sam je pa problem!!!!!

 

Woofer ti bo zabijal te zvo?nike(zarad pritiska) in to ni glih dobr!!!

Men jih je tud pa sm jih mogu odklopit.

 

 

moje mnenje!!!

 

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Z zadnjimi ovalci ne bo? ni? oja?al....sploh pa ne s 4 tonci. Kar bo? naredil bo? to da bo pa? tisti, ki bo sedel zadaj sli?al ve? srednje in visoke tone zaradi teh ovalcev. Tud 10-tke so bolj ni? kot ne vem kak?na kvaliteta.

?e bi ?e vlagal daj spredaj obvezno 16-tke, priklopi na oja?evalec in to je to. Kater oja?evalec ti poganja woofer?

Tko da jest mislm da ima? za poslu?anje ?isto dovolj, ?e pa ho?e? da malo bolje zaropota ti pa priporo?am da mal ve? vlo?i? in bo. :rolleyes:

Napisano

Hi.

Js tut mislim da na polico devat zvo?nike je bol tak... :whatever:

najbolj? je v vrata dat maximalno,kar pa? gre po velikosti in mo?i in vse skup vezat na oja?evalec. hkrati pa isto?asno vrata mal izolirat(dynamat in podobne zadeve),da ne brnijo in prdijo....

Konec koncev imamo ljudje uhe naprej obrnjene al kak?

zadnji zvo?niki so le minimalna podpora. In hkrati za tiste ki sedijo zadaj,da ne ?ujejo samo basov iz prtlja?nika.

Only those without any talent, have no obsessions!

Guest BrainLess
Napisano

najvaznejsi je sprednji sistem (to je vrata + tviterji) ?e jih ima?!

Pri tak?nih zvo?nikih gleda? na mo? in ob?utljivost ki se meri v dB.

Dobrodo?le so tud kretnice da ti nizki toni ne popa?ijo zvoka zarad vibriranja

membrane... ?e pa to ve?e? na oja?evalec si pa zmagal

 

pol pa je woofer ?e samo pika na i

 

aja pa avtoradio je zlo pomemben!

Napisano

Mal off-topic, ampak...

 

Men grejo ti ta novi avtoradiji,ki majo vse ?e kr u armaturo vdelano

fuuullll na ku**c!

Prav nobene ornk kontrole za ?telat sound nimajo!

Drek! :angry:

Only those without any talent, have no obsessions!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.