Skoči na vsebino

Ročica menjalnika mazda 6 mk1 vs mk3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 4 minutami je Boss napisal:

Alex s to porabo boš zadnji na spomladanskem poraba testu... dej se mal v formo sprav no, al hočeš, da jih pol dizelaši poslušamo še cel let.

Ne skrbi.To je poraba, ko si dam gušta in zagrenim kakemu vag ali bmw vozniku dan.

Ko je v igri ubranitev časti nas dizelašev, znam tudi jadrati ali voziti samo z akumulatorjem , če bo treba. 🤗

 

 

Napisano

Evo tole so prave besede... če ne bo šlo drugač, da zmagamo dizelaši bomo pa avte porival. 5000 kalorij vase pa lahko tud kakih 5km porivam. To bo prec 0,2 deci na sto km manj.

  • Haha 1
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano

meni pa zgleda klatastrofalno tale ročka 🤔

 

vsake oči imajo svojega  malarja

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

jajcadizlska.jpg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še nekaj za tiste,ki ne vedo...oz. jaz ne vem,kako je to pri starejših Mazda avtomatikih oz. če je kaj drugače kot pri moji 2022 CX-5 Lahko tudi pustiš na avtomatik (ročico menjalnika nič ne šlataš),in le z obvolanskimi ročicami (ala F1) samo prestaviš navzdol koliko želiš in kadar želiš in gaaaas... Tukaj ostane v avtoatskem-D načinu in dovoli začasni M-ročni način (prikaže se D-M in stopnja prestave)....in ko avto oz. računalnik pogrunta,da spet voziš umirjeno oz. "normalno" samodejno izklopi M-način... Tudi pri zaviranju z motorjem po bregu navzdol dlje časa potrpi in bolj zavira z motorjem,in tako manj obremenjuješ zavore. Zna biti fajn za npr. Vršič,Korensko sedlo ipd... ...in ko na koncu brega spodaj prideš spet na ravnino,računalnik spet pogrunta,in normalno prestavlja kot da ni bilo nič. Torej-po moji oceni-Sport način je za brege TOP😃👍
    • Ne vem. Mi tu ne govorimo s sosedi.     
    • Sem napisal, da gre tako tam, kjer imam rad nekaj rezerve. Za normalna prehitevanja je pa kot si rekel. Je pa super, ker lahko izkoristiš vse te dodatne stvari sebi v prid, če jih rabiš.
    • Lepa poraba, s g140 bi bila verjetno podobna.
    • Se je že začel al kaj.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.