Skoči na vsebino

Je Mazda 3 2016-18 slabo zvočno izolirana


Priporočeno sporočilo

Živjo,

 

ugotavljam, da se na 3 leta stari Mazdi 3 v notranjosti poleg Bose zvoka dobro, če ne celo preveč sliši tudi motor oz izpušni lonec. Ne rečem, da to ni športen občutek, a vendar bi si želel malo tišje vožnje. 🙂

 

Ima kdo podobne izkušnje in ali bi se dalo kaj narediti? Verjetno bi pomagali dodatni tepihi na tleh, dodatena obloga na dnu prtljažnega prostora?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Janez007 napisal:

Živjo,

 

ugotavljam, da se na 3 leta stari Mazdi 3 v notranjosti poleg Bose zvoka dobro, če ne celo preveč sliši tudi motor oz izpušni lonec. Ne rečem, da to ni športen občutek, a vendar bi si želel malo tišje vožnje. 🙂

 

Ima kdo podobne izkušnje in ali bi se dalo kaj narediti? Verjetno bi pomagali dodatni tepihi na tleh, dodatena obloga na dnu prtljažnega prostora?

Obstaja proti hrupna samolepilna  oblogo. Malo pobrskaj po netu. Mogoče jo drži celo kaka trgovina z avtoakustiko.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja na splošno so Mazde dokaj glasne v notranjosti. 

Jaz sem se na moji M6 lotil tišanja in je učinek zelo dober, v primerjavi s prej.

Izoliral sem vsa vrata, prtljažnik, koloteke, požarno steno za armaturko, steno med steklom armaturko (pod brisalci) in pokrov motorja. 

Za moj okus je motor še vseeno preveč glasen, dizel pač. Sem bil navajen od Accorda dizla ki je bil dokaj tih in ni imel tako traktorskega zvoka. 

Zato je za letos v planu je še izolacija samega motorja, pod ono plastiko in požarne stene pri motorju. 

Slike in opis izoliranja imaš v moji temi😉

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 minutami je Janez007 napisal:

Hvala za pojasnilo - naredite kot bi moralo biti. 👍

 

Je ze urejeno :D ... Temo si odprl v podforumu Tehnične zadeve povezane s forumom

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.