Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo! Prosim za nasvet. Mazda 6, 2008, bencinar, 2.0

Sredi avtoceste je zacel svetiti DSC OFF,sem si rekel ok sensor neki.

Se peljem 15 km, na semaforju malo pocuka. Cez 20km cuden zvok motorja. Sedaj stojim sredi gozda.

Hladilnik je nekoliko spustil, dolil sem sedaj 1 l tekočine. Zadenj km sem ob cudnih znakih opazil, da je kazalec za temp. motorja na nuli, zato sem se ustavil.

Gledam motor, zgleda kot da nekaj manjka??...glejte fotke.

Hladilnik sedaj drzi vodo, motor vzge.

Ali se zapeljem 1 km do prvega servisa ali nujno avtovleka, ampak sem v gozd ne vem ce pride kamion (klanec).??

Hvala!

IMG_20210327_115728~2.jpg

IMG_20210327_115737~2.jpg

IMG_20210327_115744~2.jpg

Napisano (urejeno)

To je normalno in nic ne manjka. Sem slikal pri istem avtu. Preveri, ce ti slucajno kje antifriz spusca v nasprotnem primeru pa zna biti, da je termostat zastekal in je sedaj vedno v odprti poziciji. Ce imas obd scanner si lahko tudi z njim pomagas. Ce imas 1 km do mehanika se zapelji v nasprotnem primeru pa avtovleka bo bolj ziher :). Edino kar mi tuki ne gre skupi je DSC off lucka. 

 

IMG_20210327_124733.jpg

IMG_20210327_124727.jpg

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 25 minutami je Scr3am napisal:

To je normalno in nic ne manjka. Sem slikal pri istem avtu. Preveri, ce ti slucajno kje antifriz spusca v nasprotnem primeru pa zna biti, da je termostat zastekal in je sedaj vedno v odprti poziciji. Ce imas obd scanner si lahko tudi z njim pomagas. Ce imas 1 km do mehanika se zapelji v nasprotnem primeru pa avtovleka bo bolj ziher :). Edino kar mi tuki ne gre skupi je DSC off lucka. 

 

IMG_20210327_124733.jpg

IMG_20210327_124727.jpg

Hvala za fotke! Potem je pa očitno v ta del spricala voda ali nekaj, je ta del črn oziroma naoljen.. :)

Se bom spustil do mehanika.

Mene je DSC OFF cisto zavedel, da se še ustavil nisem prvih 30 km...

Napaka (error, klicaj) pa sveti zadnjih nekaj metrov.

JAvim kaj bo..

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.