Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Plastika in cev interkulerja rešena. Je pa zanimivo, kako je privijačena ta cev oziroma, kako je konstrukcijsko slabo izvedena ta prirobnica. Mi je mehanik pokazal v čem je problem "puščanja" Niti ne toliko v samem O-ringu v cevi kot v tem, da so navojni strojni vijaki kar vliti v plastično ohišje. Sčasoma se od vibracij lahko  razrahlja v plastiki kar posledično pomeni, da železna prirobnica sede na železno cev in ne dihta več prav. Sedaj bom malo opazoval situacijo in če se bo ponovilo, bo treba nabaviti nov interkuler.Obstaja pa za naše Mazde "pojačan", večji in bolj zmogljiv interkuler.🙂

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

@Alexma ja take konstrukcijske kikse najdeš pri vseh znamkah, pač vsi proizvajalci neki šparajo in dajajo neke plastik fantastik dele namesto alu ali kovine🙄

Btw. : če imaš namen dat večji intercooler ga daj pred čipanjem, ker se ponavadi z večjim intercoolerjem zgubi na boostu (pritisku zraka ki gre v motor). Z čipanjem pa lahko pol to izkoristiš in prilagodiš mapo da dobiš še več moči. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 15 minutami je Aless napisal:

@Alexma ja take konstrukcijske kikse najdeš pri vseh znamkah, pač vsi proizvajalci neki šparajo in dajajo neke plastik fantastik dele namesto alu ali kovine🙄

Btw. : če imaš namen dat večji intercooler ga daj pred čipanjem, ker se ponavadi z večjim intercoolerjem zgubi na boostu (pritisku zraka ki gre v motor). Z čipanjem pa lahko pol to izkoristiš in prilagodiš mapo da dobiš še več moči. 

Ja, vem, da bi ga moral prej zamenjati. Je pa zanimivo, da že samo z večjim inerkulerjem baje dobiš nekaj konjev več. 

 

 

Napisano

Ja lahko dobiš par konjev zraven na račun hladnejšega zraka ja, samo je spet vse odvisno od velikosti intercoolerja. 

Večji je bolj efektivno hladi stisnjen zrak, ampak posledično lahko izgubiš na boostu in stem spet konje. Vse je odvisno od velikosti 🤪

Zato se ponavadi menja intercooler pred optimizacijo mape, ker tam se pol nastavi optimalne nastavitve. 

Sam tko za info če se misliš lotit predelave😉😎

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pred kratkim sem imel na razpolago M60 PHEV še prej pa D3.3. Za moje potrebe je bil D3.3 idealen, če ne upoštevamo stroškov vzdrževanja 3.3L Mašina, ki pri nas res niso optimalni. Me je pa PHEV pozitivno presenetil, saj je kljub izpraznjeni bateriji deloval dokaj suvereno, pa tudi poraba pri moji vsakdanji relacijo no odrešenja 8.5l/100 km.. primerjava M6 2.2 5.6L.. M30 2.0 AWD cca 7.2 L in M60 D3.3 6.8L.  
    • V Nemčiji daš 1 €, dobiš listek, ki ga vnovčiš ob nakupu pijače. Torej si na račun sc... /sr... zmanjšaš račun pijače (ki itak ni poceni). 😁
    • V Nemciji je vecina WCjev na AC plačljivih… res pa je, da dobiš bon, ki ga lahko vnovčil na počivališču na črpalki ali shopu… in boni so poenoteni, tako, da jih lahko zbiraš in koristiš, ko se jih nabere kaj več …dvomim, da se je v zadnjih letih, odkar nisem bil v teh koncih kaj spremenilo…
    • Tudi v Avstriji se plača v vseh Višegrajskih državah in še v Skandinavskih. 🥴 So pa ponavadi lepo čisti in urejeni.... 😊😉    
    • Res je. Nikjer v Italiji niso wc-ji za plačat. Prav tako ne v Nemčiji. Edino pri nas se gredo tak " elitni" turizem. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.