Skoči na vsebino

Ojačevalec Bose v mx5


Priporočeno sporočilo

Mi lahko kdo svetuje kakšnega zanesljivega mojstra, ki bi mu zaupal popravilo Bose ojačevalca v moji mazdi.

1.Če da bom vesel kakšnega kontakta na ZS.

2. Moja 12 let stara mx5 je dokaz, da na dobrih avtih le elektronika crkuje...

3. In še vaše mnenje. Ali popravljati ojačevalec ali kupiti novega aftermarket variante in nov avtoradio?

4. Zna kdo sestaviti slednje v tak komplet,da bo zvok vsaj tako ok (prilagojen zvok glede na to ali strega gor ali dol...)kot v originalni verziji?

Hvala za odgovore (lahko tudi le na enega od 4ih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanesljivega na žalost ne poznam. Mi je nagajal ojačevalec v trojki 2010 vendar sem prej prodal avto. Ko sem še razmišljal o menjavi, sem se pogovarjal z enim gospodom iz avtoakustike zraven BigBang-a v BTC-ju. Baje, da bi se dalo popraviti vendar se potem nisem odločil.

Druga varianta je menjava celotnega sistema. Ko sem se pogovarjal z enim, ki se spozna na avtoakustiko in sem mu omenil, da je nov ojačevalec 500€ se je prijel za glavo ala kaj ti jaz sestavim za 500€. :)

 

Lahko pokličeš v avtoakustiko Vili.

WWW.RADIOVILI.SI

Default Description

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Zdravo,

Lucho tu sem pisal pa že cel mesec ni odpisal.

Če sistem ok deluje kaže da že zelo dolgo ni bil na forumu...

Imaš morda ti kak kontakt od tega Luchota iz MB...

Kakršen koli podatek da ga najdem.

Lahko mi napišeš tudi na urosivancic@yahoo.com 

Ali 041205330.

 

Upam da boš kmalu utegnil saj se moram hitro odločiti kaj narediti daj brez muzike ni najbolj ok voziti :)

 

Hvala in lp

Uroš 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.