Skoči na vsebino

Cena motornega olja M6 dizel


IngvarL

Priporočeno sporočilo

Zdravo,

 

Eno vprasanje. Zanima me, koliko kaj placujete na servisih olje (5L ce se prav spomnim) za M6 dizel?

 

precej preve? :angry: cene pa na ?alost ne vem iz glave zna bit pa tam nekje 15jurjev in ve? za 5 litrov

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo,

 

Eno vprasanje. Zanima me, koliko kaj placujete na servisih olje (5L ce se prav spomnim) za M6 dizel?

 

castrol slx, ne vem cist tocno kok stane, ene 5000- 6000-7000 sit na liter... (gama)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

castrol slx, ne vem cist tocno kok stane, ene 5000- 6000-7000 sit na liter... (gama)

 

OK, potem placamo priblizno podobno. Jaz sem nazadnje placal 24.000 SIT (z DDV) za 5l, ce se prav spomnim. Ampak naj mi nekdo pove, ce je to normalna cena, ker meni se zdi to zelo veliko, vsaj kolikor sem zasledil cene po drugih forumih, lahko pa da se motim glede na gradacijo in sinteticnost.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni pa Mazda servis menja olje Mobil1 syn. formula 5w-40w, katere cena za liter je 2.157,00 brez ddv, vsaj tko pi?e na ra?unu, notr pa lahko dajo tud kaj druzga, le kako naj vem? <_<

Sicer pa mislim, da diesel niti ne rabi nevem kako visokokvalitetnega ( beri dragega) olja, ker pa? motor nima 6-7000 obratov... :ne vem:

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Sicer pa mislim, da diesel niti ne rabi nevem kako visokokvalitetnega ( beri dragega) olja, ker pa? motor nima 6-7000 obratov... :ne vem:

 

LP

 

Se nebi strinjal - mam diesel, pa se dostikrat su?e ?ez 4000rpm... sicer pa je kvalitetno mazanje potrebno in pomembno tudi pri ni?jih obratih (in nizkih in visoookih temperaturah)!!! ?zmeden?

 

No, trenutno je v avtu Mobil Rally 5W-50 olje .... 5,5 litra je pri?lo cca. 20k SIT!

Je pa to prvi?, da v avtu ni Mazda olje!!!!

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se nebi strinjal - mam diesel, pa se dostikrat su?e ?ez 4000rpm... sicer pa je kvalitetno mazanje potrebno in pomembno tudi pri ni?jih obratih (in nizkih in visoookih temperaturah)!!! ?zmeden?

 

Ja , a misli? da je potrebno enako kvalitetno olje kot recimo za Alfo bencin, ki se vrti pri 7000 obratih; po moje ne, saj je mazanje problem pri visokih obratih in s tem temperaturi, ne pri nizkih! :P

 

Aja tudi moja ?estka je diesel s 143KM!

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje mnenje je da se naj tudi v dizla?a vliva noter kvalitetno olje kakor bencicna, nevem zakaj bi pri tem ?parali, ?e ?eli? da ti motor ?e dolgo slu?i jemli kvalitetna olja ne pa neko "sranje" pa nevem zakaj imaste potem tak?ne avte pa ?parate denar nekateri pri olju pa gledate na vsak tolar pri pomembnih stvareh, jaz dam zelo veliko na to, pa ne pozabite turbina se tudi "ma?e" in dosega zelo velike hitrosti, kaj pa olje vam kaj pije??

 

Vi tudi kupujete v vsakdanjem ?ivljenju najbolj cenene stvari za va?o osebno uporabo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kakor je meni znano mora biti v motrjih ki so opremljeni z turbinco olje ki je primerno za turbino ni kar navadno dobro, tako kot je ?e Mazda 323 povedu.

 

Ko sem imel ?e daihatsuja charade TD sem vlival bolj?e olje pa ?eprov je turbinca ?e malo pu??ala, pa na kri?i??ih sem vedno prvi speljal in so vsi za mano ostajal, mogo?e je bilo krivo to da se je malo ?rno kadil za mano :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja tudi moja ?estka je diesel s 143KM!

 

Vem, vem ... ostajam pri svojem stali??u - olje mora bit kvalitetno, pa gume, pa zavore, pa ... voznik :bravo::bravo:

 

Moje mnenje je da se naj tudi v dizla?a vliva noter kvalitetno olje kakor bencicna, nevem zakaj bi pri tem ?parali, ?e ?eli? da ti motor ?e dolgo slu?i jemli kvalitetna olja ne pa neko "sranje" pa nevem zakaj imaste potem tak?ne avte pa ?parate denar nekateri pri olju pa gledate na vsak tolar pri pomembnih stvareh, jaz dam zelo veliko na to, pa ne pozabite turbina se tudi "ma?e" in dosega zelo velike hitrosti, kaj pa olje vam kaj pije??

 

Vi tudi kupujete v vsakdanjem ?ivljenju najbolj cenene stvari za va?o osebno uporabo?

 

Se strinjam, se strinjam,... 100% :cheers:

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vem, vem ... ostajam pri svojem stali??u - olje mora bit kvalitetno, pa gume, pa zavore, pa ... voznik :bravo::bravo:

Se strinjam, se strinjam,... 100% :cheers:

 

Hvala vsem za odgovore. Sicer se je debata obrnila v nekoliko drugo smer, kot sem si zamislil, a je bilo koristno. Mene je predvsem zanimalo, ce slucajno na servisu za enako olje zaracunavajo bistveno visjo ceno kot bi jo sicer placal. Se pa strinjam, da se tukaj pac ne spara. B)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje mnenje je da se naj tudi v dizla?a vliva noter kvalitetno olje kakor bencicna, nevem zakaj bi pri tem ?parali, ?e ?eli? da ti motor ?e dolgo slu?i jemli kvalitetna olja ne pa neko "sranje" pa nevem zakaj imaste potem tak?ne avte pa ?parate denar nekateri pri olju pa gledate na vsak tolar pri pomembnih stvareh, jaz dam zelo veliko na to, pa ne pozabite turbina se tudi "ma?e" in dosega zelo velike hitrosti, kaj pa olje vam kaj pije??

 

Vi tudi kupujete v vsakdanjem ?ivljenju najbolj cenene stvari za va?o osebno uporabo?

 

Ne vem no ?e je ta Mobil1, ki ga meni na uradnem Mazdinem servisu menjajo v ?asu garancije neko SRANJE od olja, no ob prvi priliki bom vpra?al - sicer sem pa jaz samo prepisal z ra?una servisa na 20.000KM; nisem pa si sam izbiral olja, da ne bo pomote!

 

Sicer pa je zanimivo vpra?anje kaj je kvalitetno olje? Castrol Racing kupljen v Leclercu?

Kaj pa je uporabljal Mercedes pri testu vzdr?ljivosti enega svojih modelov; pri opravljenih 100.000 Km brez uga?evanja motorja so le enkrat na 50.000 menjali olje, pa ?e takrat ga niso ugasnili... ?zmeden?

Mislim, da je pri mazanju ?e veliko rezerve, pa da nas s tem oljem in menjavami dobro nategujejo , ?e malo pomisli? tolko avtov pa tolko menjav pa recimo 1500 sit za liter... grozno!

Sicer pa tudi gume Bridgestone poznam ?panske pa poljske, kakovost nikakva, ime se pa dobro sli?i a ne?

 

:whatever: LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.