Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, na novo si lastim Mazdo cx7 2008. Med vožnjo ponoci se mi zdi da luci svetijo preveč v pod. Zdaj pa me zanima kako se dvignejo luči, saj v avtu nikjer ni opaziti tistega stikala od 0-4 za dvig in spust luči. Za odgovor Vam bom zelo hvaležen. 

Napisano (urejeno)

xenon ? drgač pa na zobniku na zadnji strani luči vsaj pri mazdi 6 je tako.

 

samo imaš dva snop levo desni in drugi je za gor/dol

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano

Sej če bi peljal na tehnične ti pomoje nrdijo to, ker doma je težko delat, jaz sem jih prosil in so mi naštelal

 

 


image.jpeg

 

Napisano

Mogoče ti bo to kaj pomagalo.

Mazda CX7 headlight adjustment.

 

How do you adjust the headlights on a  Mazda CX7

  •  
  • Cars & Trucks Expert
  • 288 Answers

First park your car on leveled ground, and it would be best if there is a white wall at a 10 feet distance from the car.
Once you pop open the hood, you will find adjustment screws at the back of the headlight. To locate them, look straight behind the headlight, and you will see two Philips head screws
The outwards screw that is close to the fender is for vertical adjustment, turning it clockwise raises the beam and vice versa
The inward screw is for the horizontal arrangement - counter-clockwise brings the light more towards the inside, and vice versa.
Inspect results while making adjustments so that you can narrow down to the right beam position.

 

 

Napisano
31 minutes ago, Zeromb said:

Nikjer ne vidim tega. Mazda je naredila mega malo prostora okrog luci. Hvala vseeno za tvoj trud.

trehnični, rečeš da nimaš doma pogojev naštelat pa ti bodo nrdili,.. usaj na naših koncih nrdijoto brez problema

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 3 minutami je TiEn napisal:

trehnični, rečeš da nimaš doma pogojev naštelat pa ti bodo nrdili,.. usaj na naših koncih nrdijoto brez problema

Ampak, ali nimajo xenon luči avtomatsko nivelizacijo? Bi se morale vsakokrat, ko prižgeš avto in luči, postaviti same v pravo višino. 

 

 

Napisano
pred 17 minutami je Alex napisal:

Mogoče ti bo to kaj pomagalo.

Mazda CX7 headlight adjustment.

 

How do you adjust the headlights on a  Mazda CX7

  •  
  • Cars & Trucks Expert
  • 288 Answers

First park your car on leveled ground, and it would be best if there is a white wall at a 10 feet distance from the car.
Once you pop open the hood, you will find adjustment screws at the back of the headlight. To locate them, look straight behind the headlight, and you will see two Philips head screws
The outwards screw that is close to the fender is for vertical adjustment, turning it clockwise raises the beam and vice versa
The inward screw is for the horizontal arrangement - counter-clockwise brings the light more towards the inside, and vice versa.
Inspect results while making adjustments so that you can narrow down to the right beam position.

Ja to sem mislil , samo tega vijaka ne najdem. Tudi v Mazdini knjigi ga ni not

pred 1 minuto je Alex napisal:

Ampak, ali nimajo xenon luči avtomatsko nivelizacijo? Bi se morale vsakokrat, ko prižgeš avto in luči, postaviti same v pravo višino. 

Ja tako sem jaz tudi bral v servisni da se avtomatsko nastavijo. Fora je v tem da kjer bi moral biti gumb za dvig in spust je zdaj gumb za plin. Tako da sem pač mislil to ročno naredit. V skrajnem primeru ga bom na tehničnega peljal.

Napisano
pred 1 minuto je Zeromb napisal:

Ja to sem mislil , samo tega vijaka ne najdem. Tudi v Mazdini knjigi ga ni not

Da ni kje skrit? Ker recimo v mazdi 6 moraš z imbusom 5 iti kar globoko v eno odprtino, da prideš do plastičnega vijaka. 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Da ni kje skrit? Ker recimo v mazdi 6 moraš z imbusom 5 iti kar globoko v eno odprtino, da prideš do plastičnega vijaka. 

Ja po mojem je tui nekje skrit. Samo jaz ga ne najdem hehe. 

Napisano (urejeno)
9 minutes ago, Alex said:

Da ni kje skrit? Ker recimo v mazdi 6 moraš z imbusom 5 iti kar globoko v eno odprtino, da prideš do plastičnega vijaka. 

Ni potrebno nobene luknje in ni imbus je ali križni izvijač ali ključ 10, razn če je pri novejših letnikih drugačen sistem kar pa dvomim

13 minutes ago, Alex said:

Ampak, ali nimajo xenon luči avtomatsko nivelizacijo? Bi se morale vsakokrat, ko prižgeš avto in luči, postaviti same v pravo višino. 

Kolkr vem avtomatizacija samo drži luč da ne opleta gor in dol(jo drži v livelu)med vožnjo, še vedno jo je treba nastavit, je pa treba avto imet ugasnjen ko nastavljaš da ne sili avtomatika po svoje. naj me kdo popravi.

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 7 minutami je TiEn napisal:

Ni potrebno nobene luknje in ni imbus je ali križni izvijač ali ključ 10, razn če je pri novejših letnikih drugačen sistem kar pa dvomim

Kolkr vem avtomatizacija samo drži luč da ne opleta gor in dol(jo drži v livelu)med vožnjo, še vedno jo je treba nastavit, je pa treba avto imet ugasnjen ko nastavljaš da ne sili avtomatika po svoje. naj me kdo popravi.

Kak se pa to naredi?

Napisano

 

Tako ima starejša mazda postavljeno sistem je pa identičen kot na moji 2014

naredi kaj ?

 


image.jpeg

 

Napisano

Naj ti povem, da jaz doma sem vrtel kot bumbar pa nism opazil razlike, pa tudi na tehničnih mi je moral precej zarvtet, da je nastavil pravilno pozicijo levo desno in višino

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Avtomatska nivelizacija na začetku, glede na število potnikov in prtljage v prtljažniku, postavi s pomočjo senzorjev luči v pravi požaj. 

Če ima luči, ali samo eno, ki svetijo precej v tla, je nekaj zatajilo oziroma ne deluje. 

Spomnim se, da so nekateri na prvih Mazdah 6 morali zamenjati komplet cele luči. Tega, je bilo ogromno. 

Če boš vrtel ta vijak pazi, da ga ne boš preveč, ker se zna zgoditi, da pade vijak iz matice in potem moraš razstavit celo luč, da to popraviš.Meni se je to zgodilo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Ja sam ga postavi v položaj ki ti ga na tehničnih naštimajo po tej logiiki ne. Če imaš luč visoko in daš notr 5ljudi ti bo postavilo v ta isti/pravi položaj pa bo luč še vedno svetila visoko :) Neko pravilno pozicijo/točko luči je treba v štartu določit.

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano
Pravkar je TiEn napisal:

Ja sam ga postavi v položaj ki ti ga na tehničnih naštimajo po tej logiiki ne. Če imaš luč visoko in daš notr 5ljudi ti bo postavilo v ta isti/pravi položaj pa bo luč še vedno svetila visoko :)

Res je. Samo bi bilo dobro, da najprej preveri, če sploh to deluje. Postaviš se pred zid, prižgeš luči in na zidu takoj vidiš, ali opravijo luči pot gor dol. To se zgodi vsakokrat, ko prižgeš luči. 

 

 

Napisano (urejeno)

Ja to definitivno. Samo ko bo štelal mora pa met nivelizacijo na off. samo kontakt brez užganega avtomobila. Al sem jaz to narobe prebral, da se upali šele ko avto vžgeš? Bi moral testirat en večer v temi, zdej se mi ne da hodit dol

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano

Postavil sem se pred ena bela garažna vrata, vzel krizni srafnciger,  ter tako kot je na posnetku je ena majhna okrogla luknja v katero potisnes noter srafnciger in vrtiš v smeri urinega kazalca. Mi je uspelo dvignit. Peljal sem se en krog, da vidim če mi bo kdo blendal, ampak mi ni. Mogoče bi jih lahko še malo dvignil ,vendar zdaj luci svetijo kot morajo in bom tudi tak pustil. Vsem skupaj en veliki HVALA, da ste mi pomagali 😀👍👍👍 Respect . Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.