Skoči na vsebino

Korekturni lak/barva in zaščita tesnil/plastik?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo,

 

na parih mestih na blatniku se mi je odkrušila barva do pleha. Kje kupujete korekturni lak za avto? Ali dajete še temeljno barvo prej?

Rabil bi tudi nekaj za namazat tesnila stekel in plastike, ki so že kar bleda. Kaj priporočate?

 

Lp Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Meni so jo zmešali na Trgo ABC ko sem prek kaska barval odbijač,.. mi je dal barvo + lahk(vsako posebej za nanašt)

 


image.jpeg

 

Napisano

Meni je lak (barvo) zmešal kar avtoličar( 3dcl)+ posebej  prozorni lak. Vse skupaj me je stalo 10€. 

Pazi, da dobro razredčiš barvo, da se lepo razlije. Potrebuješ, tudi posebno razredčilo za točno to barvo. Ponavadi so te barve akrilne. Raje več rok na tanko, kot eno debelo. Ne rabiš temeljne barve . Ko s prozornim lakom na koncu napolneš luknjico, na fino zbrusiš z brusnim papirjem 1200 in nato 2000, da je vse "niverirano" - zravnano. Brusiš strogo "na vodo" in zelo na rahlo. Nastane meglica. Na koncu to spoliraš in se vidi minimalno. 

 

 

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Bom kr to temo uporabil (lahko se komot prestavi v pravo, a jaz je nisem našel) za vprašanje, katero polirno pasto izbrati za strojno poliranje. Ne rabim profi zadeve. Pač neko solidno polirno pasto. 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Menzerna. Zadosti glede na tvoj opis.

 

"Operi-avto" bi morali imeti

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je FuManchu napisal:

Neki gledam od Sonax. So zakej?

Vzemi Menzerna. 400 in 2500. 400 je bolj groba, a ima tudi  visok lesk obenem. 2500 je za fine risice od avtomatske avtopralnice. 

Popravljeno od Alex

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.