Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tako kot piše v naslovu, se nagibam k preventivnemu generalnemu servisu vozila.

 

Moja Mazda 6 2.2 SkyActiv-D ima namreč že 223.000 km za seboj in načrtujem, da bi pri 230.000 km dal narediti res generalni servis, in sicer:

 

menjava pogonske verige

menjava sita za olje

menjava olja in vseh filtrov (zračni, kabinski, naftni)

menjava podložk injektorjev

menjava mikrojermena/jermena alternatorja

čiščenje sesalnega kolektorja

čiščenje EGR hladilnika? (to bi moral dobiti nekoga z ultrazvočno kopeljo?)

 

Sem še kaj pozabil? Npr. preveriti kaj okoli turbine ali pa preveriti/očistiti/obnoviti injektorje, če bodo že zunaj?

 

Je kak junak/mehanik na tem forumu, ki bi se lotil takega podviga? Lahko še za vse ostale potografiram in dokumentiram.

 

PS: Zavorna tekočina je bila menjana lani skupaj s prednjim kompletom diskov in ploščic. Prav tako že zamenjano olje in filter v avtomatskem menjalniku, sicer bi tudi to šlo pod "preventivno generalko".

Napisano

Uf sm se že ustrašu, tole kar si opisu je večji servis, generalka je pa menjava ojničnih in glavnih ležajev, menjava tesnila glave, menjava teflonov, ponovno uležajanje ventilov, menjava batnih obročkov...

 

 

Napisano

huh, tudi jaz sem sprva mislil na pravo generalko, honanje cilindrov, menjava obročkov, teflonov, dihtunge....

To zgoraj bi rekel da je bolj veliki servis.

Bi pa definitivno dal očistit in preverit injektorje.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

No, ja, "generalka" je res malo hud izraz.

 

Zato pa pošten velik servis ... 😃

 

Še kak predlog - tudi glede "izvajalca". Mi je jasno, da bi moral nekam peljati avto in ga pustiti kak dan ... Saj verjetno ne delajo vsi vsega ...

Napisano
pred 8 minutami je dvorjan napisal:

No, ja, "generalka" je res malo hud izraz.

 

Zato pa pošten velik servis ... 😃

 

Še kak predlog - tudi glede "izvajalca". Mi je jasno, da bi moral nekam peljati avto in ga pustiti kak dan ... Saj verjetno ne delajo vsi vsega ...

 

Za verigo mi je se na pooblascencu reku, da bo mogu bit avto 2 dni na dvigalu

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včasih prideš tudi do podna in ne gre več... 
    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.