Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, če kdo ve, če ima puščanje vakuuma kaj veze z težkim vžigom avta in močjo avta? Moj avto avto ima te simptome. Noče vžgat brez da nebi stopil na pedalko za plin prosti tek pa je na okrog 500 obratov prvih nekaj sekund. Včasih tudi vgasne, pri vožnji pa nima moči. Malo sem gledal v motorni prostor in sem slišal neko pihanje zraka blizu vakuum pumpe. Bi lahko to bil eden od razlogov? Imam pa mazdo 6 2.0 dizel 2005 letnik.

Napisano

Lahko, so pa podobni simptomi glede ugašanja tudi z IMV-SCV ventilom na visokotlačni pumpi.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Boss napisal:

Lahko, so pa podobni simptomi glede ugašanja tudi z IMV-SCV ventilom na visokotlačni

Pa zaradi tega bi avto mel probleme z mocjo pri večjih obratih med vožnjo (2000 rpm pa do okoli 4000 rpm)? Kaj pa glede pihanja bi lahko mogoce bila cev turbine počena pa zato nima moči in cuka od 2000 obratov dalje?

Popravljeno od Anzej

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Super, ravno danes grem v Tivat. 😃 Lani sem gledal tiste podmorniške jaške v okolici.
    • Takoj pomislim na eno osebo ko vidim to sliko 😁😂🤣  
    • Če si že v Črni Gori - v Tivatu v pomorskem muzeju je na ogled podmornica Heroj. Zanimiva reč za ogledat, vsaj nam je bilo...
    • Nič ni treba gledati porabo in zemljevid s polnilnicami, ko imaš nekaj časa EV, saj znaš precej dobro oceniti, kako in kaj.   Jaz sem si izbral dva Ionityja na Hrvaškem na avtocesti in to je bilo to. Na prvega sem prišel s 14 % baterije, na drugega z 10 %. V Črno Goro pa celo s 24 %. Torej je bilo rezerve še veliko za morebiti kak nepredviden dogodek. S tam da me je na jugu ujelo še neurje.   Kolikor časa "izgubiš" na avtocesti v primerjavi s tem, če bi vozil 130 km/h (kar itak težko, če greš na turistične datume), dobiš noter na regionalkah, kjer lažje prehitiš tovornjake, avtobuse, avtomobile s prikolicami itd. Na regionalkah sem prehitel tudi CX-3 pa CX-30, pa blizu 100 km vozil za eno novo MX5 slovenskih tablic.   Ampak ja, dokler ne boste preizkusili, ne boste niti vedeli, niti verjeli.
    • Se pravi, da imata oba enak stres: koliko pritisnit, da ne bo preveč. Samo limit je različen...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.