Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Zanime me ali se je že kdo odločil za konkretno obnovo podvozja, kot spodaj na sliki.

null

Če da kje ste to naredili in kakšen je bil strošek.

 

Imam projekt (cilj = uporabljati avto še dolga leta, mogoče celo za prvi avto otrok). Moj študentski avto imamo še vedno pri hiši, kupili smo ga kot novega in sedaj ima 450k km. Redno ga vzdružejmo a je letos postal polnoleten in bi bilo potrebno kakšno zadevo obnoviti kot se spodobi, da ga ohranim v dobro kondiciji in po stilu bolje preprečiti kot zdraviti.

 

Hvala v naprej. Grega

image.png

Napisano

Restavriranje celega avta. Odlična ideja. Koliko je debela denarnica?

 

Sicer odvisno od začetnega stanja oz. sranja, ki ga pripelješ ter od znamke in modela, a tako, na grobo, za cel avto komplet zna nanesti okoli 15.000€ in naprej. Dobiš pa praktično nov avto.

Napisano (urejeno)

Avto je kljub kilometrom v notranjosti praktično nov. Na bolhi in FB marketu iščem manjše dele za zamenjat: ogledala, ki so začela odstopati, kakšna počena kljukica, plastične čepe, voznikov varnostni pas.

 

Kompresor klime in zadnji del izpuha z loncem je nabavljen. V tej rundi bom zamenjal še zadnja amortizerja in svečke.

 

Moram pa poiskat predvsem dobrega avtočičarja, avto ni bil nikoli karamboliran, da si ga pogleda in predlaga terapijo. Pa podvozje bi dal poštimat, da bi bilo tako kot na prvi pripeti sliki. Kakšen mojster po priporočilu?

Popravljeno od Gregor Muc-Up
slovnica
Napisano

Za podvozje poglej, koliko delov se dobi novih. Peskanje in barvanje "železa", ki je prevozilo pol milijona kilometrov lukenj, nima velikega smisla?! Lahko celo na kak uradni servis pokličeš, mogoče bodo zelo veseli, da se znebijo kake stare zaloge, ki bi jim sicer "obležala".

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne, zakaj vprašaš? Sem strojnik. Delam pa z lesom že 35 let, tako, da pokaži mi bilo kateri les in ti bom povedal za katero vrsto  gre. In koliko je kateri trd za obdelavo. In kakšne akustične značilnosti ima. In kateri les je zdravju škodljiv ob brušenju. In kako se lahko finišira. In koliko kak les reagira na segrevanje, vlago, toploto glede na rast letnic v lesu. Kako reagira kak les na različne vrste finiša oziroma kako velike  pore so v lesu. Od česa je odvisno, da navaden javor postane javor rebraš ali ptičji javor. Ali celo sajasti javor. Kako vpliva na kvaliteto lesa na kaki višini raste  drevo, kako hitro, ali je to puščavski svet ali močvirnat, kakšna zemlja je tam, kako podnebje, kdaj drevo posejano, ali ga sušimo naravno ali prisilno  v sušilnicah, ali les obdelujemo z rezanjem, rezanjem, piljenjem, brušenjem...itd,itd
    • To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče.   Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5). 
    • Saj sem napisal, da je vrhunsko, za to kar sam sam rabim. Za kako bolj zahtevno delo bi rabil bolj zmogljivo.   
    • Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊   Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 
    • Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.