Skoči na vsebino

Ra?unalnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Guest BrainLess
Napisano

Je kdo ?e sli?al oz pozna koga ki si je dal "sfrizirat" ra?unalnik

sli?al sem da en na Ptuju odpre ra?unalnik in navije ma?inco do vrtoglavice

(odvisno od ?elj in seveda na lastno odgovornost)

Menda je povezano z vbrizgom (einspricom)

(hondo 75hp bi lahko spravil na 140hp)

za kako dolgo je spet druga tema ampak vseeno kak?nih 10 konji?kov ve? bi pa res

pri?lo prav :)

Napisano

OJ

za tok hp raj katalizator od?agi pa bo? mel ene 5 hp ve?

 

 

Drga? je pa u dolskem -LJ Senica k ma ?ip tuning ?es!

Se pa baje na ?voh motorjih ne pozna dost!

S ?e js spra?vov pa sm dobu tak odgovor!

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Sam na kakem principu deluje ?ipanje benz avtov brez turbine??? :blink:

Feel free....

Napisano
  je David napisal:

Sam na kakem principu deluje ?ipanje benz avtov brez turbine??? :blink:

 

Tudi jaz to vedel ?!?!?!?! :pepsi::ph34r:

 

Za na?e diesele vem da ni problema - da? noter powerbox, malo dvigne tlak v skupnem vodu in woilaaa ...zoom-zoom :bravo:

Papa, Tomi
Napisano

:whatever:

Navadite se: ?e ima avto turbino se da za tistih 100 jurjev dobiti kar dosti konjev! ?e je avto N/A (Natural Aspiration oziroma po na?e atmosfersko polnjen motor) pa se ne spla?a.

Lahko pelje? avto tja, ga bodo dali na dyno, preverili vbrizg, v?ig, A/F (Air fuel razmerje- po na?e razmerje goriva in zraka torej me?anice ki pride v motor). Po predelavi bo? lahko zeloooo sre?en, ?e bo? dobil 5 konjev.

?e pa predhodno popolnoma spremeni? lastnosti motorja in mu menja? celoten izpu?en sistem od kolektorja naprej (+5 do 12 konjev), CAI (+0,5 do 2 konja :P), odmi?ne (+5-20 konjev) potem je ?ipanje skoraj samoumevno. Motor bo namre? sposoben veliko bolj "zadihati" in bo? s ?ipanjem res optimiral vse skupaj. In "odklenil" ?e dodatnih 5-10 ali ve? konjev. In bo? na koncu imel vsaj 20 konjev ve? in motor, ki se bo veliko raje vrtel.

Ampak cena bo pa tut najmanj 3x ve?ja (namesto 100.000 bo 300.000 SITov). ;)

 

Evo okvirno in lai?no povedano. :vesel:

Napisano

Vzame? kladu pa razbije? ra?unalnik ga odpre? pa mal polota? in to jt to :hohoho:

JOKE!

 

 

?e mal tkole razmi?lam:

 

?e pele? avto na servis glede kere napake ga oni prklopjo na ra?. in mu nanovo nalo?ijo software in se zadeva po?tima(gre za kake ABS,AIR bage,....)

Potem je mogo?e mo? nastavljat parametre na podro?ju samega vbrizga goriva dovoda zraka ipd.

 

Mogo?e bi se pa kj dalo?

(wildcat help as!!)

 

 

Ka pravte?Mo?no ali ne?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Guest BrainLess
Napisano

ja wildy... help

 

ampak mislim da ni to tako preprosto ker je zaklenjen za tak?ne tunning variante!

Druga?e bi lahko res vsak tuniral ki bi imel testera!

Napisano

to je res sam ?e se da in ima? kake veze nebi smel bit problem

(seveda s kako pogodbo da reskiranje na lastne stro?ke)

 

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Guest BrainLess
Napisano
  je uklopcic napisal:

to je res sam ?e se da in ima? kake veze nebi smel bit problem

(seveda s kako pogodbo da reskiranje na lastne stro?ke)

LP

 

pogodbo... to je vse brez ra?una pomoje ker servisne ure ne more ra?unat za nedovoljeno navijanje ma?ine tako da konji?ki tud nebi bili "uradni"

da je pa na lasten rizik je pa itaq samoumnevno

Napisano

?e je ?e vedno govora o friziranju ra?unalnika. To se da z raznimi APEXi (SAFC, ITC, AFC... ?e me spomin ne vara) fuel managmenti najbolje.

Ali pa kak?ni standalone ECU (Accel DFI, Motec...)

?e vedno pa to niso ravno poceni variante.

V google (ali ebay :blink: ) i??i v to smer.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

mazda je edini proizvajalec kateri nima EEPROM chip kar pomeni da pisanje v njega ni mogoce (za bencinske motorje) in s tem ni mozno dvigovati moci. poleg tega mazdin chip se niso probili ker je "fejst zaprt". to je uradna informacija iz mazde. tko da pozabite. pri dizelskih motorjih pa samo tlak turbince dvignejo in to je to.

 

skratka, chipanje mazdinega bencinskega motorja - ODMISLITE!!!

 

rajs turbinca

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

DonFilipo ima prav, bi pa mene tale turbinca tudi zanimala? Bi povedal kaj ve?, ali pa nastavil kak?en kontak, ?tevilko,... :bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Prva ženska leti na Mesec in javlja v bazo: "Houston, imamo problem." "Kaj je narobe?" "Nima veze, nič." "Povej, kaj je problem!" "Ne bom!" "Prosim, povej, kaj je problem." "Ti dobro veš, kaj je problem!“
    • Rogla lahko dirka še dvajset let, a se ne bo znal postavit na čelo kolone. Ko loviš zaostanek se moraš nalepit roza majici na zadnje kolo in ga ne spustit niti centimetra. Ne pa, da se laganini voziš v šesti, sedmi vrsti ali  še bolj nazaj.  Potem je logično, da pobereš vse možne padce in težave drugih.  Pa tudi, ko spredaj skočijo v napad si oviran in ne moreš nič. Toro se je lepo vsega naučil od Pogija in je vedno tam, kot mora bit. Seveda moraš imeti tudi dobre noge. Kar oa mislim, da je to pri Rogli že malo mimo. Be moreš samo defenzovno vozit in čakati na čudež.  Ali pa računati na dolge klance. Tukaj je en kup kolesarjev, ki so tudi dobri in ne moreš pridobiti minute ali dve proti njim. Najbrž je sanj o prvem mestu z včerajšnjim dnem konec. 
    • Ubistvu ni še eden, ampak je samo na vrhu. Če bi dal tri vzporedno, se vedno vse krivi, zvija in se vidi potem šparnja med plohi. Tako pa lahko "diha" les in se ne opazi krčenje lesa. Pa še nekaj posebnega zgleda     
    • Mi gremo z letnimi M PS4 na M6 sedaj v četrto sezono in so še čisto OK - še za 1x toliko (cca 30.000 km). Je pa res 90% avtoceste.      
    • Danes je bilo super na GIRU v Brdih in spoznal DPicul-a, forumskega Mazdaša.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.