Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ameriĉka mazda ima, a evropska?

 

 

HOW CAN I CONNECT TO THE IN-CAR WI-FI HOTSPOT?


 

To access the in-car WiFi, please verify the following information:

  1. The WiFi on your smartphone device is turned on.
  2. Your vehicle is running, or in accessory mode.
  3. You have found the vehicle WiFi network name (ex: MazdaWiFi) and found your network password on the vehicle center screen:

 

  1. To find your Wi-Fi network name on the vehicle center screen:
    1. Select Settings from MENU
    2. Select Connectivity Settings
    3. Select Wi-Fi Settings
    4. Select SSID
    5. Find the Access Point Name (SSID) on your device, then select it
  2. To find your Wi-Fi network password on the vehicle center screen:
    1. Select Settings from MENU
    2. Select Connectivity Settings
    3. Select Wi-Fi Settings
    4. Select Wi-Fi Password
    5. Enter the password on your device to connect to the Wi-Fi network
  3. Open a web browser on your device and you will automatically be redirected to the Wi-Fi trial sign-up page. Select the option to start your trial on that sign-up page
  4. Complete all the required fields and accept the terms of the Verizon customer agreement
You will then receive a confirmation email – it may take up to 15 minutes for the Wi-Fi to activate

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zelo lepo in realno opisano, kje je razlika. Lastniki ne morejo in nočejo razumeti,da je mini dino le nadomestek za stare dinote 2.0. in nikakor ne za top ponudbo motorja,ki je z 186 še vedno. Ni zastonj dva jurja dražji. Kvaliteto in ekskluzivnost je potrebno plačati. Drugo leto naj bi prišel itak novi Z motor,ki bo nadomestil oba. In verjetno bo zopet nekaj izpeljanka dinota zaradi stroškov proizvodnje.🥺
    • Za to da EU zadostijo, ker imamo spet premalo % obnovljivih virov. Na da se da še na tisti novogradnje, ki to prenesejo.   Sam sem proti temu. Ker tega na strehi na želim imeti. Včasih so pravli, da ne smeš hiše graditi pod daljnovodom. Zdaj pa si daš daljnovod na streho. 
    • Zamenjaš lahko samo tisto čeljust, ki ti ne spušča. Če ti bo pa prej zjahalo disk, boš pa primoran menjat oba. Pa ne pozabi, da ti še menjava zavorne tekočine ne uide. Ne vem kako je sicer pri električnih, ampak mogoče ti lahko pa samo ščistijo vodila.
    • Sem bral.   Ja, je precej izjem. Kar pomeni, da se bo toliko dlje čakalo na dovoljenja - da bodo ustrezne komisije obravnavale vse vloge za izjeme...   Ampak, če Elektro že zdaj zavrača vloge - zakaj potem še bolj "agresivno" prepričevati ljudi v sončne elektrarne?
    • Spet nisi bral dp konca.   Če ti elektro ne dovoli, je to izjema.   Torej naj sosedi nabijejo gor in sem varen, če bi gradil.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.