Skoči na vsebino

Mazda MX3 - rabim nasvet

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Zasledil sem Mazdo MX3 1.6i letnik 95. Ima nekaj okrog 100.000 prevo?enih.

Zanima me kako se obnesejo ti avti, ker do sedaj ?e nisem imel Mazde.

 

Kak?na je poraba?

Potem kaj moram pazit pri nakupu (kaj rado crkuje) ?

 

Plusi in minusi na va?ih izku?njah.

 

Hvala in lp

Napisano

Pozdravljeni!

 

Zasledil sem Mazdo MX3 1.6i letnik 95. Ima nekaj okrog 100.000 prevo?enih.

Zanima me kako se obnesejo ti avti, ker do sedaj ?e nisem imel Mazde.

 

Kak?na je poraba?

Potem kaj moram pazit pri nakupu (kaj rado crkuje) ?

 

Plusi in minusi na va?ih izku?njah.

 

Hvala in lp

O?itno ni nih?e med ?ivimi lastniki ;)
Napisano

ceste se dr?i vredu,poraba okrog 7,5l-9,5.Ne vem kaj bi se kvarilo, pravijo da je pogosto v?igalni kabli.jaz mam v 323c podobno ma?ino, pa skoz teram pa ?e mi ni ni? vzelo.Potrebno je samo dobro olje.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ceste se dr?i vredu,poraba okrog 7,5l-9,5.Ne vem kaj bi se kvarilo, pravijo da je pogosto v?igalni kabli.jaz mam v 323c podobno ma?ino, pa skoz teram pa ?e mi ni ni? vzelo.Potrebno je samo dobro olje.

Kaj pa je dejansko razlika med 323 in mx3 ?

?al se ne spoznam na Mazda modele tako, da prosim za info.

 

Aja...kaj mx3 je samo za 2 osebi al se lahka ?e kdo zraven udobno pelje?

 

Hvala in lp

Napisano

Pri nakupu kateregakoli vozila mora? upo?tevati ve? faktorjev, in pregledati VSE kar ti pride na pamet. Nasveti so napisani na forumih www.mobisux.com www.avtomobilizem.com , pa verjetno ?e kje ....

 

 

MX-3 je avto ki je sicer ?e malo v letih, vendar to lepo skrije :)

avto je bolj eksoti?en kot ne, ker jih ni veliko

lega na cesti je skoro odli?na

deli so povpre?no dragi (za V6 je vse malo dra?je)

 

sicer pa... je bilo o teh mazdah ?e kaj napisano... po isknaju se kaj najde :)

 

poraba je pri mojem (V6) od 9-11 litro povpre?ne me?ane vo?nje... ne vozim glih po?asi

16V porabijo od 7 pa do 11 !!

 

najpogostej?i problemi so (nekateri so starostno pogojeni):

-poraba olja

-tesnila pokrova ventilov

-zadnje zavorne ?eljusti (V6, neuporabljanje ro?ne zavore)

-v?igalni kabli so ob?utljivi na starost

-mogo?e ?e kaj, vendar pa pri normalnem vzdr?evanju problemov skoraj ni !!

 

avto je registriran za 4 osebe, vendar zadaj naj nebi ble vi?je od 150-160 cm, ker so zadaj za sede?e bolj ko?arice :D

 

?e te ?e kaj ve? zanima, pa razume? nem?ko in angle?ko:

www.mx-3.com

www.mx-3-community.de

 

pa ?itaj !

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.