Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kako na netu i YT postoje bezbroj uputstva kako ugraditi kameru za vožnju unazad tako isto bukvalno ne postoji objašnjenje o rasporedu žica za fabričku kameru.

 

1-1-c.jpg

 

1-1-d.png

1. siva ili mat crna žica je -6 V GND
2. crna žica je GND kamere
3. Žuta žica je signal kamere
4. crvena žica je +6 V napon

 

1-1-b.jpgimages hochladen


Dalje je za Mazdu 3 BM/BM  (verujem i za ostale automobile) potrebno napraviti dodatni kabl i spojiti kameru sa  C 16 konektorom koji nalazi se na vrhu petih vrata hatchback-a. Nema potrebe da uklanjate negativni pol baterije ili bilo šta slično.

1-1-a.jpg



Nakon što je veza završena, potrebno je resetovati multimediju istovremenim pritiskom na dugme za muziku, zatim za navigaciju i jačinu/isključivanje zvuka na oko 10 sekundi, odnosno dok se sistem ne resetuje / ponovo ne pokrene. Nakon ponovnog pokretanja, sistem vidi kameru za vožnju unazad / nema potrebe za dijagnostikom ili drugim novijim verzijama softvera.

1-1-g.png

1-1-h.jpg

1-1-e.jpg

 



Toliko od mene i sretno

Napisano
pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Vidiš, vsaj v svoj jezik imajo prevedeno, ne pa mi siromaki..

V novih Mazdah tudi nimajo več... 😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.