Skoči na vsebino

Kontrolna lucka

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

Na atmaturki se mi je prizgala opozorilna lucka aktivnega pokrova motornega prostora. kaj to pomeni kaksno napako,…

Imam pa Mazdo 6 letnik 2020

IMG_9435.jpeg

Napisano

Lahko je samo losan konektor enega od senzorjev trka za aktivno zaščito peščev. Lahko je tut eden od obeh aktuatorjev, ampak težko vrjamem. Za preverit oba senzorja bo treba snet odbijač, ker sta pri robu traverze, vsak na eni strani. Mogoče je kak  mal oksidiran, vlažen, ali pa samo razrahljan.

Napisano (urejeno)

Zelo verjetno gre za eno tipičnih napak te generacije šestic. Zafrkavajo oksidirani kontakti kablov priključenih na sprednje senzorje odbijača. Potrebna je zamenjava kabelskega snopa pod sprednjim odbijačem. Pri naši 6-ki so to garancijsko naredili pri cca. 55.000 km - pri 3 leta stari. Indikacija je bila enaka - ta oranžna lučka, na servisu pa so takoj vedeli (brez diagnostike), kaj morajo narediti, torej jim je zadeva dobro poznana.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 3
  • Zmeden 1
  • Hvala 1
Napisano

Hvala za odgovore

recimo sem se danes peljal v sluzbo in nazaj in ni nic utripalo, ko sem parkiral se je zopet prizgala.zatevo je treba dati useeno pregledati

Napisano

Evo ga, so priklopili na racunalnik ter pokazalo 3 napake na senzorjih, razdrli ter prisli do zakljucka da je bil kabel pri konektorju  ( češ razgrizen, nacet, …..)konektor ocistili, zamenjali kabel in baje stem odpravili napako

  • Všeč 2
  • Hvala 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.