Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni .... Pred dobrim mesecem sem kupil rabljeno Mazdo 6, 2.2D, 140.000km, skyactive, letnik 2017. Občasno, cca vsak oz. vsak drugi dan, ne glede na zunanjo temperaturo (-5 ali + 15), se motor ob zagonu zavrti s cca 1800/min. Po dobrih desetih sekundah padejo na normalnih 900. Zanima me ali je to normalno, ali gre za okvaro katerega izmed merilno - regulacijskih elementov obratovalnega sistem? Zanima me kakšne so vaše izkušnje? Hvala, Robert 

Napisano

Da, to je tovarniški način delovanja v hladnejšem delu leta, da se čim prej ogreje katalizator. Predlagam, da počakaš tistih 10-30 sekund in šele potem daš v prestavo in odpelješ.

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano

Tako je tudi pri bencinarjih, bodi brez skrbi glede tega. Poglej pa si "nujno" kako se vzdržuje ta D2.2 motor, da ne boš imel kasneje težave. Na tem forumu dosti piše o tem. 👍😉

  • Všeč 4
  • Hvala 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Res je. Izenačil bi rekord.  Ampak ok. Bo pa spet začel od začetka. 
    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Potem se navadimo in smo zadovoljni.   Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.   Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
    • Bo odločalo o naši prihodnjosti bolj,kot si mislimo...ne glede z kakega zornega kota gledamo na to stvar.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.