Skoči na vsebino

cuka 626 let98

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Guest alfaromeo155
Napisano

mam 626 let98 z1,8 mot.90ps avto mi pri niskih obratih pocuka ce pa stojim pred semaforjem mi pa enostavno crkne avto ima tudi dokaj nemiren tek od 800-1200 obratov se zagana .

 

LP

Napisano

Mogo?e je:

- lambda (naj me kdo popravi ?e lambda ne more biti vzrok)

- senzor pretoka zraka

 

Enkrat sem jest dal s?istiti (injektroje, oz. celo pot goriva v motorju) in je pomagalo. Bi pa moral imeti to napravco ?e skoraj vsak mehanik.

Napisano

ne vem ?e ima kaj veze, ampak meni je moja ?koda tudi cukala pri speljevanju ter bila neprepri?ljiva pri semaforjih, pa so rekli na servisu, da je ?el senzor za toploto motorja. So zamenjali in zdaj je kul.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Mo?ni so tudi kabli in sve?ke

 

Problem pri tej tvoji 626-tki je v loputi.Na njej se ti je nabrala umazanija in zdaj ne funkcionira ok.Sem imel isti primer.Gre? v trgovino in kupi? tak sprej za pucanje loput.sname? filter ali cev oz.karkoli ima? na loputi in avto za?ene?.Ko avto laufa z loputo malo dodaja? plin(ro?no),ter s sprejom ?prica? na loputo da jo ??isti?.Sprej normalno izgoreva.

Napisano

sprej za bremze pucat will do :)

 

sem delal ?e ve?krat... te?ava je npr. v tem, da se na loputi napravijo ?rne obloge, in zaradi tistega avto v nizkih obratihj, ko je loputa malo odprta, ne dobi prave me?anice zraka ali nekaj takega..

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

js sem pa to nareil 40 kkm nazaj zdej pa samo ?e opogledam ob menjavi olja in nikol ne pucam ve?, ker se ne nabira svinjarija.Re?itev pa je teraj ga, da se svinjarija nebo imela ?as prijet gor.

To da se ti pa zaganja pa poglej gumi cev od filtra za zrak do lopute, mogo?e je kje po?ena ali pa so se ti kabli sneli z merilca pretoka zraka, ker so ravno taki simptomi,Ko pa spelje? in konkretno pritisne? gas pa vele? ?isto normalno ne ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Guest alfaromeo155
Napisano

no zdej sem nasev resitev najprej sem cistu loputu menav svece kable in ni blo nic bolse .

In nakoncu sem jo zapelav do serviserja za ainsprice ki pa je ugotovil napako na konektprih a motorji in sicer pusca tesnilo ..

post-223-1143451915.jpg

Napisano

stari problem natancnih japoncev in nasega goriva.

 

isti problem sem meu jst. nc ni pomagalo, pa sm vse probal, da bi mi potem enkrat pri Gami rekli da je elektronika prevec obcutljiva na slabo gorivo. Potem so mi nalozili nove podatke v racunalnik (zastonj, 20minut dela) in od takrat cez 200kkm dela ko urica!

vcasih pomaga da natocis 2-3 tanka 98 oktanskega.

 

svetujem odhod v gamo in zahtevaj da ti zrhitajo software pa bo stvar resena. pa ne dovoli "enim ajn?pric mojstrom" da ti sarajo po avtu.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če dost zategneš sigurn pomaga, pa baje da tudi človek neha neumnosti govort 😂
    • Moja ima 330k km pa je tudi se vedno original
    • Napaka P0101 je povezana z MAF senzorjem ampak ne menjaj tega senzorja, največkrat je problem v odmični gredi za izpuh ker se obrabi pač slab material ki ga je mazda uporabila bom dodal sliko. Problem je ker se ventili za izpuh ne odprejo več in zrak nima kam iti zato tudi zrak ne more v motor torej javlja napako P0101. Če znaš odpreti pokrov valjev lahko sam preveriš ampak če se ti je že to začelo dogajati zna tudi crknit vakumska pumpa ker potegne delce od odmične gredi. Če boš avto popravljal priporočam da tudi zamenjaš podložke za šobe ki lahko naredijo velik problem na tem avtu.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150, 2017. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Četrti dan, četrta lokacija, še vedno ista gorska koča.     Bo pa počasi treba zaključit potepanje, ker "gorski koči" zmanjkuje nafte...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.