Skoči na vsebino

Mazda 323F

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Povej prvo kateri letnik to?no gleda? od Mazde 323F in ti bom lahko pomagal!! In kak?en motor gleda?....??

 

Pogoj, glej ?e je bila dobro vzdr?evana; motor, karoserija... In ti bo tekla ve?no!! ;)

 

Lp.

Napisano

323F od letnika 1996 naprej ma? mo?nost motorjev

1.5 90KM

 

1.8 115KM (1840ccm)

 

in 2.0 V6 GT 145 KM ( relativno redka vozila pri nas)

 

slednje so mele klimo serijsko, pri ostalih pa je treba klimo iskat... letniki 1997 so ?e imeli klimo ve?krat vgrajeno...

 

motor 1.5 ima porabo med 7 in 9 litri

 

motor 1.8 med 7 in 10 litri ( nad tem ni problem :) )

 

motor 2.0 je pa itak najbolj?i med njimi, poraba pa se giblje od 8 navzgor...

nerodno pri tem motorju je da ima 106 kW, tako da pri zavarovanju pade? en razred vi?je samo zaradi 9 konjev :(

 

pazit je treba na splo?no vzdr?evanje, izgled avta, in pa pregledati vozilo kolikor se le da ( privat mehanik ,...) noben avto ni imun na okvare, zato tudi mazde niso...

pri 1.8 in 2.0 motorju so ob?utljivi hidravli?ni dro?niki, ( za 1.5 ne vem ), pri 2.0 je zelo pomembno kak?no olje se je furalo.

 

druga?e pa nekih posebnih te?av ni... starostno pogojene te?ave pa ne poznam

 

dober nakup ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

mljaa... a ni to od 98-> ?

 

323 BA so tudi mele 1.4 motor ? sem mislil da samo BJ modeli od 98->

 

sory :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ja so imeli samo od 98 -> 1.4 motorje.

 

No ja samo 1.4 motor pa ti res ne priporo?am, ker glede te?e avtomobila je to pre?ibak motor!! Preverjeno

 

Lp.

Napisano

jaz mam 1.5 motor,enak tudi v 323f, pije malo glede na zmogljivosti,tako kot je ?e rekel Kaalman.Pa zavarovanje ni veliko.Za 1.4 ne vem, vendar 1.5 potegne dobro. :D

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

2.0V6 !!!!!!!!!!! Rulz !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.