Skoči na vsebino

Mazda.com novice (ENG):Mazda Production and Sales Results for September 2024 and for April through September 2024

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda drsi v Evropi... 20% padec prodaje. No ja sej kej novega za ponudit itak ni. Neki rebadgingi, SUV-ov da ti gre na bruhanje. Vse ostalo razen Mazde 3 ma pa oreng brado Mazda 2 in MX-5 sta stara skoraj 10 let, še celo trojka ima skoraj 6 let za sabo. Kaj je pa pol še drugega na voljo, kar ni SUV? Kurckej.

33112_1.png

Napisano
pred 31 minutami je Boss napisal:

Mazda drsi v Evropi... 20% padec prodaje. No ja sej kej novega za ponudit itak ni. Neki rebadgingi, SUV-ov da ti gre na bruhanje. Vse ostalo razen Mazde 3 ma pa oreng brado Mazda 2 in MX-5 sta stara skoraj 10 let, še celo trojka ima skoraj 6 let za sabo. Kaj je pa pol še drugega na voljo, kar ni SUV? Kurckej.

Skoraj vse znamke imajo vpad prometa. Razen kake toyote in dacie. Razlog so previsoke cene novih avtomobilov nič drugega. 

 

 

Napisano

Če sem prav razbral iz zgornjih podatkov se CX-30 sploh ne izdeluje na Japonskem..... :whatever:🥴

Napisano
pred 25 minutami je Alex napisal:

Skoraj vse znamke imajo vpad prometa. Razen kake toyote in dacie. Razlog so previsoke cene novih avtomobilov nič drugega. 

 

Cena je seveda faktor in zato rinejo s SUV-i, da ja lahko še vsaj tri jurje dajo gor na ekvivalentno klasično različico oblike. Folk ma pač počas tega dovolj, al boste delal avte kot si jih želimo za sprejemljiv denar (to ne pomeni poceni, ampak z ustrezno ceno, ki ni enaka zlatarski) al jih pa pač ne bomo kupovali.

 

Tukaj ni treba bit nič bolj pameten in če si ljudje želijo limuzine za sprejemljivo ceno s klasiko jo mora proizvajalec ponudit. Ne pa da te prepričujejo, da rabiš EV SUV težak skoraj tri tone za 60-70k€. Ker če ne kupiš tega si svinjuhar in antiekološki egoist. Odvratni so v tej agendi in zdaj, k jih tepe zaradi teh abotnih odločitev so pa spet ljudje krivi in ne odločitve vodstev koorporacij in vlad držav ter EU-ja.

 

To je isto k v ZDA, ko folk ne gre gledat LGTBQXYZ-neki femenističnih filmov pa razlagajo da so krivi vsi moški, ker da imamo homofobne šovinistično mizonogistični način razmišljanja.

33112_1.png

Napisano
pred 4 minutami je Bini napisal:

Še dobro da so še crossoverji...😉

Kr tolaži se 😜

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 43 minutami je Boss napisal:

 

Cena je seveda faktor in zato rinejo s SUV-i, da ja lahko še vsaj tri jurje dajo gor na ekvivalentno klasično različico oblike. Folk ma pač počas tega dovolj, al boste delal avte kot si jih želimo za sprejemljiv denar (to ne pomeni poceni, ampak z ustrezno ceno, ki ni enaka zlatarski) al jih pa pač ne bomo kupovali.

 

Tukaj ni treba bit nič bolj pameten in če si ljudje želijo limuzine za sprejemljivo ceno s klasiko jo mora proizvajalec ponudit. Ne pa da te prepričujejo, da rabiš EV SUV težak skoraj tri tone za 60-70k€. Ker če ne kupiš tega si svinjuhar in antiekološki egoist. Odvratni so v tej agendi in zdaj, k jih tepe zaradi teh abotnih odločitev so pa spet ljudje krivi in ne odločitve vodstev koorporacij in vlad držav ter EU-ja.

 

To je isto k v ZDA, ko folk ne gre gledat LGTBQXYZ-neki femenističnih filmov pa razlagajo da so krivi vsi moški, ker da imamo homofobne šovinistično mizonogistični način razmišljanja.

Limuzine so pase in edino v kaki Turčiji in Bolgariji jih bi še kupovali. Zato jih pa vse znamke umikajo ker ne gredo več  v promet. 

Dobro,nekatere znamke vztrajajo še  s karavani, ki pa so vsi že 50K€

plus. Tako, da se bo kmalu tudi ta barka ustavila in bodo izdelovali karavane le še za vzorec. Bodočnost so:

-mali suvi,

-srednje veliki suvi.

 in veliki suvi. Vse ostalo bo eksotika z (pre) visokimi cenami. 

 

 

Napisano

Govorim o avtih, ne direktno klasične limuzine... tja spadajo vse od klasike hb, shootingbrake, karavan. Vse kar je vitko elegantno ne pa teli bajski od SUV-ov. Mater jaz 100x raje pogledam za eno z normalno postavo kot pa za slonico z ritjo kot tridelna omara. Ja ne vem no men pač to ne zgleda in res ne vidim nobene lepote v teh buškastih oblikah pa naj bo to al na teticah al pa na avtih.

 

Jebat ga, mogoče sem pač čuden, ampak estetika je al je pa ni.

  • Začuden 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj ni fora v tem, komu je vsec ali komu ni vsec ... Dejstvo je, da "baby dino" ni tako slab, kot ga nekateri zelijo prikazati... in je po mojem mnenju, trenutno boljsa izbira... predvsem je bolj "future proof" ... Ker X motor izgleda, da je na koncu svoje razvojne poti... in ga bo verjetno doletela podobna usoda, kot Wankel motor... Sama tehnologija je OK... ima pa svoje hibe ...   
    • No, končno en realen zapis. Vzrok za to, da ga ne bodo več proizvajali je- predraga proizvodnja. In, ker vsi proizvajalci samo še seštevajo dobiček, so se pač odločili, da bo proizvodnja čim cenejša in so izbrali dinota, saj je dobiček na koncu večji.  Poglej, občutek med vožnjo pri treh ljudeh ne more bit napačen.  Saj smo napisali prednosti enega in drugega. Ni vse slabo pri dinotu.  A če se odločiš za enega, ki nekomu drugemu ni všeč, kaj je s tem narobe? 
    • Zanimive razlike v barih,, jat vozim moje Mezcal-ke na 1,8bar(po posvetovanju). Sem tudi na 2bar testiral pa je človek počasnejši na makadamu
    • In vsi trije popolnoma nepristranski - imajo sami avto z X motorjem. Točno tako, kot se je zgodilo z Mitsibushijevim GDI motorjem, se je zgodilo z Mazdinim X motorjem. Obda dokaj v redu motorja, a kompliciranost in posledično višji stroški izdelave in vzdrževanja ni bilo ekonomsko vzdržno - ne za proizvajalca kot tudi ne za kupca. In GDI je dobro vlekel že pri nižjih obratih medtem ko X motor šele pri visokih, ki jih vsaj jaz uporabljam zelo redko. 99,9% časa vozim pod 4.000 obratov. Zakaj bi pri zdravi pameti danes nekdo doplačeval 2.000€ za navit, kompliciran X motor z GPF filtrom, motor, ki zahteva še enkrat pogostejše menjavanjem svečk (si mislim zakaj) - z dražjim vzdrževanjem, ko je na razpolago cenejši klasičen G140, ki ima pri najbolj uporabljenih obratih opazno boljši navor? Razumljivo, da ste revolucionarne X motorje kupovali nekaj let nazaj - Mazda je v njihovo reklamo vlagala skoraj toliko, kot v reklamo vlaga CocaCola. 😃     https://siol.net/avtomoto/testi/mazda-cx-30-se-vedno-odlicen-vsaj-malo-tudi-premijski-in-po-meri-voznikov-stare-sole-669097  
    • Tezko je realno ocenit avto, ki ga imas na testni voznji  nekaj ur. Dejstvo pa je, da ce si ze v startu nenaklonjen nekemu izdelku, je se vezje realno oceniti dejansko stanje. Seveda pa imas lahko svoje mnenje ... ki pa ni nujno enako kot mnenje drugih...     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.