Opiše ja, marsikatero stvar iz leta 1994 pa čudezno spozabi, verjetno, da ga ne bi Italijani še naprej preganjal po sodiščih.
Sej je fajn knjiga, sam to konstantno jamranje kako so vsi ostali podli fantje (vključno z Brawnom), samo on je angelček, je pa že njegov zaščitni znak.
Drugače pa lej, Tifosi si, ali pa nisi. Ne moreš biti nekdanji Ferrarijev navijač, lol 😀
Kar sem napisal, sem napisal kot nekdanji Ferrari-jev navijač. Še original zastavo iz Monze 2006 imam zloženo v omari. Bil sem pa pod odrom, ko je Schumacher napovedal prvi odhod v penzijo. No, toliko o tem.
Zdaj pa malo drugače spremljam vse skupaj. Priporočam pa tistim, ki F1 spremljate, knjigo od Adriana - How to build a car. Opiše marsikatero zanimivo stvar iz ozadja F1 v zadnjih 40ish letih.
Kakšen sneg? kdaj pa pri nas zadnja leta nižine kolikortoliko na debelo pobelil sneg.
Drugače pa, vlažen zrak celo znižuje zračni upor, ampak razlika je pa izjemno majhna in zanemarljiva. Opaznejša razlika je zaradi temperature in zračnega tlaka. Tako da 10% večji zračni upor zaradi vlage so ene bučke.
Koeficient trenja na mokri podlagi je zelo opazno nižji kot koeficient trenja na suhi podlagi, tako da tudi 10%več trenja zaradi mokre ceste so ene bučke.
Razen seveda če pod mokro cesto ne smatraš mokrote kakršno so nekatere naše ceste doživele avgusta leta 23, ko so se zgodile katastrofalne poplave.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.