Ne bit naiven. Proizvajalec ti predpiše tlak, da zaščiti sebe, če do česa pride. Briga njega kako se ti guma in robovi obrabljajo.
Višji tlak pa priporoča vulkanizer, ki konstantno gleda kaj se z gumo dogaja.
Zato, ker proizvajalec znamke avtomobila točno ve na koliko je najboljše polnit gumo in ravno zaradi tega ima info. tablico, da veš na koliko polnit. Vse znamke imajo drugačen priporočljiv tlak, ker avto dobro stestirajo strokovnjani ne neki larifari mehaniki
Ta tlak 2.8 priporočajo tisti, ki na pol leta preverjajo tlak ali pa nikoli in imajo na koncu, ko je menjava gum ravno pravi tlak... 🫣
Je pa vsekakor boljše kot pa imeti premalo napolnjene!!!
a jeseni je tudi tako ravžljalo? ker te obloge so samo na plastičnih čepkih, na 6ki so še neke gumice okoli - in sedaj je mraz in je pač plastika trda
je pa tole res fenomen no, jaz imam 7,5 let staro 6ko, pa smo že odpiral obloge zaradi menjave špegla, pa je gor ko ulito
jaz bi vprašal na servisu
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.