Skoči na vsebino

vzmeti Apex


torstorm

Priporočeno sporočilo

Mislim avto zni?ati za 4 cm, pa sem gledal apex vzmeti,tam ki mi jih zmontirajo dobim tudi homologacijo tako da mi ni treba iti na RTI ali v Lj na homolomo.Kaj menite glede teh vzmeti, eni na drugih forumih so zelo proti tem vzmetem, hvalijo samo eibach, samo so tiste precej dra?je.Govorijo da so se enim apex vzmeti posedle, sem jih mel na prej?njem avtu pa so bile cool.Veliko je takih ki ?e niso imeli ne enih in ne drugih pa samo govorijo ?ez dolo?ene znamke.Kaj menite kako bi se obnesle apex na mazdi 323C? jih je ?e kdo imel ? :unsure:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 147
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

normalno je da se avto posede po dolo?enem ?asu, oz. da takoj pri vgradnji ne sedi toliko ni?je kot bi mogo?e moral...

 

je pa sosed do sedaj ponavadi kupoval Eibach v svoja vozila(Eibach je bil pri Mazdi tudi kot dodatna oprema na voljo npr. za Xedosa), kolega pa ma InterAlloy, pa sta oba zadovoljna... InterAlloy so precej poskakujo?e :) pa ?e TUV se ne dobi za vsa vozila...

 

ampak to so ?al vse izku?nje baba ?ula-> baba rekla

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede posedanja ma Kaalman ?isto prav,tudi meni se je Premacy zdaj po kakem letu ?e malo posedel;drga? mam pa Einach vzmeti,ki jih Mazda ponuja kot dodatno opremo.

Kaj pa za kak?ne H&R ali pa FK si mogo?e ?e pogledal?

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to sem ?e gledal ,samo z homologacijo so nekej jamrali da ni polek tuv pa da bi se dalo zrihtati.Samo ?e se ne bi potem ne more? homologirati ,zdaj ko smo pa v EU pa je vse bolj strogo.Koliko pa ma? najni?jo to?ko zdaj od tal ko ma? spu??eno ?

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmm...bi mogel zmerit;mislim pa da ene 10-11 cm do plasti?ne za??ite pod motorjem;pozimi sem jo ?e parkat vlekel po snegu.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to ?e gre, jaz mislim tudi nekje tako spustit (fedre so za 4cm spustit,tak pi?e).sem pa mel na nekdanjem avtu Hyundai accent od tal pa do podna 6cm,pa sem moral paziti ,tudi ko je bila cesta malo valovita sem spodaj potegnil, le?e?e policaje pa sem moral postrani prevoziti. :D

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

APEX so vredu, sem jih mel na nissanu. Za FK pa poglej na procar, je uvoznik in zastopnik. Vzmeti imajo vse certifikate, brat jih je dal na hondo vti, prej jih je samo na ?rno pobarval in se sploh ne obremenjuje s papirji. B)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

apex so ql...tudi jaz sem jih imel na micri, tako kot yavarye....b.p.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem pravkar na mojo mazdo (323f l. 96) zmontiral eibache, pa jih ne morem prehvalit! :D:D

 

Na udobju nisem skoraj ni? zgubil, avto se v ovinkih skoraj ni? ne nagiba, pa ?e lep?e se pelje ?ez ovinek!

 

Mogo?e bi moral ?e k Vugi, da bi mal amortizerje obnovil pa str?al, sam ?e ni krize, ker ma avto ?ele 105 tiso? prevo?enih.

 

Pa ?e drage niso. Jaz sem bil presene?en, pri Turn?ku so ble 61 jurjev :( , men so jih pa pri AS Velenje zrihtali za 37.500 SIT (TUV sem dobil zraven) :D , mislim da to ni glih tok dra?je kot apex!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slike moje mazde so ?e objavljene na tem forumo, mislim da pod temo Moja in bratova kola.. al neki takega, ko je brat (Tic) dal slike gor.

 

Fedre mam pe not ?ele od sobote, tak da dvomim da jo je ?e kdo vidu, slike pa bom kmalu dal gor. tak da bote lahk vidli primerjavo original in eibach zmeti prez ostalih predelav.

 

Nism z Maribora, lahk pa se zmenmo kak ve?er pa se dobimo in ob kakem piru kako re?emo pa mal avte pogledamo!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nism z Maribora, lahk pa se zmenmo kak ve?er pa se dobimo in ob kakem piru kako re?emo pa mal avte pogledamo!

:D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Turn?ek ma kr navite cene se mi zdi;tudi jaz sem potem nabail in monital vso zadevo pri AS Velenje.

Kak meeting v MB pa bi bil kr fajn;sam bolj ob ve?eru.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:D:D:D

JA JA... :P sma se z bratecom menla... meeting!!! en vecer zdele! Kdor pride pride. Vec nas je bols bo. Jst zal v petek pa v soboto ne bi mogu (MB rally, mal pomagam)

:rolleyes: Tak da sreda ali cetrtek, al pa celo nedelja? :D

---------------------------------------

user posted image

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

jaz bom tudi nekak tak mel.Tote fedre ?e tak dugo ?akam,rekli so ka bo ta teden,A3M si vzame cajt ja. :(

Ma zakaj se vedno pri temu kurcu od A3M-a kupujete??!!!

Imate druge firme, ki so dosti bolj resne in se za kupce zavzamejo.....

 

EJ ZALOST.........FOLK PA SE VEDNO K NJEMU SILI!

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

danes bil tam ,pa ?e v a3m sploh niso dalje naro?ili, in to po enem mesecu pa 2 tedna.Sem se raz*****l in rekel da nebom mel feder od njih pa gotovo in tudi ve? pri njih ni? ne kupim.Tak da zdaj ?e zaenkrat ne bom spustil avta.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti priporocam trgovino technoracing iz kranja...www.technoracing-sp.si

Poklici tja in povprasaj....lastnik se imenuje Jan.

 

Ima dobre zadeve za relativno ugodno ceno.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko pa se pozanima? tudi pori firmi procar iz kranja.

http://www.pro-car.si/go.asp

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.