Skoči na vsebino

vzmeti Apex

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

H&R ima razli?ne verjetno zaradi same te?e avta, a ni to ?e omenjeno v tej temi?

A Zemir je ?e zamenjal?

 

Ne ?e ker so v A3M-u nesposobni in zamujajo ?e tedn, dvomim pa da bojo sploh dobil te fedre. No glede razli?nih varjant vzmeti mi je zdj use jasn, zdj me sam zanima ?e so od gt-jke kj ni?je al sam tr?e. K je res terenc ta mazda! :P

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

  • Odgovori 147
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Ne ?e ker so v A3M-u nesposobni in zamujajo ?e tedn, dvomim pa da bojo sploh dobil te fedre. No glede razli?nih varjant vzmeti mi je zdj use jasn, zdj me sam zanima ?e so od gt-jke kj ni?je al sam tr?e. K je res terenc ta mazda! :P

 

Ja glede tega so pa res nesposobni no sej se itak ne mudi do poletja je ?as :bravo:

Napisano

Kokr sm mev jz z njimi posla, vpra?anje ?e bo do tkt, sej verjetn si mev v mislih poletje 2017, ne?! :D

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ali ima kdo izku?nje pri M6, kako se obnese ?e je avto zni?an za 35mm. Ali lahko pozabim na udobje in pa katere fedre uporabljate pri M6. Sem sli?al da apex ni priporo?ljiv ker se preve? poseda, ali je to res?

Napisano

Ali ima kdo izku?nje pri M6, kako se obnese ?e je avto zni?an za 35mm. Ali lahko pozabim na udobje in pa katere fedre uporabljate pri M6. Sem sli?al da apex ni priporo?ljiv ker se preve? poseda, ali je to res?

 

oooo komareeeee nekdo te isce :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ali ima kdo izku?nje pri M6, kako se obnese ?e je avto zni?an za 35mm. Ali lahko pozabim na udobje in pa katere fedre uporabljate pri M6. Sem sli?al da apex ni priporo?ljiv ker se preve? poseda, ali je to res?

 

Ja stvar je taka Apex fedri so znani do so zelo trdi tako da raj?i kak?ne h&r ?e bi rad obdr?al udobnost pa ?e bolje da vzame? eibach jaz sem hotel eibach samo jih ne delajo ve? za moj avto :(

Napisano

Apeksi so trdi ko prasica, pol pa ?e bo kdaj kdo ?e razmi?lju da da amortizerje tr?at, ga pa jz s 323 Fjko pelem ?ez luknasto cesto, pa si bo zih premislu! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Apeksi so trdi ko prasica, pol pa ?e bo kdaj kdo ?e razmi?lju da da amortizerje tr?at, ga pa jz s 323 Fjko pelem ?ez luknasto cesto, pa si bo zih premislu! :ne vem:

 

..sam se mora zavedat da potem lahko hemeroide dobi.

Napisano

Jst jih pa montiram danes ob 10ih bom poro?u ko pridem domov :bravo:

 

Jst sm pa ?e vidu sam zanala? nam povedu da se boste ?e mal ?rl kako zgleda! :hohoho:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Hehe, no Zelc, bomo vidl, ?e bo tvoja mazda zdej ni?ja od moje! <_<:hohoho:

 

Boste kmav vidl zakva tale :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

No kon?no pri?el domov.Glede Apex-ov je pa tko so kr trdi za normalno vo?njo ampak ni panike sm mislu da bodo bolj.Lega je nora dr?i se k pra***a :bravo: Defenitivno mi ni ?al nakupa zgleda pa tud dobr :rispekt: Bom malo poslikal in bom dal slikice gor da vidite ?e vizualno da neboste rekl da "bu?am" :vesel:

Napisano

No kon?no pri?el domov.Glede Apex-ov je pa tko so kr trdi za normalno vo?njo ampak ni panike sm mislu da bodo bolj.Lega je nora dr?i se k pra***a :bravo: Defenitivno mi ni ?al nakupa zgleda pa tud dobr :rispekt: Bom malo poslikal in bom dal slikice gor da vidite ?e vizualno da neboste rekl da "bu?am" :vesel:

 

Kje si se pa v?eraj skrival ???? :blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

moram rect da v kombinaciji z temi amortizerji res avto lepo lezi na cesti pa je ne spusti!!!! mal sm rabu da sm se navadu ker ves da na mxi je vse mal bl na mehko tle pa je res u iber trdo!!!!

 

moram pa se videt kako bo ko bo letna kolekcija gor po moje da se bo vos se bol drzu ceste kot sedaj sam pac prvo je to treba stestirat!!!! :bravo::D

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

ja men so bli amortizerji kr mav preve? str?ani, po pravic povedan! <_<

 

Po to? zvont pa je prepozn! :P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

ja men so bli amortizerji kr mav preve? str?ani, po pravic povedan! <_<

 

Po to? zvont pa je prepozn! :P

 

 

no ja men se za enkat se kar dobr zdi sam kaj bo pa cez ene par mescov pa se ne vem!!! <_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Matr tok enih info.  za preprostega vrtnarja ki  vozi Mazdo.   Ok po vrsti.  Same parametre bom  malo spremljal, da vidim kam pridem  s tem.  Vem, da bo to na koncu preveril negdo, ki se s tem ukvarja. Pa vseeno, morda obstaja kak tehten razlog za to.  Avto drugače  dela ok. Med regeneracijo avto izgubi nekaj moči-ne potegne. Ko se konča  avto spet vleče (je to normalno ?)  Če  se vozim po AC  dlje časa nad 140km/h se regeneracija pogosto  vklopi tudi po samo 120km prevoženih  od zadnje r.  Ni pravila ali konstante -  kakor  kdaj.  Včasih pa zdrži celo do 240km. Zato bi rad malo več vedel(raziskal) zakaj temu tako.   -Odmične so bile zamenjane(obrablene) - vakum pumpa zamenjana -sito olja (naj bi) bilo pregledano-očiščeno saj se je menjala ketna oljne pumpe - kolektor , EGR  očiščene pa nove podložke    Pri teh km-jih bi lahko razmišljal o predoziranju šob, kar  nekako bilo logično da prej zabije filter ( vrjetno bi se poznalo tudi na porabi, ki pa  mislim da ni visoka dobrih 7 litrov  z mojo težjo nogo.)  Razumem, da je najbol ziher  sneti  in očistiti. Pa le ni tok priročno oz. praktično vse skupaj .    
    • Ko smo še imeli stare televizije...     Mladina se tega ne spomni...
    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.