Skoči na vsebino

Formula 1

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 minutama je Tilen5 napisal:

Bova skupaj se cmerila

No jokali bomo še par let in sicer VSI, ki ne navijamo za RBR in Max-a, kateremu res kapo dol za izjemno hitrost, ki je absolutno ni nasledil po svojemu fotru, hehe.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • Odgovori 4,9k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano
pred 17 urami je g.Wankel napisal:
WWW.FORMULA1.COM

Seven-time F1 world champion Lewis Hamilton will make a sensational switch from Mercedes to Ferrari next year.

 

Sm vam reku :D

Ti jejce kje se bo dalo spremljat haas unveil zdej ob 15?

 


image.jpeg

 

Napisano

In so predstavljeni vsi stroji za 2024. Pričakovanja? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 4 minutami je Z M A J napisal:

In so predstavljeni vsi stroji za 2024. Pričakovanja? :)

 

Niso še, Redbull čez 1h :D 

 

Podpis.png

 

Napisano
pred 6 minutami je g.Wankel napisal:

Men se zdi čudno, da spremenil sidepod.

 

Mercedes se mi zdi najbolj inovativen dirkalnik :)

Bil je tudi pred dvema letoma, pa tisto zverinsko poskakovanje. 

 

Jaz imam občutek, da bo vrstni red obraten kot so predstavljali dirkalnike.

 

1. Biki

2. Merkl oz. MC

4. Ferrari ali AMR

 

Bomo videli na testiranjih ali pa še bolj 1. wikend marca. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 22 minutami je g.Wankel napisal:

Men se zdi čudno, da spremenil sidepod.

 

Mercedes se mi zdi najbolj inovativen dirkalnik :)

Poglej rbr še 1x in pol napiši o najbol inovativnem dirkalniku :P

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)
pred 55 minutami je Tilen5 napisal:

Poglej rbr še 1x in pol napiši o najbol inovativnem dirkalniku :P

 

Kaj pa maš inovativnega? FW zgleda predpotopen v primerjavi z Mercedesovim, pokrov motorja je kopija lanskega W14. Sidepod je pa rookie mistake za veterana kot je Newey ker bo ustvarjal več lifta kot downforca s tem krilom :D

Dopuščam možnost, da je ta predstavitev sam fora, pa pravo stvar še čakamo.

 

Se slišva na konc sezone :P 

Popravljeno od g.Wankel
  • Všeč 1
  • Haha 1

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)

Poglej slike vertikalnih sidepodov, venturi efekt v pokrovu motorja in fake pokrov nosa ki ga skrivajo. Maš na tehničnem forumu veliko slik ki več prikazujejo. Mislim da bo to drug avto na testiranjih.

 

 

Aja pa je že govor da fw merca ni legalno ker se krilca zadnja ne pritrdijo na nos kot je v pravilniku.

 

Še veselo bo na prvi dirkinse mi zdi, se veselim dirke

 

 

 

 

 

Popravljeno od Tilen5

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Kyle engineers pravi, da je legalno 🙂

Gledam drugače F1technical ne skrbi. Sam tam je 75% sranja aka. ugibanja.

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

 

Napisano
dne 16. 2. 2024 ob 0:17 je g.Wankel napisal:

 

Kaj pa maš inovativnega? FW zgleda predpotopen v primerjavi z Mercedesovim, pokrov motorja je kopija lanskega W14. Sidepod je pa rookie mistake za veterana kot je Newey ker bo ustvarjal več lifta kot downforca s tem krilom :D

Dopuščam možnost, da je ta predstavitev sam fora, pa pravo stvar še čakamo.

 

Se slišva na konc sezone :P 

Ko ravno omenjaš zadnjo dirko, jaz sem že tu na pripravah Ferrarija... 😉

IMG_20240220_092434.jpg

IMG_20240219_160819.jpg

IMG_20240220_163621.jpg

IMG_20240219_155858.jpg

IMG_20240220_115903.jpg

IMG_20240219_160402.jpg

IMG_20240219_160943.jpg

IMG_20240219_155933.jpg

Napisano
pred 5 minutami je Tilen5 napisal:

RBR je res zanimiv o_O

 

Ja je kar...

Sam vidiš da na nosu ostaja panela 😀

Zanimiva rešitev pri Halo-tu.

 

Vsak dirkalnik ma neki zanimivega.

Podpis.png

 

Napisano

Pomoje je na vidiku še ena dominantna sezona norega Maxa. Kaj vi mislite?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Merc 1-2 na FP2 na 1lap

RBR pa 0,5sec hitrejši na race sim,.. do Qualy ne bomo nič vedli

 


image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.