Skoči na vsebino

Menjalnik M6 CD


Priporočeno sporočilo

Zdravo,

 

Mene ?e precej ?asa jezi menjalnik na M6 CD, ker je iz 1. v 2. in iz 2. v 3. precej zatikajo?. Ima morda ?e kdo podobne te?ave? Na servisu pravijo, da se ne da ni? narediti. Olje so zamenjali in je morda malo bolj?e, problem pa je v vpetju prestavne ro?ice (serijsko). Je kdo uspel re?iti zadevo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

na ?alost je to ena slab?ih stvari na ?estki... klele se mi kr kolca po menjalniku, ki sem ga imel v Clarusu, da o menjalniku v Golfu sploh ne govorim...

 

 

Druga? so pa tudi meni rekli, da se kaj dosti ne da narediti... :(:angry:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

na ?alost je to ena slab?ih stvari na ?estki... klele se mi kr kolca po menjalniku, ki sem ga imel v Clarusu, da o menjalniku v Golfu sploh ne govorim...

Druga? so pa tudi meni rekli, da se kaj dosti ne da narediti... :(:angry:

 

Imate vsi, ki vozite M6 z diesel motorjem, isti obcutek? Zanima me, ce je to problem pri vseh, ali gre samo za tezave pri nekaterih?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi meni je menjalnik v?e?en - sploh v primerjavi z Renojem, ki sem ga vozil pred Mazdo!

 

Hecno. Jaz sem imel Megana pred M6, pa je bil menjalnik veliko boljsi. Torej pravite, da pri prestavljanju iz 1. v 2. in iz 2. v 3. ter obratno ni nobenih tezav, nobene zatikanja in skrtljanja? Vse prestave enako tekoce prestavljajo? Ce je tako, bo treba spet na servisu malce povprasati. Kaj pravis Boss, midva imava ocitno podobne izkusnje?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hecno. Jaz sem imel Megana pred M6, pa je bil menjalnik veliko boljsi. Torej pravite, da pri prestavljanju iz 1. v 2. in iz 2. v 3. ter obratno ni nobenih tezav, nobene zatikanja in skrtljanja? Vse prestave enako tekoce prestavljajo? Ce je tako, bo treba spet na servisu malce povprasati. Kaj pravis Boss, midva imava ocitno podobne izkusnje?

 

jaz se zdaj trenutno s xenonkami ukvarjam... pride pa tud menjalnik na vrsto, o ja, n? bat - pa ?e zvijajo?i se diski bodo tud predmet debate, pa ?e ID3 tagi na MP3 playerju, pa ?e kak?en krmilni mehanizem..

 

Do konca garancije bo ?e dost projektov tako, da mi ne bo dolg?as :D

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a Mazda6 je full time job, torej?

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz nimam pripomb cez menjalnik -razen ko je mrzel in gre tezje v prvo

 

Enkrat mi bo? tvojo ?estko posodu za en krog, da primerjam menjalnika... bom jez mojo tud teb dal za sprobat pa bo? ocenil, ker lahko da pretiravam oz. verjetno bi blo ?e bolj?, da se z golfom neham okol vozit, da ne bom z njim mazde primerjal in bo dober tud od ?estke menjalnik :huh:

 

a Mazda6 je full time job, torej?

 

a nisi tega vedel? hehe, kr ra?uni, da bo? moral poleg ljubce zdaj ?e Mazdo rihtat - a ti ni bilo ni? ?udno da Mazda zveni podobno kot v angle??ini "must do" ?

:hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hecno. Jaz sem imel Megana pred M6, pa je bil menjalnik veliko boljsi. Torej pravite, da pri prestavljanju iz 1. v 2. in iz 2. v 3. ter obratno ni nobenih tezav, nobene zatikanja in skrtljanja? Vse prestave enako tekoce prestavljajo? Ce je tako, bo treba spet na servisu malce povprasati. Kaj pravis Boss, midva imava ocitno podobne izkusnje?

 

Mazda 6 ima natan?en menjalnik z relativno kratkimi hodi, Meganu pa menjalnik "opleta" kot neko? pri jugecih...meni osebno to ne ustreza! :angry:

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda 6 ima natan?en menjalnik z relativno kratkimi hodi, Meganu pa menjalnik "opleta" kot neko? pri jugecih...meni osebno to ne ustreza! :angry:

 

Ja, to je sicer res, ker je vpetje rocice pri novih menjalnikih drugacno (od tod tudi vse te?ave z menjalnikom pri ?estici). O natan?nosti in kratkih hodih menjalnika na M6 pa raje nebi. Pri Meganu so bili hodi vsaj teko?i in gladki, kak?nega hudega opletanja pa sam nisem opazil.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Enkrat mi bo? tvojo ?estko posodu za en krog, da primerjam menjalnika... bom jez mojo tud teb dal za sprobat pa bo? ocenil, ker lahko da pretiravam oz. verjetno bi blo ?e bolj?, da se z golfom neham okol vozit, da ne bom z njim mazde primerjal in bo dober tud od ?estke menjalnik :huh:

 

.

moze joze :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eh,pri Renoju ?e ko prime? menjalnik in je celi trdo-plasti?en mi ?e mine vse..... :( Meni se tudi zdi na moji Mazdici dober menjalnik,ne vem no kak drugim ni! :whatever:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz nisem opazil nobenih posebnosti na menjalniku pri M6. :ne vem: S tem da je bil menjalnik pri prej?njem avtu ena od bolj?ih stvari (VW Polo). Sem pa vozil recimo ?e 2 razli?na clia (prej?nji model), tam pa ko doda? gas, menjalnik ska?e naprej in nazaj, isto je bilo tudi pri starih meganih in vseh renaultih nasploh... To bi me pa res motil. <_<

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz nisem opazil nobenih posebnosti na menjalniku pri M6. :ne vem: S tem da je bil menjalnik pri prej?njem avtu ena od bolj?ih stvari (VW Polo). Sem pa vozil recimo ?e 2 razli?na clia (prej?nji model), tam pa ko doda? gas, menjalnik ska?e naprej in nazaj, isto je bilo tudi pri starih meganih in vseh renaultih nasploh... To bi me pa res motil. <_<

 

Hvala za komentar, vendar pa sem spraseval po menjalnikih v sesticah z diesel motorji, kjer se tovrstni problemi tudi pojavljajo. Mimogrede, tudi pri moji sestici menjalnik "trza" nekoliko naprej in nazaj pri speljevanju.

 

Za tiste, ki razumete nemsko:

 

http://37747.rapidforum.com/topic=100876526671

 

http://37747.rapidforum.com/topic=100283127190

 

Za dostop se je potrebno na forumu registrirati (brezplacno seveda).

 

jaz se zdaj trenutno s xenonkami ukvarjam... pride pa tud menjalnik na vrsto, o ja, n? bat - pa ?e zvijajo?i se diski bodo tud predmet debate, pa ?e ID3 tagi na MP3 playerju, pa ?e kak?en krmilni mehanizem..

 

Do konca garancije bo ?e dost projektov tako, da mi ne bo dolg?as :D

 

Boss, je tvoja Mazda t.i. druge generacije, se pravi "nova" po prenovi lansko leto?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imate vsi, ki vozite M6 z diesel motorjem, isti obcutek? Zanima me, ce je to problem pri vseh, ali gre samo za tezave pri nekaterih?

 

Meni se isti doagaja. Je pa res, da me je to ful motlo, ko sem nabavil avto. Zdaj sem se nekak navadil oz. sem se moral, ker so tudi meni na servisu (na dveh) razlagali, da tako pa? je :vskalo: ?e uspe? kaj zvedet, se priporo?am za info.

 

Sicer pa ma 6ka o?itno kar nekaj te?av, ki se dokaj redno pojavljajo:

- menjalnik zatika

- okvare visokotla?ne ?rpalke (samo tukaj na forumu nas je kar nekaj z zamenjanimi)

- te?ave pri ksenonkah (jaz jih nimam, ampak kolko berem...)

- "zvijanje" oz. slaba kvalitete diskov. Ta me najbolj ?uli, pa ?e garancijsko je zelo te?ko prepri?at servis da ti zamenjajo. Mogo?e bi pomagal prito?ba pri MMS :ne vem:

- slaba kvaliteta laka. Al je slab, al pa hudo tanek, skratka havbo imam ?e precej uni?eno (popikano) od kamenja, kot da je avto vsaj 5x starej?i. Na servisu pa ti re?ejo, da se preblizu kamionom vozi?. Yeah right :vskalo:

 

Ne vem, o?itno je vso to ?paranje oz. lovljenje dobi?ka v avto industriji pustilo posledice tudi pri Mazdi. ?al!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe vsak ma drugacne garancijske zgodbe- moja:

 

1. visokotlacna crpalka

2. 2x sencniki

3. motorcek za luci

4. motorcek za sipo (voznik)

 

 

Labi a ne vklju?uje tvoja zgodba tudi Airbag-light show. Na to sem se spomnil, ker mi je v?eraj armatura zopet enkrat mi?ikala, kot da ho?e kaj od mene.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe vsak ma drugacne garancijske zgodbe- moja:

 

1. visokotlacna crpalka

2. 2x sencniki

3. motorcek za luci

4. motorcek za sipo (voznik)

 

ja sej res Labi, kaj pa akvarij v prtlja?niku ?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se isti doagaja. Je pa res, da me je to ful motlo, ko sem nabavil avto. Zdaj sem se nekak navadil oz. sem se moral, ker so tudi meni na servisu (na dveh) razlagali, da tako pa? je :vskalo: ?e uspe? kaj zvedet, se priporo?am za info.

 

Sicer pa ma 6ka o?itno kar nekaj te?av, ki se dokaj redno pojavljajo:

- menjalnik zatika

- okvare visokotla?ne ?rpalke (samo tukaj na forumu nas je kar nekaj z zamenjanimi)

- te?ave pri ksenonkah (jaz jih nimam, ampak kolko berem...)

- "zvijanje" oz. slaba kvalitete diskov. Ta me najbolj ?uli, pa ?e garancijsko je zelo te?ko prepri?at servis da ti zamenjajo. Mogo?e bi pomagal prito?ba pri MMS :ne vem:

- slaba kvaliteta laka. Al je slab, al pa hudo tanek, skratka havbo imam ?e precej uni?eno (popikano) od kamenja, kot da je avto vsaj 5x starej?i. Na servisu pa ti re?ejo, da se preblizu kamionom vozi?. Yeah right :vskalo:

 

Ne vem, o?itno je vso to ?paranje oz. lovljenje dobi?ka v avto industriji pustilo posledice tudi pri Mazdi. ?al!

 

trenutno b.p. moram portkati na les

 

lak bom preverila pri belem dnevu

 

prej bi rekla, da ne kradejo avtka, ampak znak "mazda".

morala sem nabaviti novega, ker so mi ga spredaj ukradli, kak?en strastni zbiratelj... tudi to se dogaja.

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Takole fantje vsi, ki imate te?ave s prestavami, imam delno re?itev za vas. Zakaj delno, zato, ker je neprecizno izdelavo te?ko popraviti. Se pa jo da precej olaj?ati. Priporo?am vam 007, varianto GT (getribe). ?e je ?e menjava olja nekoliko izbolj?ala pretikanje, ga bo 007 opazno izbolj?al. Ne takoj in popolnoma, ker deluje na dolgi rok, vendar se bo za?etno izbolj?anje po par tiso? km ?e dodatno izbolj?alo. Vpra?anje je le ali vas to pretikanje tako moti, da ste pripravljeni za izbolj?anje dati 5000 SIT.

 

007 ima odgovor na marsikatero vpra?anje... :whatever::whatever::whatever::jupiii::jupiii:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.