Skoči na vsebino

Menjalnik M6 CD


Priporočeno sporočilo

007 ima odgovor na marsikatero vpra?anje... :whatever::whatever::whatever::jupiii::jupiii:

 

?e ne kar na vsako, he he :bravo::P

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vpra?anje je le ali vas to pretikanje tako moti, da ste pripravljeni za izbolj?anje dati 5000 SIT.

 

odgovor je DA

 

samo ni problem v zobnikih, sihronik in drugih vrte?ih se gizmotih, ampak v samih zajlah/vodilih, ki peljejo do ?altkebla. Tako bi bilo verjetno potrebno vse skupaj razdreti in mnamazati ta vodila :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zal tudi jst moram povedati, da je edini minus na moji 626 bil menjalnik. Hladen je komaj su v 1, v rikverc pa bi skoraj vedno moraj 2x, 3x probat, ali prej v prvo potem pa v rikverc. To je edina stvar katera je bolsa na zdejsnjem renoju od mazde. drugace pa respect do mazde!!

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zal tudi jst moram povedati, da je edini minus na moji 626 bil menjalnik. Hladen je komaj su v 1, v rikverc pa bi skoraj vedno moraj 2x, 3x probat, ali prej v prvo potem pa v rikverc. To je edina stvar katera je bolsa na zdejsnjem renoju od mazde. drugace pa respect do mazde!!

 

 

Pozdravljen back :D

 

 

Kaj imate ?e 626 doma?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen back :D

Kaj imate ?e 626 doma?

 

 

Thnx.

 

Zal, prejsnji mesec je prodana sosedi - no vsaj je gledamo vsak dan. Drgac sm pa dobu 5keu.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Thnx.

 

Zal, prejsnji mesec je prodana sosedi - no vsaj je gledamo vsak dan. Drgac sm pa dobu 5keu.

 

in kaj zdaj vozi?? (mogo?e si to ?e napisal pa sem spregledal :ne vem: )

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

odgovor je DA

 

samo ni problem v zobnikih, sihronik in drugih vrte?ih se gizmotih, ampak v samih zajlah/vodilih, ki peljejo do ?altkebla. Tako bi bilo verjetno potrebno vse skupaj razdreti in mnamazati ta vodila :ne vem:

 

?e je samo to problem (zajla) ima 007 ?e cenej?o re?itev. ?e se ?e odmontira zajlo in nama?e, naj se nama?e skvalitetno mastjo. In ne verjamem (izku?nje na dugih podro?jih), da obstoja bolj?a re?itev od masti 007 1.5 hi-tech. Z 80g masti, kolikor je najmanj?e pakiranje, se lahko podma?e kar nakaj takih zajl. In mast bo zdr?ala zelooo dolgo.

Druga re?itev pa je 007 sprey, ki pa je bolj primerna za servise, saj je cena za re?itev samo enega (individualnega) problema previsoka. Pogoj je, da obstaja mo?nost namestitve adapterja - objemke, ki omogo?a vbrizgavanje spreja v vodilo sajle. Navedeni sredstvi 007 precej zmanj?ata odpor gibanja sajle skozi vodilo in bi (po mojem ) odpravili ta problem.

....Zgolj predlog, brez vsiljevanja re?itve.... :huh::huh::huh:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je samo to problem (zajla) ima 007 ?e cenej?o re?itev. ?e se ?e odmontira zajlo in nama?e, naj se nama?e skvalitetno mastjo. In ne verjamem (izku?nje na dugih podro?jih), da obstoja bolj?a re?itev os masti 007 1.5 hi-tech. Z 80g masti, kolikor je najmanj?e pakiranje, se lahko podma?e kar nakaj takih zajl. In mast bo zdr?ala zelooo dolgo.

Druga re?itev pa je 007 sprey, ki pa je bolj primerna za servise, saj je cena za za re?itev samo enega (individualnega) problema previsoka. Pogoj je, da obstaja mo?nost namestitve adapterja - objemke, ki omogo?a vbrizgavanje spreja v vodilo sajle. Navedeni sredstvi 007 precej zmanj?ata odpor gibanja sajle skozi vodilo in bi (po mojem ) odpravili ta problem.

....Zgolj predlog, brez vsiljevanja re?itve.... :huh::huh::huh:

 

sam dokler je avto v garanciji jaz ne bi preve? ?a?kal tam kjer me na?eloma ni? ne briga... vpra?anje pa je, ?e bi se poobla??eni serviserji tega lotili? :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam dokler je avto v garanciji jaz ne bi preve? ?a?kal tam kjer me na?eloma ni? ne briga... vpra?anje pa je, ?e bi se poobla??eni serviserji tega lotili? :ne vem:

 

Lahko poskusimo pri tistih servisih, ki jim je pomembno kako so njihove stranke zadovoljne, npr. na tistem kjer dela wildcat (?e sem dobto razumel).

Druga mo?nost pa je, kar direkni predlog MMS za re?itev - ubla?itev preblema (ni mi te?ko napisati dopis). Ne vem pa koliko bodo oni na to pripravljeni, ?e ne bodo uporabniki teh avtomobilov dru?no pritisnili na njih. ?e se boste zadovoljevali s pojasnili servisov, da ne morejo ni?, potem ni nobene re?itve za vas. Zakaj bi si MMS po "nepotrebnem" delal stro?ke.

?al slogan "zadovoljen uporabnik je na? moto" ni vedno v ospredju, ko gre za denar. ?e bi bilo tako, bi MMS vsa vozila s tako napako poklical na servis in jo ?e odpravil.

<_<<_<<_<

 

Pa ?e nekaj bi dodal. Bojim se, da za slabo pretikanje ni kriva zgolj zajla, namre? simptomi, ki jih navajate (te?je prestavljanje ko je gostej?e olje - ni?je zunanje temperature in pri neogretem menjalni?kem olju) bolj ka?ejo na neprecizno izdelavo posameznih sestavnih delov menjalnika. ?e bi bila smamo zajla bi bil probljem prestavljanja precej bolj konstanten, saj se ta zaradi trenja ne more segreti. Ogreje se lahko samo od vpliva toplote motorja in "kabinskega" prostora. :whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 9 mesecev kasneje...
  • 2 leti kasneje...

Mene pa mal moti, da '?altkebl' mal zacvili, ko da bi se usnje na usnje nek dotikalo. Ko dam ro?ico v levo. A to se da kaj namazat kje?

 

Se da pa ?e ?isto enostavno je. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V bistvu ne rabi? nobenega orodja, samo na pravem koncu zagrabi? in se kar samo razstavi, potem pa samo nama?e? zobnik in ostale gibljive dele.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.