Skoči na vsebino

Rolo prtljažnega prostora CX60

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne vem kako ampak uspeli smo izgubiti rolo prtljažnega prostora pri Mazdi CX60. Ali kdo ve kje bi se ga dalo dobiti poleg original Mazda? Nisem še šel na Mazdo da mi povejo ceno, ker še vedno malo upam da ga bomo kje našli. A ima kdo slučajno kakšno idejo kje bi se ga dalo dobiti?

Napisano (urejeno)

Prvič slišim, da bi kdo izgubil rolo, se pa očitno zgodi. Sklepam, da je zelo redko, redko se tudi poškoduje, pokvari. Verjetno se ponaredkov zato ne izplača delat. 

 

Pa tisti, ki ima denar za CX-60, bo imel tudi nekaj 100€ za nov rolo. 😁

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 32 minutami je astor napisal:

Ne vem kako ampak uspeli smo izgubiti rolo prtljažnega prostora pri Mazdi CX60. Ali kdo ve kje bi se ga dalo dobiti poleg original Mazda? Nisem še šel na Mazdo da mi povejo ceno, ker še vedno malo upam da ga bomo kje našli. A ima kdo slučajno kakšno idejo kje bi se ga dalo dobiti?

Originalno lahko nabaviš tukaj: https://www.amayama.com/en

Popravljeno od vzupan3
Napisano
pred 18 urami je Janez007 napisal:

Prvič slišim, da bi kdo izgubil rolo, se pa očitno zgodi. Sklepam, da je zelo redko, redko se tudi poškoduje, pokvari. Verjetno se ponaredkov zato ne izplača delat. 

 

Pa tisti, ki ima denar za CX-60, bo imel tudi nekaj 100€ za nov rolo. 😁

Meni se je na M6 zlomila os roloja, ko sem odprl vrata prtljažnika, cena, če se ne motim okoli 700 EVR. Ponaredka žal nisem našel.

  • Začuden 2
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano

Na tejle strani za CX-60 roloja nisem našel, oziroma CX-60 sploh nimajo vključenega. Rolo pride na Mazdi original cca 1.000€.

WWW.AMAYAMA.COM

Amayama Trading Co. specializes in new genuine parts for used & import Japanese cars. Full warranty. Fast delivery. Very low prices...

 

  • Začuden 3
  • Žalosten 1
Napisano
pred 1 uro je Carot napisal:

Mogoče kaj takšnega

WWW.AMAZON.DE

XQNNNBBB Car Boot Cover for Mazda CX-60 2024, Boot Protection Cover, Cargo Area Cover, Privacy Accessories : Amazon.de: Automotive

 

 

Res HVALA za tole, edino kar se bojim da ni pravi. Po sliki je takšen da se "prihakla" na straneh, Mazda CX60 pa tega nima ampak se "zahakla" na dvižnih zadnjih vratih. Tudi slika tukaj na Amazonu (tista ki kaže samo prtljažni prostor) ni od Mazde ampak je po mojem en drug avto. Zdaj pa res ne vem ali to naročiti ali ne? Je sicer RES veliko ceneje, ampak kaj pa če mi pošljejo napačnega in potem ne bo pasal?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo nekaj je pa res. Serviserji so zelo subjektivni. Zakaj? Ker so seznanjeni z ogromno zadevam a pri tem še vedno ne vedo koliko lastnikov pa nima nobenih problemov. Ne vedo zato, ker taki pač nimajo vzroka obiskovat servis zaradi takih napak.   Ne govorim na pamet. V okviru mojih zadolžitev recimo, je skrb za skoraj 2000 prenosnikov Lenovo letno. Od tega je napak okoli 40 in od tega zaradi slabega ravnanja z opremo vsaj polovica na strani uporabnika. Ker vem za vseh 40, da je blo nekaj narobe lahko kričim k budala, da je Lenovo crap, ker mam skos opravka s servisnimi posegi, garancijami itd. Če pa gledaš big picture je pa to zgolj 1-2%. Se pravi 98-99% težav nima in so čist zadovoljni z njimi.   Ja seveda si lahko v tistem nesrečnem procentu, če si kreten celo v še dodatnem, ampak 99x večjo šanso imaš, da te tam ni... tko da je, toliko o mnenju serviserjev, če ignorirajo ta dejstva.  
    • Bankina bi si bila sama kriva, kaj se pa ni umaknila...
    • Ne vem, zadnjič si na veliko razlagal, da samo na servisu najbolj znajo povedat o avtih in na servisu so mu povedali, da so Mazde zanič. Torej, katero svojo izjavo boš požrl?
    • Ne upa povedat, ker še ne ve, če ni slučajno kupil mačka v žaklju pa bi ugotovil, da je le imel prej dober avto a da za njega ni znal dobro poskrbeti.... 😉
    • Morda pa je kupil Hrošča z oznako 911  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.