Skoči na vsebino

The Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006)


Marko_mx-3

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 60
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Ma ja,pri teh filmih ne sme? gledat na vsebino in igralsko zasedbo....va?ni so AVTI in pa tuning scena! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

se pravi, raperski video, 1,5h dolg?! :hohoho:

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je en film, risanka ko Symona ?e kar par mesecov skoz zaposljuje, sploh ni? drugega no?e delat :D

Je pa to o za?etkih driftanja in t.i. Touge

 

Najprej je bil Manga potem risanka in zdaj film! SPloh ne gre za za?etke driftanja tukaj, ker ti segajo dlje v zgodovino kot le nekaj let. Gre se o enem fanti?ku, ki vbistvu ni ?elel nikoli biti dirka? saj je bila hitra vo?nja njemu "vsiljena" in v njej ni videl ni? zabavnega. Od svojega 15ega leta je moral za o?eta preva?ati tofuje preko prelaza Akina. In do takrat, ko je dobil izpit je bil ?enatreniran kot norc samo ni o tem nikomur povedal, ker je bilo to zanj vsakdanje. No in po spletu naklu?ij potem postane v bistvu najhitrej?i touge dirka?. Downhill dirke so zakon! :rispekt: Sliko tega Takumija vidi? v mojem avatarju. Sama serija pa velja kar za kultno ?tiri sezone ?teje pa par celove?ercev (v bistvu je to tudi 3. sezona). Zadnji pa je film. 4. stage je pomagal posneti in prikazati tehnike sam drift king Keichi Tsuchiya - upam, da sem prav napisal :P(JA MARKO, TOLIKO DA VE?!!), vozil je avte za demonstracijo, posneli so zvoke vseh pravih avtov itd... V glavnem dobra zadeva ampak, ?e se je loti? gledati se jo spla?a od 1. stagea. Po ene 5ih delih postane? odvisen od naslednjega dela saj so ponavadi dirke med dvema deloma. Za?ne se proti koncu enega dela, ko postane napeto pa si mora? ogledati naslednji del. Sledi spet zgodba in potem spet dirka....

 

Aja in ne zaposljuje me ve?, sem ?e kon?al z matinejo. Zdaj pa spet GT4 ?pilat (ok pa spet sem za?el Final Fantasy X sramezljiv )

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej je bil Manga potem risanka in zdaj film! SPloh ne gre za za?etke driftanja tukaj, ker ti segajo dlje v zgodovino kot le nekaj let. Gre se o enem fanti?ku, ki vbistvu ni ?elel nikoli biti dirka? saj je bila hitra vo?nja njemu "vsiljena" in v njej ni videl ni? zabavnega. Od svojega 15ega leta je moral za o?eta preva?ati tofuje preko prelaza Akina. In do takrat, ko je dobil izpit je bil ?enatreniran kot norc samo ni o tem nikomur povedal, ker je bilo to zanj vsakdanje. No in po spletu naklu?ij potem postane v bistvu najhitrej?i touge dirka?. Downhill dirke so zakon! :rispekt: Sliko tega Takumija vidi? v mojem avatarju. Sama serija pa velja kar za kultno ?tiri sezone ?teje pa par celove?ercev (v bistvu je to tudi 3. sezona). Zadnji pa je film. 4. stage je pomagal posneti in prikazati tehnike sam drift king Keichi Tsuchiya - upam, da sem prav napisal :P(JA MARKO, TOLIKO DA VE?!!), vozil je avte za demonstracijo, posneli so zvoke vseh pravih avtov itd... V glavnem dobra zadeva ampak, ?e se je loti? gledati se jo spla?a od 1. stagea. Po ene 5ih delih postane? odvisen od naslednjega dela saj so ponavadi dirke med dvema deloma. Za?ne se proti koncu enega dela, ko postane napeto pa si mora? ogledati naslednji del. Sledi spet zgodba in potem spet dirka....

 

Aja in ne zaposljuje me ve?, sem ?e kon?al z matinejo. Zdaj pa spet GT4 ?pilat (ok pa spet sem za?el Final Fantasy X sramezljiv )

 

Klele te ?isto razumem saj sem pred nekaj leti bil ?isto pe?en, ko sem gledal tole serijo. ?e me kdo vpra?a kaj je tako norega na teh risankah, mu sploh ne znam povedat (si mora sam pogledat) - v glavnem zadeva vle?e in vle?e. Potem sem na serijo malce pozabil do letos, ko sem opazil, da je zunaj ?etrti stage in potem so se ob?utki spet ponovili - cool :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.