Skoči na vsebino

The Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

 

Ma bolj?, da neham pa grem raj? Street racers Summer Action pogledat, da si ukus popravm. :)

 

Kaj pa je to zaen film?

 

Pa kak?en JDM Insider je tudi bolj?i kot recimo F&F, meni je bil v?e? samo zaradi driftanja :D in avtov

  • Odgovori 60
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Ma ja,pri teh filmih ne sme? gledat na vsebino in igralsko zasedbo....va?ni so AVTI in pa tuning scena! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

se pravi, raperski video, 1,5h dolg?! :hohoho:

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

To je en film, risanka ko Symona ?e kar par mesecov skoz zaposljuje, sploh ni? drugega no?e delat :D

Je pa to o za?etkih driftanja in t.i. Touge

 

Najprej je bil Manga potem risanka in zdaj film! SPloh ne gre za za?etke driftanja tukaj, ker ti segajo dlje v zgodovino kot le nekaj let. Gre se o enem fanti?ku, ki vbistvu ni ?elel nikoli biti dirka? saj je bila hitra vo?nja njemu "vsiljena" in v njej ni videl ni? zabavnega. Od svojega 15ega leta je moral za o?eta preva?ati tofuje preko prelaza Akina. In do takrat, ko je dobil izpit je bil ?enatreniran kot norc samo ni o tem nikomur povedal, ker je bilo to zanj vsakdanje. No in po spletu naklu?ij potem postane v bistvu najhitrej?i touge dirka?. Downhill dirke so zakon! :rispekt: Sliko tega Takumija vidi? v mojem avatarju. Sama serija pa velja kar za kultno ?tiri sezone ?teje pa par celove?ercev (v bistvu je to tudi 3. sezona). Zadnji pa je film. 4. stage je pomagal posneti in prikazati tehnike sam drift king Keichi Tsuchiya - upam, da sem prav napisal :P(JA MARKO, TOLIKO DA VE?!!), vozil je avte za demonstracijo, posneli so zvoke vseh pravih avtov itd... V glavnem dobra zadeva ampak, ?e se je loti? gledati se jo spla?a od 1. stagea. Po ene 5ih delih postane? odvisen od naslednjega dela saj so ponavadi dirke med dvema deloma. Za?ne se proti koncu enega dela, ko postane napeto pa si mora? ogledati naslednji del. Sledi spet zgodba in potem spet dirka....

 

Aja in ne zaposljuje me ve?, sem ?e kon?al z matinejo. Zdaj pa spet GT4 ?pilat (ok pa spet sem za?el Final Fantasy X sramezljiv )

Napisano

Najprej je bil Manga potem risanka in zdaj film! SPloh ne gre za za?etke driftanja tukaj, ker ti segajo dlje v zgodovino kot le nekaj let. Gre se o enem fanti?ku, ki vbistvu ni ?elel nikoli biti dirka? saj je bila hitra vo?nja njemu "vsiljena" in v njej ni videl ni? zabavnega. Od svojega 15ega leta je moral za o?eta preva?ati tofuje preko prelaza Akina. In do takrat, ko je dobil izpit je bil ?enatreniran kot norc samo ni o tem nikomur povedal, ker je bilo to zanj vsakdanje. No in po spletu naklu?ij potem postane v bistvu najhitrej?i touge dirka?. Downhill dirke so zakon! :rispekt: Sliko tega Takumija vidi? v mojem avatarju. Sama serija pa velja kar za kultno ?tiri sezone ?teje pa par celove?ercev (v bistvu je to tudi 3. sezona). Zadnji pa je film. 4. stage je pomagal posneti in prikazati tehnike sam drift king Keichi Tsuchiya - upam, da sem prav napisal :P(JA MARKO, TOLIKO DA VE?!!), vozil je avte za demonstracijo, posneli so zvoke vseh pravih avtov itd... V glavnem dobra zadeva ampak, ?e se je loti? gledati se jo spla?a od 1. stagea. Po ene 5ih delih postane? odvisen od naslednjega dela saj so ponavadi dirke med dvema deloma. Za?ne se proti koncu enega dela, ko postane napeto pa si mora? ogledati naslednji del. Sledi spet zgodba in potem spet dirka....

 

Aja in ne zaposljuje me ve?, sem ?e kon?al z matinejo. Zdaj pa spet GT4 ?pilat (ok pa spet sem za?el Final Fantasy X sramezljiv )

 

Klele te ?isto razumem saj sem pred nekaj leti bil ?isto pe?en, ko sem gledal tole serijo. ?e me kdo vpra?a kaj je tako norega na teh risankah, mu sploh ne znam povedat (si mora sam pogledat) - v glavnem zadeva vle?e in vle?e. Potem sem na serijo malce pozabil do letos, ko sem opazil, da je zunaj ?etrti stage in potem so se ob?utki spet ponovili - cool :bravo:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.