Skoči na vsebino

LETNE PNEVMATIKE katere najprimernej?a dimenzija itd ...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Treba bo kupt nove valda =)

 

Izbirov bi med Bridgestone turanza er300 ter potenza

ali pa Pirreli p6 alpa Eagle f1 smth like that

 

Ampak zdej se pojavi problem.

 

Gor mam dimenzio 185/65/r14

 

IN po vseh cenikih je vsaka guma dra?ja za 4000 5000 jurjev ta dimenzija kot pa ?e bi mel 185/60/r14

 

tistih 5 centov je tako dragih ? ? ? to pride na 4 gume 2o ooo k

 

OK ?e voham da boste rekl da 185/60/r14 ne bom mogu gor dat itd itd ...

 

ampak zej me zanima kere dimenzije lahko dam gor da bodo pri?le malo cenej?e in kak?ni u?inki so pri porabi in kon?ni hitrosti ?

 

Avto : Mazda 323 ba P letnik 1997

 

Ve? infoZ here

 

Thx za vse infoZ

:mi pijemoo:

Napisano

Glej tuki se gre samo za obseg gume..... torej ?e da? ni?jo spremeni? radij, s tem pa tudi "to?nost" ?tevca pa ?e par drugih parametrov....

 

 

Osebno mislim da se ti za take gume ne bo noben :policaj: gor obesil....tako da brez straha.....

 

 

Ve? info ti bo pa LabiGT povedal....

 

 

Aja...cene so pa razli?ne zaradi serij v proizvodnji..... 185/65-14 al pa 185/60-14.

 

Prve izdelujeje v precej ve?jih koli?inah, zato so tolko bolj poceni od drugih.....

 

 

Te druge so ?e malo bolj "izvenserijske"..... pa cena temu primerna.....

 

 

Imam isti problem kot ti.... s tem da imam jest dimenzijo 205/50- 17.... ki je ful dra?ja od 205/45-17....

 

 

LP dAvid

Feel free....

Napisano

185/60 14 ima za 3.2% manjsi obseg kot 185/65 14 (57.76cm) proti (59.61cm).

Je res da v 185/60 14 je vec izbire glede gum, ampak je tudi res da je zadnja meja tolerance 3%...bos mal prestavna razmerja spremenil.

 

Edit: ne obseg ampak premer :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

185/60 14 ima za 3.2% manjsi obseg kot 185/65 14 (57.76cm) proti (59.61cm).

Je res da v 185/60 14 je vec izbire glede gum, ampak je tudi res da je zadnja meja tolerance 3%...bos mal prestavna razmerja spremenil.

 

Zdravo LabiGT. Vidim ?e vedno obvlada? zadevo :rispekt: Dr. Tyre

 

P.S. Sorry za off topic

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

najprej poglej v homologacijo kaj ti pi?e in pol poglej kere gume ti sploh ustrezajo.

 

jest sm tud na avtu mel gume 185/65-14 k sm ga kupu, pa niso homologirane, pa sm naredu sedaj ?e 4 tehni?ne pa ni ?e nobedn n? reku tud :policaj: n?.

 

sicer mam ?e vedno 65 gume namest 60 pa mi je za pozim prov fajn k je pol avto za malenkost ?e vi?ji...

Napisano

Ma mislim da se ti ne bo nobeden za tako odstopanje upi?il..... 0,2%.... tako da ni panike....

Feel free....

Napisano

Zdravo LabiGT. Vidim ?e vedno obvlada? zadevo :rispekt: Dr. Tyre

 

P.S. Sorry za off topic

 

heh zivjo

pa kje si ti :punk: ??

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e ni nekih extremnih ?irin, pol sploh ponavad ne gledajo, ?e se pa zgodi kak?na huda nesre?a in pri ugotavljanju krivd... se pa zna zakomplicirat, ?e nima? homologiranih gum na avtu

Napisano

Kolikor je meni znano je dovoljeno odstopanje od tistega v homologaciji za eno dimenzijo, s tem, da mora biti usklajeno - ve?ja ?irina, man?i radius in obratno. Ne pozabite da to velja tudi za oznako nosilnoati (to je tista zadnja cifra pred oznako hitrostnega razrerda).

Ko se bo nekdo v to zapi?il (po izku?njah izgleda, da se ?e ne), so lahko velike te?ave. Tehni?ni pregled (neuspe?en), kazen za nehomolohirano spremembo (velika), povrnitev ?kode proti tretji osebi (zavrnjena) in mogo?e se bo na?lo ?e kaj. ?eprav izgleda "cool" imeti malo bolj ?portni izgled, vas lahko ta zadeva precej stane. Zato razmislek ne bo ?kodil....

 

:policaj::(:policaj:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

torej zaj zopet ve? nevem kaj si naj mislim :ne vem:

?e imam zdaj gor 185/65-14 lahko dam gor 195/55-15...odstopanje ?tevca je za 0.1% !

zaj pa mi naj nekdo dokon?no pove, ki si je 1000000% ziher ?e lahko to dam gor brez homologacije? :)

vsak drugi pravi druga?e...en pravi moram homologirat,drug pravi da en col lahko grem vi?e, samo mora bit primerna dimenzija gum itd...

Napisano

Lej, enkrat za vselej...dandanes bos brez homologiranih zadev na avtu nosil riziko odvzema tablic, izrednega tehnicnega pregleda in pa 120k SIT kazni. Lahko, da bos imel 1 teden, 1 mesec ali pa 1 leto mir...en dan se bo pa nekdo zapicil vate in ti ne bo lepo.

 

Homologacijo moras imet za vse, feltne, spojlerje, volan, filter zraka baje tudi, fedre...cisto vse...?al...vem pa, da folku sve to vpisujejo v homo kartoncek.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.