Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 16,1k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Mogo?e samo kak?na stranska zavesa, bi kaj pomagala pri prevra?anju.

 

?e bi jih mel verjetno, da bi se - letnik 1998 Passat s to opremo pa jih sigurno nima. :P

33112_1.png

Napisano

Tale TT je pa fenomenaln, sploh spredi! :ljubezen::danzoman::ouje:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Glede na to, da sm en mesc nazaj vidla tale avto pred avtosalonom v Lahov?ah, mazdohista pa nism prepoznala (zdle k sm vidla nalepko zadi, mi je kapnl, da je bil res on) sramezljiv bi rekla, da je v igri drug avto :ne vem:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Men se pa tale GT zdi kr ok, pa klimo vidm da ma, sam mal je nizka za moje vsakdanje vo?nje! <_<:D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pismo pa ?e noben dnar se mi ne zdi za tegale kupeja, men je kr pocen tole. Jst bu ga meu :(:)

Sicer bo pa naslednji avto vrjetno kaka sonata, uglavnm spet bo vlka ljimuzin :D

Kupeji so hudi za pogledat a stra?no neprakti?ni tko da...

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Pismo pa ?e noben dnar se mi ne zdi za tegale kupeja, men je kr pocen tole. Jst bu ga meu :(:)

Sicer bo pa naslednji avto vrjetno kaka sonata, uglavnm spet bo vlka ljimuzin :D

Kupeji so hudi za pogledat a stra?no neprakti?ni tko da...

 

 

ti si neprakti?en, kaj ima? ?e 5 otrok al kaj :P

Napisano

Ker sem na ?alost :mi pijemoo: trenutno brez avta, gledam za novega. Mazda seveda. Rabil bi ga za dolo?en ?as ( 1-2leti).

 

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1995137#

 

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1940270#

 

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2023732#

 

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1995093#

 

Vesel bi bil kakr?nekoli pomo?i pri izbiri!

 

Hvala

Napisano

?igaM, pri tejle seriji motorji niso lih problemati?ni, ?e pa gre? kako gledat, bodi zelo pozoren na rjo, ker gnijejo vse po vrsti, ?e je kera brez rje, se jo spla?a vzet! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ta se prodaja sigurno ?e mesec in pol, ?e bo taka cena se bo sigurno ?e dolgo, dokler se ne bo najdu en butl da jo bo kupu :) se ?e iz slike vid da je bla sprdaj zaletena in zelo ?voh popravljena, kaj ?ele pobarvana :)

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.