Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nom nom lep GTR :ljubezen:

 

GTT, prjatu, 2,5 turbo, RWD! GTR bi bil pa res dra?ji. Ali pa la?e glede prostornine motorja, v tem primeru je cena realna le, ?e je ukraden in pla?a? le prevoze in ponarejene dajatve. Pa ?e to bi bilo prepoceni. :D

 

Sej kdor nabavla kej tazga pomoje niti ne cilja na hitrost, kaj ?ele var?nost..bol se gre za to, da ne rabi? de?ja za akrobacije :zvizga:

 

No ja ampak potem smo pa tam, da pri nas za take bedarije se ?e vseeno najbolj spla?a BMWja, najceneje pride? ?ez. :)
  • Odgovori 16,1k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6266104&show=1

Nekam nizka cena, glede na to da je samo lu? in blatnik po?kodvan.

I??em pa zdaj V6 motor zase.. nisem se ?e odlo?il ali bomo obnovil svojega ali komplet zamenjal.

 

pomoje ma tut zazo kak motor...

Napisano

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6266104&show=1

Nekam nizka cena, glede na to da je samo lu? in blatnik po?kodvan.

I??em pa zdaj V6 motor zase.. nisem se ?e odlo?il ali bomo obnovil svojega ali komplet zamenjal.

 

To je spet kr lepa ?tevilka prevo?enih..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Malo pomislite kaj pa naj nekdo z 2,5 V6 drugega kot proda za male pare? Kdo bo kupil 17 let staro limuzino 2,5 V6 (ki ima konec koncev le 165hp), ?e lahko dosti novej?i in var?nej?i stroj. Kdor ima jurja v ?epu ne bo dal jurja za po?re?en avto, kdor ima malo ve? pod palcem si bo lahko privo??il kaj novej?ega. Za to Mazdo bo pa sre?en, ?e jo kdo odpelje. Zakonitosti trga.

Napisano

Tale 200SX S13 je pa ena bolj?ih izbir. Od prijatelja biv?i avto, ga je on zrihtal na trenuten spec in zdaj tale ga vozi ?e nekaj let. V glavnem res dober nakup, ?e koga resno zanima pa lahko tudi vpra?a na ZS kaj ve?.

 

:aaaaa: kot sm ?e enkrat omenu je pa tole edina zadeva, ki bi jo zamnju za F-a :)

Napisano

Tole je odli?na prilo?nost! :jezicek:Vendar (ne razumi narobe) mislim, da tale S13 ne bi bila zate. :blush: Je pa zelo kvalitetno sestavljena ma?ina.

 

ni financ zato ?e vedno ostajam 2x Mazda? :D

 

zakaj tak misli?? :D

Napisano

Ma ne vem, tak avto bi bil bolj za kakega Mitja MX6, Ticha, koga ki je ?e pre?raufal kaj pa kdaj vozil rwd, ki se znajde ko je treba najti dele. Tebi bi bolj pasala Mazda 3 MPS pa vozi mi?ko. :D

Napisano

Ma ne vem, tak avto bi bil bolj za kakega Mitja MX6, Ticha, koga ki je ?e pre?raufal kaj pa kdaj vozil rwd, ki se znajde ko je treba najti dele. Tebi bi bolj pasala Mazda 3 MPS pa vozi mi?ko. :D

 

mah sej MPS je ql, ampak ?e zmer sm podvr?en bolj oldschool :D npr kak EVO V :wub:

Napisano

mah sej MPS je ql, ampak ?e zmer sm podvr?en bolj oldschool :D npr kak EVO V :wub:

 

Si taprav Mazda? al nisi? :jezicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.