Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 16,1k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Ali je to kak?na nova oblikovalska smer - Gorenjski styling npr.? :P

 

 

 

haha, se prav je nalepka najve? za kar bi ?e dali denar :hudicek:

33112_1.png

Napisano

haha, se prav je nalepka najve? za kar bi ?e dali denar :hudicek:

 

?e pa je gratis pa ?e tolko bolje! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e bi kdo rad zelo hitrega Nissan (na novo ?trihanega belega) Sunnya GTi (oziroma ve za koga) prijatelj prodaja tole. Skupaj s (pre?trihano) ?koljko od Sunnya GTi, ki jo je potrebno sestaviti (most in podobne stvari ker so bile speskane), se sestavi, vr?e notri tale motor in ima 190hp/1100kg (garant pod 7s-100km/h). Vse to za dobrega jurja in pol skupne cene s ?koljko vred. S tem, da je verjetno edini Sunny GTi za katerega ?e vemo, da obstaja pri nas. :jupiii: Pa plus je, da je v bistvu "originalen 2.0 motor".

 

 

Takole nekak (le v beli) pa izgleda:

Objavljena slika

Napisano

Symon, ful ima "integrast" zvok, kar je z mojga vidika mega! :danzoman::ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e bi kdo rad zelo hitrega Nissan (na novo ?trihanega belega) Sunnya GTi (oziroma ve za koga) prijatelj prodaja tole. Skupaj s (pre?trihano) ?koljko od Sunnya GTi, ki jo je potrebno sestaviti (most in podobne stvari ker so bile speskane), se sestavi, vr?e notri tale motor in ima 190hp/1100kg (garant pod 7s-100km/h). Vse to za dobrega jurja in pol skupne cene s ?koljko vred. S tem, da je verjetno edini Sunny GTi za katerega ?e vemo, da obstaja pri nas. :jupiii: Pa plus je, da je v bistvu "originalen 2.0 motor".

 

 

Takole nekak (le v beli) pa izgleda:

Objavljena slika

 

love the sound :bravo:

Napisano

V bistvu gre za isto stvar kot VTEC le, da original Nissan NeoVVL premakne vsako odmi?no posebej, VTEC pa obe skupaj. Tko, da original se skoraj ne sli?i spremembe, ?e pa oba preklopa da? na eno to?ko v obratih se pa sli?i kot VTEC. Temu motorju da? ?e dober izpu?ni sistem, SR16VE ali SR16VE N1 odmi?no pa si preko 200 konjev. :hudicek:

Napisano

Simon, ?e k sm ene 6 let nazaj tega belga fural, mislm da z orig. - 143KM, je ?lo k marijamadona!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Symon, tole generacijo je imel kolega, sicer izvedbo 318Is, ?e ta je ?el ko svinja, no ?rl pa je k zmaj! :P:danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

jaz sem pa vozil neki priblizno kot to - 320is :harhar:

vseen mi je E36 boljsi m3, ker ima tud ta pravi zvok, ne pa zvok konzerve (torej 4 cilindri) :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

res je in to ne kerkol a1 ampak super duper tdi, ki ima se cup holder in sprednji pogon...tako kot mora bit

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

fantje je*e? to ?e bo res kar so rekl pr toyoti pride ?ez pol leta na trg ft-86 oziroma GT86 kot je zdj uradno ime za 20 do 25 jur?kov, ve? si preberte pa tukile :D

Napisano

fantje je*e? to ?e bo res kar so rekl pr toyoti pride ?ez pol leta na trg ft-86 oziroma GT86 kot je zdj uradno ime za 20 do 25 jur?kov, ve? si preberte pa tukile :D

 

Ti si to preberi tukaj. :harhar:

Poleg tega edina japonska avta, ki konkurirata M3 sta GTR in IS-F. En 200hp avto bo komaj konkurenca za E30 M3. 300hp je pa ?e vedno manj kot 320 ali 343, da 400hp ne omenjam... ?al tako to je.

 

Itak ze ves ?as govorim, da teh 200hp je vredno nekje 25.000?, kar je ve? ima? na boljo ?e hitrej?e in obenem uporabnej?e avte.

Napisano

Ti si to preberi tukaj. :harhar:

Poleg tega edina japonska avta, ki konkurirata M3 sta GTR in IS-F. En 200hp avto bo komaj konkurenca za E30 M3. 300hp je pa ?e vedno manj kot 320 ali 343, da 400hp ne omenjam... ?al tako to je.

 

Itak ze ves ?as govorim, da teh 200hp je vredno nekje 25.000?, kar je ve? ima? na boljo ?e hitrej?e in obenem uporabnej?e avte.

 

verjetno misli? serijsko :P

Napisano

Simon, mislim da si se zaljubu in to v tipa iz Nem?ije, se pravi si gej. Ampak ti je delno opro??eno, ker ?e ob samem zvoku te zverine se mi za?ne me?at, ko se mimo pelje! :danzoman::bravo::jupiii:

 

Tole mu je pa verjetno eden od konkurentov (tanovemu M3 seveda).

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5382939&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Lih zaljubu ne ampak ja, so kar stroji to je dejstvo. Fajn je, ?e je ?lovek ?imbolj razgledan ?e ?e govori o avtomobilih. In fajn je, da jih ?imve? proba? ker potem vidi?, da ni vse v zna?kah in stereotipih (ćifurski avti itd... :D ).

 

IS-F je konkurent ve? ali manj naravnost, ?ez ovinke so pa ?e Japonci (Best Motoring) priznali, da je M3 prava stvar v tem razredu. In to je tisto kar me navdu?uje. Zvok pa tudi ni slab.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, hudič pa je, če pričakuješ cca 6 potem je pa 7.5-8l/100.....  
    • @tommzy   Tak po zdravi pameti, je pričakovati, da bo Mazdin bencinc pil manj kot turbo mlinček iluzija.   Razlika je v tem. Da turbo mlinček, pri umirjeni vožnji ne uporablja kaj dosti turbine in se voziš na mali kubikaturi. Ko pa ga teraš, pa gre in pije kot žival.   Jaz z 1.6 turbo mlinčkom, s 204 konji, imam na 14.000 prevoženih porabo 7.8. Pa imam 90% mestne vožnje. In ne vozim lepo, kar ti pove, da imajo letne gume po prevoženih 10.000 km 4mm profila. Primeljive velikosti, torej Mazda 2 (2010) z 1.5 motorjem (103km) je tudi pila ca. 7-7.5. Na relaciji pa se poraba ni toliko znižala, kot sodobnemu turbaku.   Turbo mlinčki pod 1.4, so po moji izkušnji groza in polom. Ostalo je ok.   Ne glede na kaj. Poraba naj bo postranske narave, če ne pa si zračunaj, da te 1L več gori ne pride ravno celo bogastvo v enem letu.   Pa srečno vožnjo z čim manj sekiranaja in okvar 🙂
    • Pa dobro no. Sladišče za dizl ni isto kot za gorivo (95). Saj tak nori nismo.   In zakaj avti ne bi vozli, če bi imeli skupno skladišče za gorivo (bencin 95)? Saj avto tudi vozi, če tankam na Petrolu ali Molu. Zakaj potem ne bi, če bi obojni dali svoj 95 v isto cisterno?   Se mi zdi, da tonemo in tonemo. Mogoče je v prvih postih kar nekaj resnice, trenutno smo pa v totalnih nebulozah.
    • Zakaj je to zaskrbljujoče. Javni sektor ni leta kaj dosti rasel. Samo redna napredovanja. Zdaj je pač skoz, ker so se lani dogovorili.   Tak graf je navadno podžiganje.   Sem bil zaposlen v javnem zavodu in sem v privatni firmi. Tako da vem, koliko jim je oz. nam je kje šla plača gor.
    • Zdaj ti bo na 16"za spoznanje manj pil!  Še vedno pa ne vem kje in kako ti voziš, da ti toliko pije..... 🤔 Če imajo v salonu enak avto kot ga imaš ti, pojdi enak krog kot s svojim pred tem in boš zagotovo videl, če je kaj narobe z samim avtom.... 🤔 Prej sevda vse na RESET!   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.