Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zvok avtomobila mi daje vedeti, da je ponovno po?il auspuh.

 

To je ?e drugi? v njegovi ?ivljenjski dobi, zato bi ga sedaj raje zamenjal.

 

Mazda-mx3 mi je priporo?il Bosal, zanima pa me, ?e se spla?a dat gor kaj bolj ?portnega in ?e ... kaj.

 

Ravno razmetaval pa z denarjem ne bi.

 

Hvala za nasvete.

 

p.s.: Kje v Ljubljani ali Kranju se da dobit Bosal in koliko ?asa traja, da zamenjajo?

Napisano

Bolj ?portnega?? DeVito...cca. 40.000 SIT...nerjavna plo?evina...lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Bolj ?portnega?? DeVito...cca. 40.000 SIT...nerjavna plo?evina...lp vuk

ja ce bi ga lahko homologiral...ne priporocajte folku izdelkov, ki so predmet homologacije in le te ni mozno izpeljat :angry:

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

vi govorite samo o zadnjem locu, kaj pa ?e je spustil kje drugje, pred ali za katalizatorjem, kar se je zgodilo meni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Meni je na 323 1,4 na vsaki 2 leti crkoval zadnji lonec :angry: 2x walker, delam pa pbl 25k km na leto

IPB Image
Napisano

premalo tera?, da ti kondenza vun ne zme?e. :D:D:D

Druga?e pa od lau? so lonci iz dvojne plo?evine, tako da en ?as dr?ijo.Glede kompletnih iz inoxa pa ne vem ?e bo? dobil homologacijo.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Bolj ?portnega?? DeVito...cca. 40.000 SIT...nerjavna plo?evina...lp vuk

ja ce bi ga lahko homologiral...ne priporocajte folku izdelkov, ki so predmet homologacije in le te ni mozno izpeljat :angry:
Glede homolomo vem,da ga ne more? dobiti;sem bil zadnji? pri njemu na obisku in se trudi v tej smeri;v glavnem ko bom si rihtal kak?nega bencinca ali pa mi bo na mojem crhknil izpuh grem ziher k njemu.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

jaz sem skoro vse avte teral pa mi ?e pri nobenem ni bilo treba menjati izpuha,poznam pa jih dosti ki se vozijo pod nizkimi obrati pa na kratke relacije pa so morali v istem ?asu ?e dvakrat menjati. :rolleyes:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

jaz sem skoro vse avte teral pa mi ?e pri nobenem ni bilo treba menjati izpuha,poznam pa jih dosti ki se vozijo pod nizkimi obrati pa na kratke relacije pa so morali v istem ?asu ?e dvakrat menjati. :rolleyes:

POHVALNO ! :P;):D :D :blink::rolleyes::lol:

 

 

:unsure:

 

samo potem od tebe avto kupit ni glih zdravo :ph34r:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

:D:D:D:D:D

Nisem mislil tak kot da bi vozil dirke.?e avto vozi? pod visokimi obrati je manj ?kodljivo za motor in obrabo kot pa pri prenizkih.Ne teram nikdar v rde?e obmo?je, sem se malo ?alil prej.Pri visokih obratih mora? samo paziti da avta ne pregreje? ,kar pa pri mazdah te?ko naredi?.Druga?e pa redno servisiram, ko opazim kako napakico takoj odpravim, ne pa kot eni ko se pri majhni napakici naprej vozijo in potem morajo vse mogo?e menjati.Japonski avti pa se lep?e nasploh vrtijo pod vi?jimi obrati. B)B)B)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Sploh V6 motorji de fino vrtijo tja do 7800 rpm, so pa tihi ko ?ebelice, pa pridni tud. :)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 let kasneje...
Napisano

No da malo o?ivim staro temo...

Zanimajo me va?e izku?nje in mnenje med izpu?nimi lonci znamke Bosal ter Avtogalant, predvsem vzdr?jivost...Ker je kar nekaj evrov razlike, se nebi rad nategnu in dal 30eur ve? ali manj da bom pol mel sranje..

Gre se pa za zadnji lonec.

 

Lp, g.

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

Pozdravljeni

Na Parmovi v Ljubljani je trgovina Potokar in zraven mehanik Dolinar. Kakor koli ?e sodelujeta in ima? skoraj brezpla?no menjavo izpuha - garancijo 2 leti. Lahko pa samo kupi? izpuh Bosal pri njih ali pa v Evrotonu.

Lep pozdrav

Napisano

Pozdravljeni

Na Parmovi v Ljubljani je trgovina Potokar in zraven mehanik Dolinar. Kakor koli ?e sodelujeta in ima? skoraj brezpla?no menjavo izpuha - garancijo 2 leti. Lahko pa samo kupi? izpuh Bosal pri njih ali pa v Evrotonu.

Lep pozdrav

 

Hvala za nasvet, ampak se mi zdi mal dale? v lj vozit avspuh menjat, ?e ga lahko doma v miru zamenjam...

Torej, izku?nje z Bosal ter Avtogalant, anyone? :)

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

:D:D:D:D:D

Nisem mislil tak kot da bi vozil dirke.?e avto vozi? pod visokimi obrati je manj ?kodljivo za motor in obrabo kot pa pri prenizkih.Ne teram nikdar v rde?e obmo?je, sem se malo ?alil prej.Pri visokih obratih mora? samo paziti da avta ne pregreje? ,kar pa pri mazdah te?ko naredi?.Druga?e pa redno servisiram, ko opazim kako napakico takoj odpravim, ne pa kot eni ko se pri majhni napakici naprej vozijo in potem morajo vse mogo?e menjati.Japonski avti pa se lep?e nasploh vrtijo pod vi?jimi obrati. B)B)B)

 

 

?e se vozim v Ljubljano po regionalki 60-70 km/h v 4.prestavi (cca.2500 obr./min) pomeni to ?kodo za motor?? :whatever:

58461.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • S podmladkom danes osvojila Peco, po zavarovani plezalni poti.
    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.