Skoči na vsebino

menjava motorja-ford probe-mx3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljen :)

 

 

naceloma ja....v USA dajajo 2.5V6 fordov motor v MX3 ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ma ja, 12l po?re pa kak koli pazim,mislim, da ma mazda 1.6 tudi ?isto zadosti konjev, res da je moj probe malce te?ji, ampak mislim, da bi moglo iti skoz...

Kaki dve leti nazaj, da sem na motorju dal naredit generalko, malo mi je ?al menjat, ali kaj bo?..ne vem kaj vse bi se moglo menjat, menjalnik tudi?

Napisano

huuuuuuuuuudo

 

2.5 V6 bi ?e meni prav pri?el.. (samo cca 12-13k na mesec već $$)

pol pa ?e reg. khm...

 

ja.. vse ma svojo ceno!

Napisano

?e ma? kej konjev vi?ka, jih kar pri men raztovori, sej ne da bi mi jih prov kroni?no primanjkoval! :P

 

Zanimiva taktika, ponavad ho?ejo ma?ino menjat v obratni smeri, samo ekonomika pa je tut nekaj! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ma ja, 12l po?re pa kak koli pazim,mislim, da ma mazda 1.6 tudi ?isto zadosti konjev, res da je moj probe malce te?ji, ampak mislim, da bi moglo iti skoz...

Kaki dve leti nazaj, da sem na motorju dal naredit generalko, malo mi je ?al menjat, ali kaj bo?..ne vem kaj vse bi se moglo menjat, menjalnik tudi?

 

kaj pa ?e bi na plin pre?altal?

33112_1.png

Napisano

?e je to isti motor, kot Mazdin, bi lahko menjal za 1.8 V6 brez problema. Vem, da 1.6 gre v 1.8 V6 kako pa ?al ne, ker me ni bilo zraven. :D

Sicer pa, ?e se bo? lotil prej objavi tukaj, ker mogo?e ti bo hitro uspelo stari motor prodati naprej (ali pa celo zamenjati) :cheers:

Napisano

ford probe ma tip motorja KL, mx-3 pa K8, kar po doma?e pomeni, da je motor med sabo zamenljiv, mo?nnost sesalnega kolektorja da se zamenja, lahko pa ostane isti... skratka z malo dela in truda se da marsikaj s?arat :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

na plin ne bi ?el rad, vsaj z tem motorjem ne, mo?no pa da bi po tistem, ko bi menjal motor, ?e plus tega naredil sistem na plin, saj kolko vem predelava ?tirivaljnega motorja na plin stane kar nekaj manj kak V6.

 

Kaj pa kolko kilogramov ma mx3, pa kak?na je kon?na hitrost pri 1.6 16v?

Pozna kdo koga keri se bavi z menjavo motorja?

Napisano

a pa?e menjava tud z mojo ma?ino (z5)??

 

brez ve?jih preedelav NE

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

na plin ne bi ?el rad, vsaj z tem motorjem ne, mo?no pa da bi po tistem, ko bi menjal motor, ?e plus tega naredil sistem na plin, saj kolko vem predelava ?tirivaljnega motorja na plin stane kar nekaj manj kak V6.

 

Kaj pa kolko kilogramov ma mx3, pa kak?na je kon?na hitrost pri 1.6 16v?

Pozna kdo koga keri se bavi z menjavo motorja?

 

 

MX-3 moja ima 1200kg, kon?na je tam okoli 180 km/h.

 

Poglej ?e na www.mx-3.com je nekaj napisano o tem kako se vgradi V6 namesto 4 valjnega ti pa potem samo obratno naredi? pa je.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.