Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem,

 

Sem nov na tem forumu. Preletel vse naslove v "Tehni?nih te?avah, vzdr?evanju,...", pa nikjer naletel na podoben problem, ?e pa sem spregledal, me prosim opozorite.

 

Moj 323S 1.5i se sedaj bli?a 180k km, star pa je dobrih 5 let. Ko je bil avto star dve leti, sem opazil, da se po izklopu klime (hlajenja) iz prezra?evalnega kanala v potni?ki prostor kakih 15 do 30 sekund dobesedno vali megla. Pojav je bil najbolj izrazit v vla?nem vremenu ali med vo?njo sredi vro?ega poletnega dne skozi recimo kako hladno dolino ob kaki reki. Z leti se je ta re? stopnjevala in je ob?asno ?e prav nadle?na. Ker ima ta "megla" vonj po vla?nem in zatohlem, sumim, da je kriv prah v/na re?ah hladilnika zraka, prah se ob primernih pogojih navla?i in ob izklopu klime ob spremembi temperature to vlago intenzivno oddaja v zrak, kjer ob vstopu v potni?ki prostor kondenzira.

 

O istem problemu so pred leti pisali tudi v Delovem "supertestu" sorodne 323F, te?avo naj bi jim na servisu odpravili, ni pa pisalo, kaj je bil vzrok.

 

Zanima me, ali je ?e kdo naletel na podoben problem ter kako ga je re?il. Zanima me tudi, kje se skriva hladilnik klime, ki hladi zrak v prezra?evalnem kanalu in kako se do njega pride.

 

Lep pozdrav,

Sandi

Napisano

Mojster ob?asno je potrebno ?i??enje klime in tako se odpravi vonje, ki so v?asih prav nadle?ni.To da pa se vali megla pa je samo vlaga ki ni odtekla iz uparjalnika in potuje naprej do ?ob kjer se izpihava zrak.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mojster ob?asno je potrebno ?i??enje klime in tako se odpravi vonje, ki so v?asih prav nadle?ni.To da pa se vali megla pa je samo vlaga ki ni odtekla iz uparjalnika in potuje naprej do ?ob kjer se izpihava zrak.

 

Odgovor na prvi del vpra?anja sem dobil, hvala. ?e vedno me zanima, ?e je kdo na podobnem avtu to re? ?e podiral, kje to?no se pride do klime oz. kaj vse je treba demontirati.

 

LP, Sandi

Napisano

Odgovor na prvi del vpra?anja sem dobil, hvala. ?e vedno me zanima, ?e je kdo na podobnem avtu to re? ?e podiral, kje to?no se pride do klime oz. kaj vse je treba demontirati.

 

LP, Sandi

 

Demontirati ni potrebno NI?ESAR, ker se ?istilo "na?prica" kar skozi zra?nike.?istilo se dobi v spreju ki ima poleg dolgo cevko(meter ali ve?) in se jo kar porine skozi zra?nike dolker gre in skozi loputo notranjega kro?enja in v najslab?em primeru pa je potrebno odstranit motor z ventilatorjem in potem nanesti ?istilo na hladilna rebra klime. Ponavadi je to 30-50 minut dela.Glede na to koliko stane ?istilo in koliko ?asa to traja je tako majhna razlika da je bol?e da pelje? na kak klima servis in da? jurja-dva ve? pa ti 100% dobro in prav naredijo.Jaz osebno sem to delal 2X samo se ne spla?a letos ga bom kar peljal na klima servis, pa da mam pol celo leto mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz sem imel podobne probleme na prej?njem avtomobilu (skoda octavia). Na za?etku se je valila megla potem je ?e malo pr?elo in na koncu je vsake toliko ?asa voda ?pricnila ven. Napaka je pa bil prestar in zrabljen filter za zrak okoli katerega se je nabralo za kak?ne pol kilograma preperelega listja;). Predlagam ti da samo filter spuca? in avto postavi? za kak dan ali dva v malo toplej?o gara?o.

Napisano

Hvala obema za odgovore in nasvete. Iz firbca bom vsaj prvi? sam snel motor z ventilatorjem, da vidim, kaj je notri oz. v kakem stanju so rebra hladilnika.

 

Resica, sumim, da moj avto sploh nima filtra, tako da je svinjarija verjetno kar med rebri...

 

LP, Sandi

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.