Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem,

 

Sem nov na tem forumu. Preletel vse naslove v "Tehni?nih te?avah, vzdr?evanju,...", pa nikjer naletel na podoben problem, ?e pa sem spregledal, me prosim opozorite.

 

Moj 323S 1.5i se sedaj bli?a 180k km, star pa je dobrih 5 let. Ko je bil avto star dve leti, sem opazil, da se po izklopu klime (hlajenja) iz prezra?evalnega kanala v potni?ki prostor kakih 15 do 30 sekund dobesedno vali megla. Pojav je bil najbolj izrazit v vla?nem vremenu ali med vo?njo sredi vro?ega poletnega dne skozi recimo kako hladno dolino ob kaki reki. Z leti se je ta re? stopnjevala in je ob?asno ?e prav nadle?na. Ker ima ta "megla" vonj po vla?nem in zatohlem, sumim, da je kriv prah v/na re?ah hladilnika zraka, prah se ob primernih pogojih navla?i in ob izklopu klime ob spremembi temperature to vlago intenzivno oddaja v zrak, kjer ob vstopu v potni?ki prostor kondenzira.

 

O istem problemu so pred leti pisali tudi v Delovem "supertestu" sorodne 323F, te?avo naj bi jim na servisu odpravili, ni pa pisalo, kaj je bil vzrok.

 

Zanima me, ali je ?e kdo naletel na podoben problem ter kako ga je re?il. Zanima me tudi, kje se skriva hladilnik klime, ki hladi zrak v prezra?evalnem kanalu in kako se do njega pride.

 

Lep pozdrav,

Sandi

Napisano

Mojster ob?asno je potrebno ?i??enje klime in tako se odpravi vonje, ki so v?asih prav nadle?ni.To da pa se vali megla pa je samo vlaga ki ni odtekla iz uparjalnika in potuje naprej do ?ob kjer se izpihava zrak.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mojster ob?asno je potrebno ?i??enje klime in tako se odpravi vonje, ki so v?asih prav nadle?ni.To da pa se vali megla pa je samo vlaga ki ni odtekla iz uparjalnika in potuje naprej do ?ob kjer se izpihava zrak.

 

Odgovor na prvi del vpra?anja sem dobil, hvala. ?e vedno me zanima, ?e je kdo na podobnem avtu to re? ?e podiral, kje to?no se pride do klime oz. kaj vse je treba demontirati.

 

LP, Sandi

Napisano

Odgovor na prvi del vpra?anja sem dobil, hvala. ?e vedno me zanima, ?e je kdo na podobnem avtu to re? ?e podiral, kje to?no se pride do klime oz. kaj vse je treba demontirati.

 

LP, Sandi

 

Demontirati ni potrebno NI?ESAR, ker se ?istilo "na?prica" kar skozi zra?nike.?istilo se dobi v spreju ki ima poleg dolgo cevko(meter ali ve?) in se jo kar porine skozi zra?nike dolker gre in skozi loputo notranjega kro?enja in v najslab?em primeru pa je potrebno odstranit motor z ventilatorjem in potem nanesti ?istilo na hladilna rebra klime. Ponavadi je to 30-50 minut dela.Glede na to koliko stane ?istilo in koliko ?asa to traja je tako majhna razlika da je bol?e da pelje? na kak klima servis in da? jurja-dva ve? pa ti 100% dobro in prav naredijo.Jaz osebno sem to delal 2X samo se ne spla?a letos ga bom kar peljal na klima servis, pa da mam pol celo leto mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz sem imel podobne probleme na prej?njem avtomobilu (skoda octavia). Na za?etku se je valila megla potem je ?e malo pr?elo in na koncu je vsake toliko ?asa voda ?pricnila ven. Napaka je pa bil prestar in zrabljen filter za zrak okoli katerega se je nabralo za kak?ne pol kilograma preperelega listja;). Predlagam ti da samo filter spuca? in avto postavi? za kak dan ali dva v malo toplej?o gara?o.

Napisano

Hvala obema za odgovore in nasvete. Iz firbca bom vsaj prvi? sam snel motor z ventilatorjem, da vidim, kaj je notri oz. v kakem stanju so rebra hladilnika.

 

Resica, sumim, da moj avto sploh nima filtra, tako da je svinjarija verjetno kar med rebri...

 

LP, Sandi

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.