Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

danc se je sestrca peljala od Tolmina do Kobarida (15km), tam pa se je ustavla v trgovini. Ko je prsla po 2 minutah iz trgovine, avto ni hotel ve vzgati...samo klik klik klik... je delalo v zaganjacu. Povedala mi je se, da je ze med potjo videla, da ura v avtomobilu ni svetila tako mocno kot ponavadi, ter tudi luci niso tako mocno svetile. Zelo rahlo ji je svetila tudi lucka za akumulator.

Sam menim, da je kriv alternator, ki je slab. Tako ni polnil baterije, zato se je baterija ob prizganih luceh, ventilatorju ter radiu spraznila v tem casu (baterija ze zdavnaj ni bila vec nova). Rahlo prizgana lucka za akumulator to se dodatno pove. Naj me popravi kdo, ce se motim...

Sedaj pa vprasanje...je dovolj, da zamenjam le scetke, da bo stvar delovala, ali je potrebno zamenjati se kaj drugega, ter koliko okvirno te scetke stanejo. Ali so te scetke za mazdo drugacne kot za ostale avtomobile, ali so te scetke vec ali manj enake?

 

Za odgovore se vam najlepse zahvaljujem

 

P.S.

Aja, avto je Mazda 323 karavan, l.93, prevozenih pa ima 150k km

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

Se strinjam glede alternatorja. Ena varijanta je menjava alternatorja. Za ceno novega ne vem (verjetno ni poceni). Druga je kupiti rabljenega, samo to ti ne priporo?am (lahko se stvar ponovi). Tretja in po moje najbolj?a, pa je obnovitev starega. To ti naredi vsak avtoelektri?ar. Jaz poznam enega zelo dobrega v LJ-Dravlje. Cena bi bila cca 10-15 kSIT, pa ?e garancijo ti da. ?e te zanima telefonska, mi sporo?i na PM.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Za tako vrsto napake je krivo lahko ve? stvari zato pazi, da se ne bo? prehitro zaletel in menjal stvari, ki niso v okvari:

 

1.) snet oz. strgan jermen, ki poganja alternator

 

2.) akumulator je na kak?ni celici prebil

 

3.) krta?ke na alternatorju (kar tudi sam predvideva?)

 

4.) kontakti na akumulatorju so oksidirali in ne dajejo optimalnega kontakta

33112_1.png

Napisano

Za tako vrsto napake je krivo lahko ve? stvari zato pazi, da se ne bo? prehitro zaletel in menjal stvari, ki niso v okvari:

 

1.) snet oz. strgan jermen, ki poganja alternator

 

2.) akumulator je na kak?ni celici prebil

 

3.) krta?ke na alternatorju (kar tudi sam predvideva?)

 

4.) kontakti na akumulatorju so oksidirali in ne dajejo optimalnega kontakta

 

Prva tocka odpade.

Druga tocka zna bit sumljiva, ker akumulator je ze star....samo se mi zdi cudno da bi gorela lucka za akumulator...ali gori ta lucka tudi, ce mas povsem izrabljen akumulator? Pa se to, ce bi se akumulator na kasni celici prebil, bi verjetno morala tekocina izteci iz akumulatorja ven...bo treba preverit nivo tekocine v akumulatorju...

Tretja tocka pac je mogoca

Cetrta tocka naj ne bi bla, saj sem pred pol leta oba + in - kontakta na akumulatorju ocistil ter namazal z mastjo.

 

Hvala za odgovore...seveda se ne bom branil novih moznih razlag :)

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

samo nasvet kot avto?tromar!!!!!

Najprej probaj jermen ?e je dovol na?ponan

Avto zalavfej-na kable ?e ne drga?!!!

Izmeri napetost na akomulatorju (napetost filanja 13.5V-14.5V)

?e ne polni akomulatorja in v armaturi gori oz brli lu?ka za baterijo je zagotovo alternator!!!

 

preden snema? alternator ne pozabi odklopit -kleme (zaradi stika)

 

Ko razdre? alternator!!

 

poglej najprej krta?ke na regulatorju(ponavadi je ena kraj?a in ta nagaja-zamenja? obe)

Lahko pa je cel regulator fu?(zamenja? cevga-pa? potro?ni materjal kot krta?ke)

Mo?nost je tudi kaka dioda prebita na diodni plati(?e ni skurjeno useeno premeri-pazi ima? 3+,3-,in 3 vzbujevalne diode zavisi od tip plate)

Preglej tidi kolektor ?e ima dovol mesa(tam kjer te?ejo krta?ke)

?e so samo krta?ke jih zamenjaj in preden vstavi? regulator malo pobrusi krta?ke na koncu da se usedejo v utore!!!

Ni tok te?ko kukr sm napisu-praksa je la?ja

 

sicer pa res pride obnova med 10-25jurju(odvisno kaj je fu?)

Se pa use po?tima

zamenja le?aje po potrebi,podreja kolektor,....itd!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

uklopcic, thanks ej, zlo si mi pomagal!!! Take nucamo :)

Bom preveril pa porocal...

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

peo spet jaz.. :P

?e bi celica prebila potem bi ta zavrela pri startu

preveri z merilcem gostote elektrolita ali pa idi v top start na celov?ki mislim da je pa to bo tam pregledal stanje akumulatorja

?e ja aku star ve? kot 4 leta ga raje po mo?nosti menjaj

?e rabi? altenator mi javi saj ma? mojo telefonsko ?e bom pa kaj v lj pa te itak pokli?em... :bravo:

gremo na?i.....

 

Napisano

wiperboy, nate se pa vedno lahko zanesem :)...sej mari de bo jutre popravljeno! Je sestrca peljala do enga kolega avtostromarja, kr sm jst v ljubljani pa se mi ne da it to Tolmina to popravt... Bom porocal ko bo popravljeno

 

Hvala vseeno!

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

evo, stvar resena. Zamenjal scetke, mazda dela...

 

Hvala vsem!

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.