Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

kaj bi pa lahko bilo ?e dro?nigi "cinglajo" samo pri mrzlem motorju? ko se segreje na normalno delovno temperaturo prede tako lepo kot muca :)

Napisano

kaj bi pa lahko bilo ?e dro?nigi "cinglajo" samo pri mrzlem motorju? ko se segreje na normalno delovno temperaturo prede tako lepo kot muca :)

 

Ne pipaj ni?ta !!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

QUOTE(blindek @ 22 May 2006, 23:22) *

 

kaj bi pa lahko bilo ?e dro?nigi "cinglajo" samo pri mrzlem motorju? ko se segreje na normalno delovno temperaturo prede tako lepo kot muca

Ne pipaj ni?ta !!!

 

O?itno ne berete vse teme foruma. Cingljanje se bo postopma spremenilo v ropotanje...

In zakaj bi to dopustil, ?e obstaja nebole?, preprost na?in, da se to prepre?i .....Poskusi TU...ali pa poi??i kje drugje... ?e pusti? stvarem, da gredo svojo pot, bodo po Murphy-ju ?le na slabo stran... :whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Yavarye in Rupart, ni? ne javljata o meritvah pritiska olja. B) :ne vem:

 

Evo danes bil pri yavarju na testu.Zgleda da je vse v mejah normale(zmerjeno po knjigi),tko da bo treba zdej res kak?en aditiv dodat noter,sam kaj ko bi mi garantirali,da ne bo motorju kej ?kodval,pa da neb zaribu.Aja pa ?e to,na poti k yavarju,sm prletu enmu sfiftu u rit,tako da sm mazdico rahlo karamboliral.Zato,?e ve kdo za kak?no prvo havbo mogo?e,naj mi prosim sporo?i,ker jo nujno rabm.Slike bo pa vrjetno yavar gor dodal.

Napisano

Evo danes bil pri yavarju na testu.Zgleda da je vse v mejah normale(zmerjeno po knjigi),tko da bo treba zdej res kak?en aditiv dodat noter,sam kaj ko bi mi garantirali,da ne bo motorju kej ?kodval,pa da neb zaribu.Aja pa ?e to,na poti k yavarju,sm prletu enmu sfiftu u rit,tako da sm mazdico rahlo karamboliral.Zato,?e ve kdo za kak?no prvo havbo mogo?e,naj mi prosim sporo?i,ker jo nujno rabm.Slike bo pa vrjetno yavar gor dodal.

 

Veseli me, da ne bo? imel velikih sto?kov in, da so moja predvidevanja to?na. Kar se moje variante ti?e ti garantiram, da aditiv ne bo vzrok za zaribavanje. Za kaj se bo? odlo?il je pa tvoja stvar.

 

Glede zadetka v swiftov zadek si najverjetneje ti krivec. ?e si, bo? ugotovil, da vsaka ?ola nekaj ko?ta. Upam, da sta re?ila zaplet brez policije, ker ?e nista in si kriv te ?aka ?e eno presene?enje. ?zmeden??zmeden?:hohoho::hohoho:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Veseli me, da ne bo? imel velikih sto?kov in, da so moja predvidevanja to?na. Kar se moje variante ti?e ti garantiram, da aditiv ne bo vzrok za zaribavanje. Za kaj se bo? odlo?il je pa tvoja stvar.

 

Glede zadetka v swiftov zadek si najverjetneje ti krivec. ?e si, bo? ugotovil, da vsaka ?ola nekaj ko?ta. Upam, da sta re?ila zaplet brez policije, ker ?e nista in si kriv te ?aka ?e eno presene?enje. ?zmeden??zmeden?:hohoho::hohoho:

 

Pa tlak olja NI :( v majeh normale ampak je povsem na SPODNJI <_< toleranci, samo 0.1 bar maj bi bil prenizek tlak.

Zdej je idealna mo?nost da se stestira "va?e" aditive na realnem modelu, potembo verjetno ve? ljudi verjelo v to.Tako da predlagam da se z rupart-om zmenita za kako testno koli?ino, ali pa vsaj kaka res "sindikalno" ceno.Jaz bo z veseljem naredil meritev ?e enkrat,pa ?e se bosta kaj zmenila, bi blo potem da je G. Vinko prisoten pri meritvi, da nebi bilo potem kakih nesporazumov. Sedaj je samo vajina odlo?itev bo al ne bo, in kadaj in kje. :unsure:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa tlak olja NI :( v majeh normale ampak je povsem na SPODNJI <_< toleranci, samo 0.1 bar maj bi bil prenizek tlak.

Zdej je idealna mo?nost da se stestira "va?e" aditive na realnem modelu, potembo verjetno ve? ljudi verjelo v to.Tako da predlagam da se z rupart-om zmenita za kako testno koli?ino, ali pa vsaj kaka res "sindikalno" ceno.Jaz bo z veseljem naredil meritev ?e enkrat,pa ?e se bosta kaj zmenila, bi blo potem da je G. Vinko prisoten pri meritvi, da nebi bilo potem kakih nesporazumov. Sedaj je samo vajina odlo?itev bo al ne bo, in kadaj in kje. :unsure:

 

Takole se zmenimo. Glede na to, kar so meritve pokazale je velika mo?nost, da so tudi drugi drsni deli na spodnji meji dovoljenih toleranc, bi bil primeren special. Vkolikor ne bo pomagal, bo rekjamni, ?e pa bo dvignil pritisk olja, toliko, da se lu?ka ne bo ve? pri?igala, bo Rupart izdelek pla?al z 10% forumskim popustom. Mislim, da je ponudba korektna. Glede prisotnosti g. Vinka pri meritvah, ni nujno, da je prisoten, ker bo verjel poro?ilu, saj verjame v YavarYevo korektnost. Lahko pa se zmenimo, da bo prisoten in ?e kaj pove in prika?e u?inkotost 007 na prakti?nem primeru.

Motorno olje mora biti s takim W, kakor je predpisano v navodilih (mislim pa, da je 10-40). Bond je pomagal ?e v slab?ih situacijah, ko so le?aji ?e malo ropotali, zato sem prepri?an, da bo tudi v tem slu?aju.

******

Rupart, na tebi je da se odlo?i?. Kar se zaribavanja ti?e pa verjemi, da ti bo ma?ina veliko prej zaribala brez, kot pa z 007. Zadostuje le eno po?teno preganjanje po avtocesti Ljubljana-Koper, do "daske", pa bo toleranca pritiska olja zdrsnila pod predpisano mejo, od tu pa do mitraljeza (zvok posnetih le?ajev je zelo podoben rafalu) je kratka pot.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.