Skoči na vsebino

Problemi s klimo in sumljivi simptomi


Priporočeno sporočilo

Zadnje ?ase imam ob?utek, da moja mazda 'malce' te?je diha in je rada 'zasopihana'. Problemi so naslednji:

 

- klima ne deluje, ob pri?iganju in uga?anju je sli?ati mote? mehanski zvok iz motorja (uradni serviser je rekel, da to ni ni? ?udnega in da klima verjetno le nekje pu??a)

- v zadnjem mesecu (nekajkrat tudi prej) se mi zve?er redno dogaja, da se mi ob vklopljeni (a vseeno nedelujo?i) klimi, iz izpuha kadi bel dim

- ?e po nekaj minutah vo?nje po avtocesti z recimo 160 - 170 km/h, se temperatura dvigne iz normalnega stanja v zgornjo polovico (na nekje 3/4 skale)

 

Toliko za za?etek, naslednje te?ave ?e sledijo ... Sicer pa ima avto 216.000 km.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

si ze menjal zobati jermen, napenjalec, vodno pumpo???

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti majstr je treba kaj hladilno teko?ino dolivat ?

Lahko ti pa tudi samo termostat prepozno ali pa premalo odpre. To bi bilo povezano za temepratura na porast le te pa lahko vpliva tudi zama?eni kanali hladilnika hladilne teko?ine, napa?en v?ig, zama?en izpuh, zra?ni filter, slabe sve?ke, v?igalni kabli, ...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, zdaj ste napisali tolk moznosti, da lahko dam avto na servis za en teden, placal bom pa tud muchos $$$. Naslednji simptomi so se:

 

- avto malo tezko vzge (daljsi vzig) in ponavadi moram kljuc obrnit dvakrat (akumulator je poln)

- do priblizno 3000 obratov je motor zamorjen in kljub polnem 'gasu' ni odziva ... po tistih obratih, pa kar naenkrat zacne spet vlect (kot da bi imel v-tec :) ), prej tega ni bilo in je avto lepo zvezno pospeseval

 

Probleme z vzmetenjem in glasnimi lezaji pa zaenkrat se pustimo ... :unsure:

 

Nekako imam obcutek, da me bo ceneje prisla menjava avta kot pa popravilo vsega napisanega. Ima kdo kak predlog kako zadevo resit na ugoden nacin? (kolikor je to sploh mogoce)

 

si ze menjal zobati jermen, napenjalec, vodno pumpo???

 

Zobati jermen in napenjalec sta bila menjana na 180.000, vodna pumpa mislim da se ne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ho?? re?t, da ma? ?e vedno prvo pumpo notri ?zmeden? To raj? ?imprej zamenjaj, ?e ne bo? moral res kmalu drug avto kupit

 

saj s pumpo ni ni? narobe, dokler ne pu??a

 

@Bosti: a to?ko samo v?ge, obra?a pa normalno ? ?e ja, potem to napeljuje na te?ave z v?igom/sve?kami/kabli ali pa dovodom zraka/goriva

a prosti tek je normalen ?

 

mogo?e preveri ?e gumijasto cev pred loputo za plin

 

 

khm... da se ti ni katalizator al pa izpu?ni lonec kateri sesipal... od tega se pa avto lahko pregreva in ne vle?e dobro... mel podobne simptome pri sesutem zadnjem loncu... !

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Guest DANDO1

predlagam, da kot prvo pelje? avto na tester, s tem bo? odpisal najmanj 80% predlaganih mo?nosti.?e bi bil lonec zama?en, posledi?no ker bi ti kataliozator segnil in bi to na?opal v lonec, ti avto nad 3000 ne bi potegnil-odprl.torej to ni.velika vberjetnost je kaj na elektriki, frtajler, kabli, luft meser itd.nekaj od tega poka?e tester ne pa vse, je pa zelo zaskrbljujo?e, da se avto pregreva, oz. kadi to pa spet nima ne vem kake mo?ne povezave z elektriko.skratka pelji avto na mazdin tester in ?e tester ni? ne poka?e, se vzroke i??e naprej.samo mnenje...

 

daj ?e ti model avta napi?i, kar se pa jermena ti?e, ?e se zopati strga, na vleko in novega, nobene ?kode se ne naredi ker se bati in ventili NE sre?ajo!pumpa pa tudi ne spusti kar naenkrat, itak po?asi pu??a na osi, samo avto je treba kontrolirat, jaz imam u? ve? na cagarju za temp kot brzino, pa? navada.ne se pa igrat ?e se ti pregreva, s tem v vsakem primeru prej kot slej zaj.motor.

 

kar se pa klime ti?e kot prvo, kdaj si jo nazadnje dofilal, ker ?e je premalo plina ti stikalo za pritisk ne da komande, da bilo kaj zalaufa, zua klimo dokler je ne dofila?, ne bo? vedel na ?em si, obvezno pa not barvilo, saj ve?ina klim z leti spustijo nekaj plina, ene prej ene kasnej.

 

nisi ?e povedal, ?e ti zmanjkuje hladilne teko?ine, to je va?en podatek.pa gibljiva gumi cev, morda je kje natrgana in vle?e fou? zrak.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

saj s pumpo ni ni? narobe, dokler ne pu??a

 

@Bosti: a to?ko samo v?ge, obra?a pa normalno ? ?e ja, potem to napeljuje na te?ave z v?igom/sve?kami/kabli ali pa dovodom zraka/goriva

a prosti tek je normalen ?

 

mogo?e preveri ?e gumijasto cev pred loputo za plin

khm... da se ti ni katalizator al pa izpu?ni lonec kateri sesipal... od tega se pa avto lahko pregreva in ne vle?e dobro... mel podobne simptome pri sesutem zadnjem loncu... !

 

Da avto v?ge, moram v ve?ini primerov klju? obrniti dvakrat, posebej opazno je to takrat, ko imam v tanku le ?e malo bencina.

 

Prosti tek je normalen, ob pri?gani klimi pa se obrati povi?ajo od 500 - 1000 (v povpre?ju so nekje na 1500 potem).

 

 

predlagam, da kot prvo pelje? avto na tester, s tem bo? odpisal najmanj 80% predlaganih mo?nosti.?e bi bil lonec zama?en, posledi?no ker bi ti kataliozator segnil in bi to na?opal v lonec, ti avto nad 3000 ne bi potegnil-odprl.torej to ni.velika vberjetnost je kaj na elektriki, frtajler, kabli, luft meser itd.nekaj od tega poka?e tester ne pa vse, je pa zelo zaskrbljujo?e, da se avto pregreva, oz. kadi to pa spet nima ne vem kake mo?ne povezave z elektriko.skratka pelji avto na mazdin tester in ?e tester ni? ne poka?e, se vzroke i??e naprej.samo mnenje...

 

daj ?e ti model avta napi?i, kar se pa jermena ti?e, ?e se zopati strga, na vleko in novega, nobene ?kode se ne naredi ker se bati in ventili NE sre?ajo!pumpa pa tudi ne spusti kar naenkrat, itak po?asi pu??a na osi, samo avto je treba kontrolirat, jaz imam u? ve? na cagarju za temp kot brzino, pa? navada.ne se pa igrat ?e se ti pregreva, s tem v vsakem primeru prej kot slej zaj.motor.

 

kar se pa klime ti?e kot prvo, kdaj si jo nazadnje dofilal, ker ?e je premalo plina ti stikalo za pritisk ne da komande, da bilo kaj zalaufa, zua klimo dokler je ne dofila?, ne bo? vedel na ?em si, obvezno pa not barvilo, saj ve?ina klim z leti spustijo nekaj plina, ene prej ene kasnej.

 

nisi ?e povedal, ?e ti zmanjkuje hladilne teko?ine, to je va?en podatek.pa gibljiva gumi cev, morda je kje natrgana in vle?e fou? zrak.

 

Ok, bom odpeljal na tester, pa da vidimo.

 

Model avta je 323 BA (sedan), letnik 97 - http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=7

 

Klima je bila nazadnje dofilana lani poleti in potem pred novim letom, kjer naj bi dodali tudi plin, vendar sem se potem o?itno predolgo vozil okrog in na servisu ni bilo ve? vidno da bi kje pu??ala.

 

Za hladilno teko?ino moram preverit.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To je vse res...sem napisal kvaliteten polnilec! Jaz pri telefonskih prisegam na Xiaomi-jev...so izredno kvalitetni. Aliexpress ipd...če greš takšne stvari tam kupovati,si sam kriv...ne rečem mogoče kable,ker imam dobre izkušnje... Teli npr.Just found this amazing item on AliExpress. Check it out!  €2.22  3%OFF | Original Xiaomi Cable 120w 6.5A Turbo Charger Usb C Cabos Elbow 90 Degree Fast Charge Redmi Note 10 Mi 11 12 Poco Blackshark 5 https://a.aliexpress.com/_EI3EHWT Delajo na deklariranih 120W-preverjeno...za tak cvenk TOP,a seveda raje uporabljam Ankerjeve 100W,ker so gibljivejši...   Je pa res,da "kar enega dreka"...ma si si sam kriv,če kupiš.   Napajanje desktop PCjev je pa čisto druga zgodba,ker tam ni baterije.
    • Samo slika je se ostala... šalica je pa medtem ze prazna    
    • Načeloma bi morala imeti vsaka električna naprava, prodajana na EU trgu ustrezne varnostne zaščite (in oznako CE, ki jo nalepi na proizvod dobavitelj, ki s tem jamči, da naprava ustreza vsem zahtevam EU direktiv - LVD, EMC, ...). Tudi proti pregrevanju (pojavu požara). Iz AliExpressa imam zato kar težavo kupovat električne naprave ... če že na nalepkah pišejo neumnosti, kaj je šele notri ...   Segrevanje, če drugega ne, znižuje življenjsko dobo naprav. Tudi v Mazdah - recimo akumulatorji nimajo radi visokih temperatur, sploh AGM ne. Visoke temperature, še posebej, če so nehomogeno razporejene, uničujejo materiale (recimo bližina vročega dpf filtra in glave motorja, ki se zato na enem koncu razteza, krči, razteza, krči,... predstavlja problem in na koncu velik strošek za lastnika (puščanje antifriza, tesnilo glave, potrebno brušenje ali celo nova glava)).   
    • Normalno,da se greje,a brez skrbi,če uporabljaš kvaliteten polnilec,ima ta vse zaščite vgrajene...tudi temperaturno. Sem npr  hčerinega Lenovo Slim-7, k ima USB-C port za polnjenje...na morju polnil z Xiaomi-jevim 33W polnilcem, ki zmore tudi 20V-torej še primeren za polnjenje laptopa (original ima moč 60W)...brez problema je polnil,ko je hčerka hkrati še igrala streljačino...sicer je napisal,da se počasneje polni,a kot rečeno BP.   Pri mojem starem-v prispevku omenjenem Lenovo ThinkPad X-130e pa z 33W ni hotel,z 65W pa BP. Tudi je ta 65W polnilec narejen z t.i. GAN polprevodniki (galijev nitrat)...se veliko manj greje,in je hkrati kompaktnejši...kot rečeno dela BP😃👍    Bi pa opozoril na nekaj drugega,kar marsikdo hitro pozabi-polnilni kabel! Jaz za takšne stvari uporabljam Ankerjev 100W USB-C na USB-C kabel...torej kabel zmore več kot polnilec!
    • Dan danes je večina računalniških polnilcev 65W, nekateri zmoglivejši računalniki pa imajo 100W ali celo 140W.   Recimo macbook je en tak posebnež, ki sfura 140W k keks.   Jaz imam univerzalnega 100W pa fila vse bp, tudi na enem dellu sedaj. Z njim polnem telefon, uro, računalnik,...   Je pa res, da se bo pač grel, ko bo filal iz 10% na 100%, potem se bo pa nazaj ohladil. Brez skrbi, lahko filate tudi z 40W pa bo šlo čez.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.