Skoči na vsebino

mazda 3 diesel


budy

Priporočeno sporočilo

in kot mi je govoril ima porabo med 5 in 7 litri.... :ne vem:

LP daVid

 

Ja,samo ?e bi jo ti vozo,bi bla poraba med 7in 9 litri! :P:D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni s takim motorjem in ne preve? ne?no nogo pije med 7,2 in 8. litri! :bravo: ?e je to za tebe preve?.... :whatever: Je pa res da uporabniku David-u pije pa od 8 litrov naprej.... ?zmeden? Pa isti motor,samo je pa extra klasa on.... :P:hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

David s ?ude?no nogo :hohoho:

 

pod 10 je ?ude? pa ?eprav je dizl :D:P

 

.. malo heca.. saj razume?!

 

Model sej poky pa david imata bencinarje. Davidova poraba pa je ve?ja zaradi gum ki jih ima gor, povrh pa ga ?e terakot pri norcih. :hohoho: oziroma vsaj misli tako. :jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Davidova poraba pa je ve?ja zaradi gum ki jih ima gor

 

Hmm,David ma gor gume 205/55-17 na felnah 8x17,jaz pa mam gor gume 225/45-17 na 7,5x17 felnah,tak da ne vem,?e mu ravno zaradi gum ve? pije.... :whatever: Je pa res,da je David extra divjak,vsaj kolko sn lahko vido... :P:D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Banda banda..... jest ?ist u easy vozim... pa ?re baraba japonska kot da mu gre za ?ivljenje al pa smrt... <_<

 

 

Zadnji tank po divjanju in preganjanju z labijem bla 8,3.... :jupiii: :mi pijemoo: :jupiii: :mi pijemoo:

 

 

Ok sem pa zdej spet na 10 litrov.... <_<

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za mestno porabo pa neglede na to da je diesel ?e vedno ni visoka... ali pa?.... ?? :ne vem:

 

 

ce gledas na to, da na daljsi voznji ... pride poraba tam med 5 in 6 niti ni visoka poraba ..... ce pomislim na moj prvi avto, ki je bila gospodicna Katrinka .... ki je imela porabo "ob koncu" okoli 14 do 15 litrov .... so to trenutno nebesa :)

 

bzzzz

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ha .... bojda vsaka "nova baba" stane en micken vec kukr una prejsnja oz. "bivsa" :)

 

bzzz

 

:hohoho::hohoho::bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.