Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No takole, moja Mazda je razstavljena v prafaktorje, menjam vse, kar je potrebno menjat, na vrsto pride ?e li?arska obnova celotnega avta, ni?anje in temnenje stekel. Moj majster je uspel dobit vse razen zadnjih diskov, no pri Avto ?erbineku v Mariboru imajo originale, ho?ejo pa 48k SIT za komplet. Pregledala sva celi Maribor in ni? od aftermarket diskov...

 

zanima me ali kdo ve, kje bi se dalo dobiti kaj cenej?ega, v skrajnem primeru pa? vzamem original, samo ?e gre ceneje, bi raje to varianto, ker bo stro?ek ?e tako ohohohoo...

 

Avto sem sprva mislil prodati, ampak ga bom raje zrihtal v nulo in se vozil z njim, sem se kar navezal, sicer pa se sedaj preva?am okoli z Daihatsujem Charadom, malo tra?i, malo pru?a :P:D

 

Lp

 

P.S. aja, gre se za Mazdo 323F V6, ki je v podpisu... pa ?e ima kdo na zalogi zadnji desni podalj?ek, ki pride na odbija?, za zadnje kolo, bi mi pri?el prav, swinja se je zadnji? odlo?ila, da me zapusti na AC pri veliki hitrosti, verjetno je bilo vse skupaj slabo pri?raufano...

 

?e enkrat lp in v naprej hvala za vse informacije...

Napisano

Hja, ?e bi rad kaj bolj dirka?kega se pozanimaj za EBC (imajo tudi narezane zame :D) ali Brembo (nimajo Brembo MAx zame).

Druga?e pa Nipparts dela ponaredke za Japonce. V LJ jih prodaja Gamma center (za City Parkom), za drugje ne vem.

Napisano

Finta je v tem, da je ?el majster v vse te trgovine, kjer prodajajo neoriginale in nikjer ni dobit zadnjih diskov za mojo Mazdo, tudi Avto Roma... kaj se kje v Mariboru da dobit te EBC diske, druga?e se zapeljem v LJ in jih vzamem...

 

hvala vsem za odgovore, saj nebi spra?eval, ?e bi vedel, oziroma, da bi imel vsaj dan dva fraj v slu?bi, potem bi se ?e sam zorganiziral, tako pa me ba?e ?as, popoldan pa tako veste, se ni? ne da uredit...

 

Lp

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Men bojo pa ju3 menjal diske pa zavorne ploscice na zadnji osi. Ve kdo, kolk bo cirka to stalo?

 

Mo?no odvisno kje ti bodo menjal <_<

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.