Skoči na vsebino

PROBLEM PRI MAZDI 323 F 1.6 16V

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

imam te?avo pri mazdi 323 F 1.6 16v letnik 1990 !!!!!pri ma?ini na zgornem delu ki jo povezuje cevka z zra?nim filtrom (IBRLAUF) mi tam buta olje vn pri visokih obratih zakaj ?????avto je stal 6 mesecev k mi je ?la benz pumpa !!!?e kdo ve naj mi prosim pomaga razvozlati ta problem!!!ali sploh tam gre vn kej olja ali ne :rispekt::rispekt::rispekt::rispekt::unsure::unsure::unsure:

Napisano

A ima? mogo?e preve? olja v motorju, ker kot vem grejo skozi to cevko oljni hlapi, da bil pa prav olje pa ne vem kaj bi bilo. Ali pa ?e ti je voda pri?la med olje in ga je zato prve? in am ?ez me?e :ne vem:

Napisano

ti dam en predlog dokler ne potuhtas kje je problem...dobi/naredi posodico, ki bo imela na vrhu dva cevki...spelji cevko iz motorja na posodico in iz posodice na filter zraka...

 

drugace pa je mozna markotova varijanta...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

oj!!! ja madoni? poglej kok olja ma? not sj ma? ?ipko pa preveri!!!

 

?e ga je preve? pol bo najbr? to vtrok.....je pe ras da sm js tud ?e melk olja mal ?ez maximim po ?ipki pa ni vn metal olja je pa blo masno (logi?no ?e pa je to nekak oddu?ek za olje!!)

 

?e ma? olja dovol pa ga useeno spusti kake pol litra vn pa pol probaj kako pa kaj!!!

 

Lahko pa tid olna pumpa za?ela na fov? ?pricat olje po ventilih

(?e je avto stal se lahko kaka usedlina nabere na kanalih!!!(po moje)

 

no upam da po?tima? zadevo!!!

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

imam te?avo pri mazdi 323 F 1.6 16v letnik 1990 !!!!!pri ma?ini na zgornem delu ki jo povezuje cevka z zra?nim filtrom (IBRLAUF) mi tam buta olje vn pri visokih obratih zakaj ?????avto je stal 6 mesecev k mi je ?la benz pumpa !!!?e kdo ve naj mi prosim pomaga razvozlati ta problem!!!ali sploh tam gre vn kej olja ali ne :rispekt::rispekt::rispekt::rispekt::unsure::unsure::unsure:

 

Ne vem, kako je pri Mazdi 323, pri moji blagovni znamki se to dogaja pozimi zato, ker se v cev, ki vodi od ?epa v zra?ni filter zama?i z gosto usedlino, ki nastane zaradi me?anja oljnih par in vodne vlage iz zraka. Ta usedlina je gosta skoraj kot mast in prepre?i izena?evanja pritiska oljnih par v motorju. Najmanj kar se lahhko zgodi je, da pod obremenitvijo izmakne cevko, ali merilec vi?ine olja in tako sprosti notranji pritisk. Lahko pa izmakne celo tesnilo ventilov in skoraj vse olje vr?e ven.

Postopek: odstrani obe cevi, od motorja v filter in cev, ki povezuje zgornij in spodnji del motoja. To so cevi, ki vodijo od ulivnega grla olja, ponavadi je ena, ki se preko dvokrakega ventila razcepi na tisto, ki gre v filter in tisto, ki gre v motor. O?isti jih, o?isti pa tudi razdelilni ventil, v katerem so po navadi filtrirne mre?ice.

In te?ava bo tako (upam) sanirana.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ker pravi?, da si nehal avto vozit v zimskih mesecih in ?e posebej, ?e si pred okvaro pumpe imel ve? kratkih vo?enj je to kar je napisal Sirius zelo verjetno ?e posebej, ker je nato avto stal pol leta.

33112_1.png

Napisano

fantje res vam hvala za prijazno pomo? ko si bom vzel malo ?asa bom zadevo saniral in vam napi?em kako se je izteklo :bravo::bravo::bravo: res vam hvala za pomo? :rispekt::rispekt::rispekt::rispekt::rispekt:

Napisano

ti dam en predlog dokler ne potuhtas kje je problem...dobi/naredi posodico, ki bo imela na vrhu dva cevki...spelji cevko iz motorja na posodico in iz posodice na filter zraka...

 

 

Ta posuda se zove OIL CATCH CAN i morala bi bit izvedena kako treba jer nije sve o povezivanju i stavljanju 2 cijevi na posudu.

 

Postazi neke uputr o dimenzijama na internetu

 

Inace ta se povezuje na iberlauf mislim....,kahko pa gre tudi mali filter na njeno mjesto (nevem kak se zove). Posuda mora biti od materijala koji ce uvjek bit hloadniji od motora...dakle Innox npr. I on na temelju razlike u temperaturi kondenzira uljne pare na stjenkama kantice....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
    • Saj vidiš, da je zadnje dni vse protiustavno.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.