DEVIL Napisano 17. junij, 2006 Prijavi Deli Napisano 17. junij, 2006 imam te?avo pri mazdi 323 F 1.6 16v letnik 1990 !!!!!pri ma?ini na zgornem delu ki jo povezuje cevka z zra?nim filtrom (IBRLAUF) mi tam buta olje vn pri visokih obratih zakaj ?????avto je stal 6 mesecev k mi je ?la benz pumpa !!!?e kdo ve naj mi prosim pomaga razvozlati ta problem!!!ali sploh tam gre vn kej olja ali ne Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Marko_mx-3 Napisano 17. junij, 2006 Prijavi Deli Napisano 17. junij, 2006 A ima? mogo?e preve? olja v motorju, ker kot vem grejo skozi to cevko oljni hlapi, da bil pa prav olje pa ne vem kaj bi bilo. Ali pa ?e ti je voda pri?la med olje in ga je zato prve? in am ?ez me?e :ne vem: Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazda-mx3 Napisano 17. junij, 2006 Prijavi Deli Napisano 17. junij, 2006 ti dam en predlog dokler ne potuhtas kje je problem...dobi/naredi posodico, ki bo imela na vrhu dva cevki...spelji cevko iz motorja na posodico in iz posodice na filter zraka... drugace pa je mozna markotova varijanta... Citiraj Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
uklopko Napisano 17. junij, 2006 Prijavi Deli Napisano 17. junij, 2006 oj!!! ja madoni? poglej kok olja ma? not sj ma? ?ipko pa preveri!!! ?e ga je preve? pol bo najbr? to vtrok.....je pe ras da sm js tud ?e melk olja mal ?ez maximim po ?ipki pa ni vn metal olja je pa blo masno (logi?no ?e pa je to nekak oddu?ek za olje!!) ?e ma? olja dovol pa ga useeno spusti kake pol litra vn pa pol probaj kako pa kaj!!! Lahko pa tid olna pumpa za?ela na fov? ?pricat olje po ventilih (?e je avto stal se lahko kaka usedlina nabere na kanalih!!!(po moje) no upam da po?tima? zadevo!!! lp Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Sirius Napisano 17. junij, 2006 Prijavi Deli Napisano 17. junij, 2006 imam te?avo pri mazdi 323 F 1.6 16v letnik 1990 !!!!!pri ma?ini na zgornem delu ki jo povezuje cevka z zra?nim filtrom (IBRLAUF) mi tam buta olje vn pri visokih obratih zakaj ?????avto je stal 6 mesecev k mi je ?la benz pumpa !!!?e kdo ve naj mi prosim pomaga razvozlati ta problem!!!ali sploh tam gre vn kej olja ali ne Ne vem, kako je pri Mazdi 323, pri moji blagovni znamki se to dogaja pozimi zato, ker se v cev, ki vodi od ?epa v zra?ni filter zama?i z gosto usedlino, ki nastane zaradi me?anja oljnih par in vodne vlage iz zraka. Ta usedlina je gosta skoraj kot mast in prepre?i izena?evanja pritiska oljnih par v motorju. Najmanj kar se lahhko zgodi je, da pod obremenitvijo izmakne cevko, ali merilec vi?ine olja in tako sprosti notranji pritisk. Lahko pa izmakne celo tesnilo ventilov in skoraj vse olje vr?e ven.Postopek: odstrani obe cevi, od motorja v filter in cev, ki povezuje zgornij in spodnji del motoja. To so cevi, ki vodijo od ulivnega grla olja, ponavadi je ena, ki se preko dvokrakega ventila razcepi na tisto, ki gre v filter in tisto, ki gre v motor. O?isti jih, o?isti pa tudi razdelilni ventil, v katerem so po navadi filtrirne mre?ice.In te?ava bo tako (upam) sanirana. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il. Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 17. junij, 2006 Prijavi Deli Napisano 17. junij, 2006 Ker pravi?, da si nehal avto vozit v zimskih mesecih in ?e posebej, ?e si pred okvaro pumpe imel ve? kratkih vo?enj je to kar je napisal Sirius zelo verjetno ?e posebej, ker je nato avto stal pol leta. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
DEVIL Napisano 17. junij, 2006 Avtor Prijavi Deli Napisano 17. junij, 2006 fantje res vam hvala za prijazno pomo? ko si bom vzel malo ?asa bom zadevo saniral in vam napi?em kako se je izteklo res vam hvala za pomo? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Misek_Chipsy Napisano 17. junij, 2006 Prijavi Deli Napisano 17. junij, 2006 ti dam en predlog dokler ne potuhtas kje je problem...dobi/naredi posodico, ki bo imela na vrhu dva cevki...spelji cevko iz motorja na posodico in iz posodice na filter zraka... Ta posuda se zove OIL CATCH CAN i morala bi bit izvedena kako treba jer nije sve o povezivanju i stavljanju 2 cijevi na posudu. Postazi neke uputr o dimenzijama na internetu Inace ta se povezuje na iberlauf mislim....,kahko pa gre tudi mali filter na njeno mjesto (nevem kak se zove). Posuda mora biti od materijala koji ce uvjek bit hloadniji od motora...dakle Innox npr. I on na temelju razlike u temperaturi kondenzira uljne pare na stjenkama kantice.... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.