Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

sem novi lastnik mazde 626 disel didt motor.ker sem kupil avto brez servisne knjige in ker mikrojermena ?e malo poplesujeta sem se odlo?il menjati jermene.tu je pa malo problema ker ni ponaredkov original deli pa stanejo cca 160000 brez dela na servisu mazda.imam samo en naslov za cenej?e dele a v tej trgovini potrebujejo original ?ifre delov.na servisu mi teh ?ifr ne dajo zato se obra?am na vas ?e mi lahko kakorkoli pomagate.avto je 2000 letnik 152000 prevo?enih 66kw prosim za kakr?nokoli pomo?.

Napisano

sem novi lastnik mazde 626 disel didt motor.ker sem kupil avto brez servisne knjige in ker mikrojermena ?e malo poplesujeta sem se odlo?il menjati jermene.tu je pa malo problema ker ni ponaredkov original deli pa stanejo cca 160000 brez dela na servisu mazda.imam samo en naslov za cenej?e dele a v tej trgovini potrebujejo original ?ifre delov.na servisu mi teh ?ifr ne dajo zato se obra?am na vas ?e mi lahko kakorkoli pomagate.avto je 2000 letnik 152000 prevo?enih 66kw prosim za kakr?nokoli pomo?.

 

Ti sporo?im jutr. Pa vse se dobi od drugih firm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri meni ?e ni bilo problemov pa sem iskal jermena za kosilnice in razne stroje, ponavadi je potrebno samo vzorec imeti in je.

 

Pa a na jermenu ni nobene oznake velikosti.

 

Druga? ti bo pa Yavarje zih zrihtal :D

Napisano

potrebujem zobati jermen,rolco,napenjalec,vodno pumpo,2 mikrojermena,tesnilo pokrova ventilov.kot pravim se tudi meni zdi mal ?udno da se te robe ne da dobiti,kakorkoli ?e hvala za odgovore in pomo? ni hudi? da nebi kaj na?li.

Napisano

potrebujem zobati jermen,rolco,napenjalec,vodno pumpo,2 mikrojermena,tesnilo pokrova ventilov.kot pravim se tudi meni zdi mal ?udno da se te robe ne da dobiti,kakorkoli ?e hvala za odgovore in pomo? ni hudi? da nebi kaj na?li.

 

Za vse skupaj razen tesnila pokrova odmi?nih gredi, se da dobtit za tam okrog 60 ksit.

Tud zamenjava bi bla ugodna.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri nekje 240.000 bi mogli svečke že v drugo menjat. Veriga bi znala imet interval 200-250.000 predviden pregled, ampak načeloma se pomeri kako zelo raztegnjena je že, ima nekaj tolerance in, če je odstopanje preveliko se potem menja. 
    • https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=21142225&display=Mazda MX-5
    • Eko subvencije so eno navadno sr.. že od kar so se pojavile. Že pred par desetletji, ko sem sam montiral sončne kolektorje za sanitarno vodo, me je prišlo ceneje, kot bratca ki mu je uradni mojster montiral za normalno ceno + znesek eko subvencije in jo vtaknil v svoj žep.   Enako butasto je sedaj. Prijatelj je kupil Donfengovo škatlo.  Prišla ga je 17 jurjev. OK, a je gajba vredna toliko ali ne bo pokazal čas. Problem ki ga vidim jaz, je ta, da smo morali pri tem nakupu mi, davkoplačevalci, vsi še ene 6 al 7 jurjev šenkat Kitajcem. In potem se čudimo kako lahko evropska avtomobilska industrija propada.   Tako neverjetno nesposobnih voditeljev kot jih ima EU zadnje desetletje ali dve, jih ni imela nikoli.
    • Po moji pameti rajši svečke menjaj, veriga pa bo morda šla še 100000km
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.