Skoči na vsebino

Mazda 6 - zavore (diski in plo??ice)


Priporočeno sporočilo

Evo, dost mam teh serijskih diskov in plo??ic na M6. :angry: Prednji diski in plo??ice menjani v garanciji pri 40k km. Zadnji diski bru?eni in plo??ice menjane pri 60k km. Zdaj se mi bli?a servis na 80k km pa spet trese (mislim da prednji) predvsem pri zaviranju pri vi?jih hitrostih (avtocesta). Vozim precej umirjeno, tako da mi ni jasno s to obrabo. Jebemu, ?e pri Fiatu je bla bolj?a :ne vem:

 

Novi diski (par) so na uradnem servisu cca. 55kSIT+delo. :vskalo: Pol pa ?e plo??ice. Ni ?ans, enostavno price/performance ne gre skozi. Garancije ne priznajo, ker baje "?portno vozim". :whatever: Tudi ?e bi, zakaj pol reklamirajo tisti zoom-zoom?

 

Kaj priporo?ate za zamenjavo? Katere diske in katere plo??ice? ?e ?e menjam, je verjetno priporo?ljivo menjat oboje.

 

In kak?ne so kaj va?e izku?nje z zavorami?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

poglej si barvo diska! ?e malenkost vle?e na modro si ga pregrel in se ti je povr?insko zakalil.

postal je trd in zato se ga plo??ica "ne prime". in v najslab?em primeru ti ga je od temperature ?e zvilo.

 

zaradi tega ?e ni potrebno menjat plo??ic (razen ?e so res preve? obrabljene). lahko zgolj postru?i? diske. ?e seveda tudi ti niso ?e pretanki.

:blink::D

Only those without any talent, have no obsessions!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pagat, popolnoma se strinjam s tabo, ker tele diski so totaln crap (OK originalni pri Clarusu so bli ?e ve?ji).

 

Men so jih menjali pri 40.000km in zdaj pri 62.000km po?asi spet dobivam ob?utek, da trese pri zaviranju na AC. Glede moje vo?nje pa vse pove povpre?na poraba, kjer se vidi, da vozim relacijsko, ne podiram hitrostnih rekordov in v dobrobit manj?i porabi vozim zelo premi?ljeno brez veliko zaviranja.

 

Na Clarusu sem zadevo re?il tako, da sem dal notri Bradijeve aftermarkt diske in tako bom verjetno moral tudi na Mazdi navkljub temu, da sem dal 3x ve? denarja zanjo. :angry:

 

Aja diske in plo??ice sem takrat kupil pri Eurotonu in bil 100% zadovoljen naslednjih 90.000km do prodaje avta. ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

poglej si barvo diska! ?e malenkost vle?e na modro si ga pregrel in se ti je povr?insko zakalil.

postal je trd in zato se ga plo??ica "ne prime". in v najslab?em primeru ti ga je od temperature ?e zvilo.

 

zaradi tega ?e ni potrebno menjat plo??ic (razen ?e so res preve? obrabljene). lahko zgolj postru?i? diske. ?e seveda tudi ti niso ?e pretanki.

:blink::D

 

Stru?enje ( itaq se jih ne da ker je preve? "hud" materijal) in bru?enje in ne vam kaj ?e, to pozabite, ?e trese bo tresel po prvem malo bolj resnem zaviranju ponovno, ?eprav je bil postru?en ali bru?en.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

torej bottom-line..... razvidno je da kdor vozi po?asi in ga ?para... mu grejo diski.... labi preverjeno pilot na cesti..... hm.... jaz tudi precej dinami?en.... in so mi zdej pri 40 000 km zamenjali zavorno olje ker je blo za?gano ?e... plo??ice in diski so pa ok... no problem at all.... :ne vem:

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Baje, da so cenovno ugodne in tudi kvalitetne plo??ice od "nippan parts". Vsaj tako pravi stric, ki jih je pri hondi nedolgo nazaj menjal, prej pa tudi pri mazdi 626 in bil vedno zadovoljen. So menda ravno prav trde (ne premehke, ne pretrde). ?ez cca. 10.000 km (pri 80.000) bom moral tudi sam menjat vse plo??ice pa me zanima, ?e ima kdo tu kake dobre/slabe izku?nje s temi plo??icami od "nippan parts"?

 

Diski so pa pri meni pri skoraj 70.000 km povsem v redu (s tem, da ne vem kako je bil avto vo?en prvih 60.000 km), mi je kar ?udno ko sli?im tole... :blink:

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stru?enje ( itaq se jih ne da ker je preve? "hud" materijal) in bru?enje in ne vam kaj ?e, to pozabite, ?e trese bo tresel po prvem malo bolj resnem zaviranju ponovno, ?eprav je bil postru?en ali bru?en.

 

Ka se ne da? stru?it?

 

Ti poka?em???

 

pridi, pa prpravi denar za pir!!! :blink::jupiii::pepsi::ouje:

Only those without any talent, have no obsessions!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?udno da ravno za 121...bi prej pri?akoval da za kako mx3 ipd

 

..baje da so enaki na 121 kot na enem fordu, verjetno kak?ni fiesti tako da samo zato pa?ejo, samo ne vem kdo mi je to povedu, seveda pa itak da niso ?li za 121 delat ?portne diske :blink::whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

struziti hlajene diske z namenom, da ne bi vec tresli, je popoln nesmisel. Kot je povedal YavarYe X6V6, tega ne pocnite, ker boste po cca. 2k km menjali diske.

Preverjeno :cheers:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ka se ne da? stru?it?

 

Ti poka?em???

 

pridi, pa prpravi denar za pir!!! :blink::jupiii::pepsi::ouje:

 

Originalnih in pregeretih se NE da sreu?it preverjeno in to ve?krat. Bru?enje je pa drega stvar, bistvo pa je da se ne eno in ne drugo ne spla?a, rezultat je isti, ker na koncu jih je ?e vsak zamenjal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tko kot pravta Peo in Yavarye je bru?enje diskov ?isti nateg saj zadeva za?ne ponovno tresti po 3.000 do 4.000 km, vsaj taske so moje izku?nje. Najcenej?e in najbolj trajna je edino nabava diskov enega od bolj priznanih izdelovalcev.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tko kot pravta Peo in Yavarye je bru?enje diskov ?isti nateg saj zadeva za?ne ponovno tresti po 3.000 do 4.000 km, vsaj taske so moje izku?nje. Najcenej?e in najbolj trajna je edino nabava diskov enega od bolj priznanih izdelovalcev.

 

Jaz lahko temu sranju z diski samo pritrdim. Meni so jih v garanciji menjali pri 10.000km. OK, od takrat so zdr?ali do 110.000km, zdaj pa spet trese pri mo?nej?em zaviranju na AC. Enako razmi?ljam, da bi zamenjal s ?im, kar ni original od Mazde. Slab?e verjetno ne more biti. ?e je kdo ?e menjal, naj napi?e, kaj si je vgradil in kak?ne so izku?nje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 
    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.